eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim"Dostawa dwuosiowego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka)"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa dwuosiowego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368467945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bema 12A

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzuk.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28bd5724-f59f-432d-894a-7673d750182f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa dwuosiowego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28bd5724-f59f-432d-894a-7673d750182f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197005

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK/01/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 824100,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu w rozumieniu art. 2 pkt 62 ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j.: Dz. U. 2024r. poz. 1251) do odbioru odpadów komunalnych dla potrzeb MZUK Sp. z o.o. wyprodukowanego i skompletowanego nie wcześniej niż 01.01.2025 r, spełniającego wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych. zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w/w ustawy.
1. Pojazd musi być fabrycznie nowy; rok produkcji 2025
2. Pojazd nierejestrowany
3. Dostawca musi podać w ofercie przetargowej producenta oferowanego urządzenia
4. Urządzenie nie może być prototypem
Wymagania techniczne dla podwozia pojazdu:
1. Podwozie musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń w danej serii, nie dopuszcza się pojazdów już rejestrowanych
2. Rok produkcji 2025
3. Podwozie o dmc w zakresie 11 000kg do 12 000kg
4. Długość pojazdu max. 7300 mm
5. Rozstaw osi w przedziale 3200 – 3400 mm
6. Nośność osi przedniej min. 4800 kg
7. Nośność osi tylnej napędowej min. 8700 kg
8. Homologacja pojazdu kompletnego lub dopuszczenie jednostkowe
9. Układ napędowy 4x2
10. Zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył. Oś napędowa na dwóch poduszkach powietrznych
11. Silnik o zapłonie samoczynnym i mocy minimum 240 KM, o pojemności w zakresie 6 - 7 litrów, spełniający wymagania Euro 6
12. Układ wydechowy spalin skierowany do dołu pod podwozie
13. Blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu
14. Skrzynia biegów automatyczna ze sprzęgłem hydrokinetycznym
15. Liczba przełożenia skrzyni biegów do przodu minimum 8
16. Wyposażony w hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej, układ EBS, ABS, ESP, ASR, system kontroli trakcji, systemy bezpieczeństwa biernego zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi
17. System zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach
18. Zbiornik paliwa aluminiowy lub stalowy o pojemności min. 150 litrów
19. Zbiornik AdBlue min 35 litrów
20. Podgrzewany filtr paliwa
21. Kabina dzienna krótka 3 osobowa w kolorze białym
22. Zawieszenie kabiny mechaniczne
23. Fotel kierowcy regulowany, amortyzowany z pasem bezpieczeństwa
24. Pojedyncze siedzenia dla dwóch pasażerów wyposażone w pasy bezpieczeństwa
25. Centralny zamek
26. Światło ostrzegawcze zamontowane na kabinie pojazdu z napisem „MZUK” w kształcie cienkiej belki
27. Dźwiękowy sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego
28. Dźwięk alarmu o niskiej uciążliwości
29. Silnik wyposażony w przystawkę odbioru mocy odsilnikową napędzającą zabudowę
30. Lusterko krawężnikowe po stronie prawej regulowane elektrycznie
31. Szyby atermiczne, przednia i boczne
32. Zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna
33. Legalizowany tachograf (instrukcja w języku polskim)
34. Regulowana wielofunkcyjna przekładnia kierownicza ze wspomaganiem
35. Opony dla osi przedniej 245/70R17,5 , bieżnik regionalny lub terenowo-regionalny
36. Opony dla osi tylnej napędowej 245/70R17,5, bieżnik typu regionalny lub terenowo-regionalny
37. Immobilizer fabryczny
38. Komputer pokładowy, komunikaty wyświetlane w języku polskim
39. Podłączenie i dostawa wraz z pojazdem urządzeń peryferyjnych kompatybilnych z użytkowanym przez Zamawiającego zintegrowanym systemem lokalizacji GPS/systemem organizacji procesu odbioru odpadów, w tym lokalizatora GPS typu Professional, czujnika rozładunku, dedykowanych systemowi Globtrak . System lokalizacji GPS
Lokalizator GPS-CAN zapewniający monitoring pracy pojazdu, odczyt z samochodowej szyny CAN współpracujący z systemem Globtrak (zakres zadań przypadający jednostce typu GPS Professional) obsługującym czujniki systemu z funkcjonalnościami co najmniej:
