eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaSukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego II dla Powiatowego Zespołu Szpitali



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego II dla Powiatowego Zespołu Szpitali

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932966540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzsolesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzsolesnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego II dla Powiatowego Zespołu Szpitali

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69e23fc9-2165-4250-a714-c262b455bf21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289431

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009057/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego II dla Powiatowego Zespołu Szpitali

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1125846

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1125846

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1125846

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
22
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół Szpitali ul. Armii
Krajowej 1, 56-400 Oleśnica wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność
Leczniczą Wojewody Dolnośląskiego pod numerem 000000002093; NIP: 9111847075; REGON:
932966540; KRS 0000186473, tel.+48 71 776 73 08.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:, adres e-mail: rodo@pzsolesnica.pl Powiatowy
Zespół Szpitali, ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, tel. .+48 71 776 74 27.
3. Informacja o celach przetwarzania danych osobowych oraz podstawę prawną przetwarzania.
Celem przetwarzania danych osobowych jest udzielenie zamówienia publicznego i obsługa
wszystkich procedur wynikłych na każdym etapie wykonania zamówienia, do czasu wygaśnięcia
wszystkich roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit b) czyli przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia
działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz art. 6 lit f) czyli
przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów
realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.
4. Informacja o prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora lub przez
stronę trzecią, jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Administrator będzie przetwarzał dane w celu dochodzenia swoich roszczeń w sądach,
wynikających z nienależytego wykonania zobowiązania umownego.
5. Informacja o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców, jeżeli istnieją
informacje o zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych poza obszar EOG.
6. Informacje o okresie, przez który dane osobowe będą przetwarzane, administrator będzie
przetwarzał dane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata,
administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres
obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Informacje o prawie osób, których dane są przetwarzane.
a) do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
b) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
c) do przenoszenia danych,
d) do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art.
6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, czyli osoba przekazująca dane wyraziła wyraźną
zgodę na przetwarzanie w jednym, lub kilku określonych celach,
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Informacja, czy podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym
Podanie danych jest wymogiem ustawowym zawarcia umowy, osoba, której dane dotyczą, jest
zobowiązana do ich podania, konsekwencją niepodania danych jest odmowa zawarcia umowy o
zamówienie publiczne.
9. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
Administrator nie wydaje decyzji w sposób zautomatyzowany i nie profiluje danych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
23
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół Szpitali
ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących
Działalność Leczniczą Wojewody Dolnośląskiego pod numerem 000000002093;
NIP: 9111847075; REGON: 932966540; KRS 0000186473, tel.+48 71 776 74 27.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych, adres e-mail:rodo@pzsolesnica.pl, Powiatowy
Zespół Szpitali, ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, tel. .+48 71 776 74 27.
3. Informacja o celach przetwarzania danych osobowych oraz podstawę prawną przetwarzania.
Celem przetwarzania danych osobowych jest udzielenie zamówienia publicznego i obsługa
wszystkich procedur wynikłych na każdym etapie wykonania zamówienia, do czasu wygaśnięcia
wszystkich roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit b) czyli przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia
działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz art. 6 lit f) czyli
przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów
realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.
4. Informacja o kategorii danych osobowych dane należą do osoby innej, która powierzyła dane
kontrahentowi administratora w toku zamówienia publicznego. Są to dane z kategorii danych
podwykonawców powierzających swoje dane podmiotom składającym ofertę, ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego. Ten proces pozyskania rzutuje na zakres przetwarzania, czyli
wyłącznie w wyniku zawartej umowy i wyłącznie w jej przedmiotowym zakresie w granicy
kompetencji podwykonawczych osoby powierzającej własne dane.
5. Informacje o okresie, przez który dane osobowe będą przetwarzane, administrator będzie
przetwarzał dane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata,
administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres
obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Informacja o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców, jeżeli istnieją
informacje o zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych poza obszar EOG.
7. Informacje o prawie osób, których dane są przetwarzane.
a) do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
b) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
c) do przenoszenia danych,
d) do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art.
6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, czyli osoba przekazująca dane wyraziła wyraźną zgodę
na przetwarzanie w jednym, lub kilku określonych celach,
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego,
f) uzyskania informacji o źródle pozyskania danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZS/TP/09/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33692200-9 - Produkty do żywienia pozajelitowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33692210-2 - Preparaty odżywiania pozajelitowego

