Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa i montaż centrali wentylacyjnej w ramach modernizacji basenowej centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej w Oleśnickim Kompleksie Rekreacyjnym OKR „ATOL” SP. Z O.O. w Oleśnicy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OLEŚNICA - ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W OLEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931022162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zbk.olesnica.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i montaż centrali wentylacyjnej w ramach modernizacji basenowej centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej w Oleśnickim Kompleksie Rekreacyjnym OKR „ATOL” SP. Z O.O. w Oleśnicy”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21cc5e3b-7b07-4863-b495-b520b6e43547
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://josephine.proebiz.com/pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy JOSEPHINE
https://josephine.proebiz.com/pl/, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl
W wyjątkowych sytuacjach komunikacja z Wykonawcami może nastąpić poprzez email:przetargi@zbk.olesnica.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komputer musi być podłączony do Internetu. Dla sprawnego udziału w Systemie Josephine przeznaczonego do elektronicznego składania ofert i elektronicznej komunikacji w zamówieniach publicznych należy zainstalować jedną z przeglądarek internetowych Mozilla Firefox 13.0 i wyższą
(https://firefox.com), Google Chrome (https://google.com/chrome) lub Internet Explorer wersję 11.0 i wyższą (https://microsoft.com/).
Konieczne jest włączenie obsługi javascript i plików cookie w przeglądarce. Instrukcję w jaki sposób włączyć obsługę plików cookie w przeglądarce internetowej można znaleźć pod adresem https://proebiz.com/pl/support. Możesz również wykonać test przeglądarki, który znajduje się w sekcji SUPPORT w stopce JOSEPHINE.W zamówieniach publicznych, w których wymagany jest podpis elektroniczny, Wykonawca musi posiadać ważny podpis elektroniczny oparty na kwalifikowanym certyfikacie spełniającym
wymagania rozporządzenia (UE) nr 910/2014 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy oraz odpowiednich przepisów państwowych.
Podpisy elektroniczne oparte na kwalifikowanym certyfikacie są wystawiane przez kwalifikowanych dostawców usług w poszczególnych państwach członkowskich UE.Wykonawca ma w środowisku oprogramowania JOSEPHINE możliwość dodać do swoich wiadomości dokumenty elektroniczne (pliki). W przypadku komunikacji niezaszyfrowanej całkowita maksymalna objętość
danych wynosi 500 MB, dla komunikacji szyfrowanej 300 MB. Maksymalna wielkość oznacza całkowitą objętość danych `wykonawcy
w ramach prowadzonej operacji.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MT.481.12.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje: Dostawę i montaż centrali wentylacyjnej w ramach zadania „Dostawa i montaż centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej w Oleśnickim Kompleksie Rekreacyjnym OKR „ATOL” SP. Z O.O. w Oleśnicy w celu obniżenia kosztów zużycia mediów.
2. Zakres postępowania:
a) Sporządzenia projektu wykonawczego wraz z kartą doborową urządzeń centrali i wykonaniu modernizacji i przebudowy
basenowej centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej z pompą ciepła oraz dodatkowym skraplaczem chłodzonym wodą, wraz z
systemem sterowania, w celu obniżenia zużycia przez tą centralę ciepła i energii elektrycznej, przy niepogorszeniu
właściwości funkcjonalnych w przedmiotowej centrali.
b) Wykonania instalacji zagospodarowania ciepła odpadowego z pompy ciepła zamontowaną w basenowej centrali
wentylacyjno klimatyzacyjnej do podgrzewu wody basenowej (odbiór ciepła z dodatkowego skraplacza chłodzonego wodą w
centrali basenowej i przekazywanie do bufora współpracującego z istniejącymi pompami ciepła).
c) Czyszczenie kanałów wentylacyjnych we wszystkich systemach wentylacyjnych w całym obiekcie.
d) Ocena stanu technicznego kanałów wentylacyjnych we wszystkich systemach wentylacyjnych w całym obiekcie.