- śledzenie pojazdu online/analiza trasy,
- generowanie raportów dotyczących pojazdu,
- możliwość monitorowania sygnału z czujników dodatkowych, w tym czujnik otwarcia odwłoka śmieciarki.
40. Dywaniki gumowe dla kierowcy i pasażerów
41. Zderzak przedni plastikowy lub metalowy
42. Pojazd wyposażony w osłony boczne anty-rowerowe oraz błotniki, błotniki kół tylnych z chlapaczami
43. Akumulatory min. 2x180Ah, Alternator min. 120A
44. Zewnętrzny mechaniczny wyłącznik główny prądu
45. Elektrycznie regulowane z kabiny podgrzewane lusterka wsteczne lewe i prawe
46. Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej
47. Światła przeciwmgielne przednie
48. Skrzynka narzędziowa nie mniejsza niż 50l
49. Pojemnik na wodę z kranikiem min. 10l
50. Kabina klimatyzowana
51. Wejście do kabiny z minimum jednym stopniem
52. Przedni zaczep holowniczy.
Wymagane parametry techniczne dla zabudowy pojazdu:
1. Zabudowa o przekroju prostokątnym, ożebrowana, wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, całkowicie spawana, kilkakrotnie gruntowana i lakierowana na kolor biały spójny z kolorem kabiny podwozia
2. Podłoga skrzyni ładunkowej wykonany z blachy o podwyższonej wytrzymałości na ścieralność o grubości min. 4 mm
3. Zabudowa z urządzeniem zasypowym tylnym do współpracy z pojemnikami od 120 do 1100 litrów
4. Pojemność skrzyni ładunkowej na odpady min. 7,5 m3
5. Objętość kosza zasypowego min. 1,8 m3
6. Wanna odwłoka wykonany z blachy trudnościeralnej Hardox 450 lub równoważnej o grubości min. 8 mm
7. Automatyczne ryglowanie odwłoka
8. Uszczelnienie pomiędzy odwłokiem a skrzynią poprzez zamontowanie wymiennej uszczelki
9. Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy
10. Siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, osłonięte przed uszkodzeniem mechanicznym
11. Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5
12. Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym poprzez przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy
13. Krawędź zasypu położona max 1300 mm od podłoża
14. Skrzynia ładunkowa posiadająca właz rewizyjny po prawej ścianie umożliwiającej dostęp do siłownika płyty wypychającej z zabezpieczeniem zgodnym z EN1501-1
15. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów
16. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym
17. Odległość tylnego zwisu pojazdu skompletowanego nie dłuższa niż 2550 mm
18. Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka za pomocą dźwigni
19. Urządzenie zasypowe w konstrukcji stalowej ocynkowane
20. Uchylna burta stalowa ocynkowana
21. Mechaniczne ryglowanie listwy dociskowej dla grzebienia urządzenia zasypowego
22. Kamera umieszczona z tyłu zabudowy, monitor zainstalowany w kabinie kierowcy
23. Sterowanie dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego
24. Sterowanie płytą wypychającą ,,wysuwanie i wsuwanie” odbywać się powinno z pulpitu sterowniczego znajdującego się w kabinie w zasięgu ręki kierowcy jak i na zewnątrz pojazdu
25. Stopnie dla obsługi z detekcją obciążania i rozłożenia zgodne z normą EN-PN 1501
26. Minimum dwa wyłączniki bezpieczeństwa
27. Urządzenia zabudowy wyposażone system centralnego smarowania min 26 pkt smarnych. Dodatkowo przewody w miejscach narażonych na uszkodzenia mechaniczne zabezpieczone maskownicą.
28. Oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów, Min. 2 lampy robocze na górze odwłoka skierowane do tyłu, oraz po min 2 na bokach skrzyni ładunkowej
29. Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku
30. Błotniki kół tylnych z chlapaczami
31. Zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 oraz posiadająca znak CE

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836277,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 836277,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 836277,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOCEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342160000

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 8

7.3.4) Miejscowość: Rekowo Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 84-123

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 836277,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów w toku dokonywania oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia ofertę Wykonawcy:

EKOCEL Sp. z o.o.
ul. Nowa 8
84-123 Rekowo Górne
NIP: 6342160000
KRS: 0000129696

Cena ofertowa netto: 679 900,00 zł
Cena ofertowa brutto: 836 277,00 zł
Termin dostawy: do 4 tygodni od dnia podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.