eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Zakup i dostawa materiałów biurowych i tonerów dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-07

Oleśnica: Zakup i dostawa materiałów biurowych i tonerów dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy
Numer ogłoszenia: 35327 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56240 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Oleśnicy, ul. J. Słowackiego 10, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3140103, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych i tonerów dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 2. Podane w formularzu ofertowym ilości są ilościami orientacyjnymi. Na skutek niemożliwego do przewidzenia, ewentualnego zmniejszenia zapotrzebowania Zamawiający może zmniejszyć faktyczne zamawiane ilości w stosunku do podanych Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: - sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień - odbiór Towarów odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego, w dniu określonym każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu. - dostawa materiałów do zamawiającego (ul. Słowackiego 10, 56-400 Oleśnica), w tym transport, rozładunek oraz złożenie we wskazanym miejscu przez Zamawiającego - Wykorzystane materiały eksploatacyjne odbiera dostawca 1.2. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 2. Opis przedmiotu zamówienia 2.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, kopiarek i faksów do siedziby Starostwa Powiatowego w Oleśnicy. 2.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 1 do siwz. 2.3. Wymaganie techniczne i technologiczne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. CZĘŚĆ I Materiały Biurowe Materiały biurowe muszą być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach bez śladu ingerencji, przepakowywania, Na opakowaniach musi być nazwa producenta i znak firmowy. 2. CZĘŚĆ II Materiały eksploatacyjne UWAGA Zamówienie dotyczy dostawy do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nie regenerowanych, nie używanych, nie uszkodzonych i oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, kopiarek i faksów, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. Przedmiot zamówienia musi posiadać na opakowaniu oznaczenie firmy producenta, wskazanie nazwy i symbolu drukarki z którą jest kompatybilny, oznaczenie koloru tonera i datę ważności. Zaoferowane materiały muszą spełniać minimalne wymagania określone szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, oraz posiadać min. 12-miesięczny okres ważności (licząc od daty dostawy do Zamawiającego). Zamawiający wymaga, aby wydajność oferowanych tonerów była nie niższa niż oryginalnych tonerów wytwarzanych przez producentów sprzętów. Wydajność jest rozumiana jako ilość stron wydrukowanych przy stopniu zaczernienia określonym normami: a ISO/IEC 19752 (dla tonerów do urządzeń monochromatycznych), b ISO/IEC 19798 (dla tonerów do urządzeń kolorowych) c ISO/IEC 24711 ( dla wkładów atramentowych) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, które spełniają co najmniej poniższe wymagania: - są przystosowane do poszczególnych drukarek wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i po ich montażu na panelach kontrolnych drukarek lub ekranach monitorów nie będzie komunikatów o braku lub niekompatybilności tonera, - są oryginalnie zapakowane, - posiadają wymaganą minimalną wydajność badaną według w/w norm, a ich jakość będzie odpowiadała oryginalnym materiałom eksploatacyjnym producenta sprzętu. Poprzez odpowiednią jakość Zamawiający rozumie brak śladów zabrudzeń na drukowanych stronach, nie wysypywanie proszku tonera podczas montażu i eksploatacji, - nie były poddawane procesowi ponownego napełniania. Wykonawca oferujący materiały równoważne zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zaświadczenia wystawione przez producenta (lub jego upoważnionego przedstawiciela), potwierdzające spełnienie norm ISO/IEC 19752 (dla tonerów do urządzeń monochromatycznych), ISO/IEC 19798 (dla tonerów do urządzeń kolorowych) i ISO/IEC 24711 (dla wkładów. Wykonawca składający ofertę na tonery i tusze zamienne może także przedstawić zaświadczenie wystawione przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone produkty odpowiadają w/w normom technicznym lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające swoja siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub uwierzytelnionych kopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem oraz datą, na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. UWAGA! Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego i spełniają wymagania określone w SIWZ. Wykonawca składając ofertę na tonery równoważne bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru i utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych potwierdzonego protokołem odbioru odpadów-nie częściej niż 1 raz na 3 miesiące. Wykonawca, który odbiera i utylizuje zużyte materiały eksploatacyjne powinien mieć zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów lub zwolnienie z uzyskania tego zezwolenia zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 tekst jednolity)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: MATERIAŁY BIUROWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Grupa Dolny Śląsk Sylwia Kwoczała ul. Lwowska 32/4 56-400 Oleśnica, ul. Lwowska 32/4 56-400 Oleśnica, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45091,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48030,97

  • Oferta z najniższą ceną: 48030,97 / Oferta z najwyższą ceną: 68515,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Grupa Dolny Śląsk Sylwia Kwoczała ul. Lwowska 32/4, 56-400 Oleśnica, ul. Lwowska 32/4, 56-400 Oleśnica, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50096,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45974,18

  • Oferta z najniższą ceną: 45974,18 / Oferta z najwyższą ceną: 69974,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.