3. Zamówienie obejmuje:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej wraz z kartą doborową urządzeń centrali wentylacyjnej zgodnie z
opisem przedmiotu zamówienia;
b) Wykonanie prac w pełnym zakresie wraz z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów i dopuszczeń do
użytkowania obiektu po modernizacji (demontaż, montaż, utylizacja, uruchomienie):
- modernizacja centrali basenowej (wymiana pompy ciepła i wentylatorów, wymiana automatyki + montaż falowników,
wymiana systemu odzysku ciepła)
- demontaż starych elementów centrali wraz z ich utylizacją
- wykonanie projektu warsztatowego - wraz z kartami doboru elementów wymienianych
-montaż elementów centrali wentylacyjnej (wymiana wszystkich komponentów centrali z wyjątkiem obudowy)
c) czyszczenie kanałów wentylacyjnych we wszystkich systemach wentylacyjnych w całym obiekcie;
d) Ocena stanu technicznego kanałów wentylacyjnych we wszystkich systemach wentylacyjnych w całym obiekcie;
e) w okresie gwarancji monitorowanie rocznego zużycia energii elektrycznej przez wentylatory i pompę ciepła w basenowej centrali klimatyzacyjnej w celu wykazania zużycia poniżej wymaganych limitów;
f) Automatyka centrali powinna uwzględniać odzysk ciepła dla potrzeb ciepłej wody użytkowej.
4. Do zadań w ramach przedmiotu zamówienia należy ponadto:
1) Przygotowanie wszelkich dokumentów do odbioru z dokumentacją powykonawczą włącznie.
2) pełnienie przez autorów dokumentacji projektu wykonawczego nadzoru autorskiego przez cały okres prowadzenia robót budowlano – montażowych i odbiorów, do czasu uzyskania dopuszczeń obiektu do użytkowania (jeśli będą wymagane).
4.2.6.) Główny kod CPV: 31720000-9 - Urządzenia elektromechaniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C) – 100%;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie prawnym:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga zdolności do występowania w obrocie
gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli będzie posiadać
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
kwotę co najmniej 500 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował należycie w okresie ostatnich
3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną inwestycję w zakresie wykonania instalacji wentylacyjnej / wentylacyjno-klimatyzacyjną o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto.
b) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich
złożenia:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 uPzp.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
a) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których prace te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te prace zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego prace zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty potwierdzające odpowiednio spełnianie warunku opisanego w rozdziale VI ust. 4 pkt. 4) lit a) – Załącznik nr 8 do SWZ
b) Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów) n/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, określonych przepisami
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a stosunku do Wykonawców zagranicznych równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, tj.:
1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzpz obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik. Dokument ten winien być opatrzony przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzieleniatj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Ustęp 1 powyżej stosuje się. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniem zamówienia,został określony w rozdziale VII ust. 1 SWZ, a w przypadku podmiotowych środków dowodowych składanych na wezwanie Zamawiającego, określa rozdział VII ust. 5 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Jako odrębny Załącznik nr 3 do SWZ Zamawiający zamieścił wzór umowy, który określa warunki realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 uPzp oraz wskazanym we wzorze umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy https://josephine.proebiz.com/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-01 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-30
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego II dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- "Dostawa i montaż centrali wentylacyjnej w ramach modernizacji basenowej centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej w Oleśnickim Kompleksie Rekreacyjnym OKR "ATOL" SP. Z O.O. w Oleśnicy"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1488D ul. Kolejowa w Międzyborzu
- Remont budynku pralni PDPS w Ostrowinie
- REMONT DACHU W BUDYNKU BYŁEJ SZKOŁY W JEMIELNEJ
- Budowa tunelu rowerowego w nasypie kolejowym w Oleśnicy w ciągu szlaku rowerowego Trasy Kamiennej Cyklostrady Dolnośląskiej
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Trzcinicy
- Przebudowa budynku pawilonu "Jordanówka" wraz z wew.instalacjami elektr. i sanit., dojściami i podnośnikami dla osób niepełnosprawnych oraz modernizacją-remontem budynku śmietnika w Krakowie
- Budowa hali sportowej o wymiarach pola gry 20x40 m przy SP nr 2 w Nowogardzie - zaprojektuj i wybuduj
- Adaptacja części pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych w Czeladzi - zaprojektuj i wykonaj.
- Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi w Mielcu
- Budowa żłobka dla dzieci ozn. Nr 2 wraz z obiektami pomocniczymi, takimi jak: budynek gospodarczy ozn. BG oraz wiata śmietnikowa ozn. SM wraz z infrastrukturą techniczną w Rekowie Górnym.
więcej: Urządzenia elektromechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.