33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki
udziału w postępowaniu:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, czyli jest
przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą wpisaną w odpowiednim rejestrze
podmiotów gospodarczych.
2) uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada koncesję lub zezwolenie
Głównego Inspektora Farmaceutycznego na obrót środkami farmaceutycznymi
dopuszczonymi do obrotu, zgodnie z ustawą z dn. 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne
(t.j. Dz.U. 2024.686 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym
zakresie. W przypadku, gdy na prowadzenie działalności nie jest wymagana koncesja lub
zezwolenie, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć stosowne oświadczenie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunków w powyższym
zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca w ramach spełnienia kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej i
zawodowej dostarczy produkt, w postaci próbek, których autentyczność musi zostać
poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Próbka produktu ma za
zadanie umożliwić zmawiającemu przeprowadzenie fizycznej kontroli jakości produktu
jako dowodu, że wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny, który umożliwia mu
wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób co najmniej zadowalający. Zamawiający
zbada rzetelność oferenta poprzez ocenę jakości produktu, które ten oferent dostarcza,
zgodnie z § 9 ust.1 pkt 11 lit. a rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z
23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415),
b) Wykonawca posiada właściwe zdolności techniczne lub zawodowe rozumiane jako
zrealizowanie należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) lub aktualnie
realizują co najmniej jedną dostawę trwającą minimum 12 miesięcy na rzecz
zamawiającego, którym jest jednostka służby zdrowia (szpital, klinika, przychodnia) o
wartości (umowy) brutto minimum w kwocie oferowanego pakietu w skali 1 roku,
c) Wykonawca w ramach spełnienia warunku składa wykaz wykonanych przez wykonawcę
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) dostaw wraz z podaniem wartości,
przedmiotu, okresu wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane
oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Wykonawca w ww. wykazie wskazuje wyłącznie dostawy w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu,
d) do wykazu Wykonawca powinien załączyć dowód, że usługi zostały wykonywane należycie
tj. referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi
19
były wykonywane. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie
jest w stanie uzyskać tego dokumentu – oświadczenia wykonawcy, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, lub inne
dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie
ostatnich trzech miesięcy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Na etapie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania
ofert:
a- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.125 ust.1 Pzp. oraz art.7
ust.1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zgodnie z
załącznikiem nr 2 do SWZ i nr 2a do SWZ )
b- koncesję lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na obrót środkami
farmaceutycznymi dopuszczonymi do obrotu, zgodnie z ustawą z dn. 6 września 2001 r.
Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. 2024.686 z późn. zm) oraz innymi obowiązującymi
przepisami prawa w tym zakresie. W przypadku, gdy na prowadzenie działalności nie
jest wymagana koncesja lub zezwolenie, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć
stosowne oświadczenie.
2) Po złożeniu ofert, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych, lub oświadczenia o ich aktualności, jeżeli je posiada i
jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu, lub dokumentach zamówienia,
aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
3) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie
zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania
ofert, lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub
niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu
o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.
4) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki
dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub
Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych,
aktualnych na dzień ich złożenia.
5) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, że:
a) posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) posiadają zaplecze techniczne.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na etapie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania
ofert:
a- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.125 ust.1 Pzp. oraz art.7
ust.1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zgodnie z
załącznikiem nr 2 do SWZ i nr 2a do SWZ )
b- koncesję lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na obrót środkami
farmaceutycznymi dopuszczonymi do obrotu, zgodnie z ustawą z dn. 6 września 2001 r.
Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. 2024.686 z późn. zm) oraz innymi obowiązującymi
przepisami prawa w tym zakresie. W przypadku, gdy na prowadzenie działalności nie
jest wymagana koncesja lub zezwolenie, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć
stosowne oświadczenie.
2) Po złożeniu ofert, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych, lub oświadczenia o ich aktualności, jeżeli je posiada i
jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu, lub dokumentach zamówienia,
aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
3) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie
zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania
ofert, lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub
niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu
o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.
4) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki
dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub
Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych,
aktualnych na dzień ich złożenia.
5) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, że:
a) posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) posiadają zaplecze techniczne.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganiami określonymi w
Formularzu asortymentowo-cenowym (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia),
zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki
dowodowe:
20
- Opisy techniczne / karty katalogowe / świadectwa rejestracji dotyczące oferowanych
wyrobów, w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski), potwierdzające
spełnienie parametrów wymaganych przez zamawiającego, które musi spełniać dany
asortyment - określonych w niniejszej SWZ i jej załącznikach - parametrów.
2) Zamawiający na podstawie Art. 107 ust. 2 PZP wezwie wykonawcę do złożenia lub
uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych we wskazanym terminie, jeżeli
wykonawca złożył nie kompletne, lub nie złożył ich wraz z ofertą. Postanowień tych nie
stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzaniu zgodności z cechami
lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia
przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu, albo zachodzą przesłanki
unieważnienia postępowania

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganiami określonymi w
Formularzu asortymentowo-cenowym (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia),
zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki
dowodowe:
20
- Opisy techniczne / karty katalogowe / świadectwa rejestracji dotyczące oferowanych
wyrobów, w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski), potwierdzające
spełnienie parametrów wymaganych przez zamawiającego, które musi spełniać dany
asortyment - określonych w niniejszej SWZ i jej załącznikach - parametrów.
2) Zamawiający na podstawie Art. 107 ust. 2 PZP wezwie wykonawcę do złożenia lub
uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych we wskazanym terminie, jeżeli
wykonawca złożył nie kompletne, lub nie złożył ich wraz z ofertą. Postanowień tych nie
stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzaniu zgodności z cechami
lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia
przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu, albo zachodzą przesłanki
unieważnienia postępowania

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ - Wzór Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1125846

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-02 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.