Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00236969/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Badań Kosmicznych Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000675488
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bartycka 18A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-716
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 49 66 267
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cbk.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cbkpan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cbkpan.ezamawiajacy.pl/pn/CBKPAN/demand/211709/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-373d7e2d-f3ca-458a-9730-16e8ca367b93
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00186254/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa standardowego sprzętu komputerowego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236969
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP.ZP.26.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego (pięciu laptopów, dziesięciu monitorów komputerowych i czterech komputerów stacjonarnych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30214000-2 - Stacje robocze
30231300-0 - Monitory ekranowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę w przedmiotowym postepowaniu – Giga Multimedia – uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Była to jedyna oferta złożona w tym postępowaniu.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KIZP/12/2025 Dostawa sprzętu komputerowego
- Remont murów regulacyjnych w m. Jugów w korycie Jugowskiego Potoku, mury na wys. bud. 90 -139
- Dostawa artykułów spożywczych
- wykonanie robót budowlanych lokali mieszkalnych w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Warszawie, w lokalizacjach ul. Dzika 48 B (8 lokali) i ul. Dzika 52 C (8 lokali) w Ząbkach, powiat wołomiński.
- Dostawa przetwornika światłowodowego z processingiem
- "Remont elewacji frontowych (od strony ul. Senatorskiej w Warszawie) budynków nr 2, 3, 4, 5",
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie, w podziale na zadania, tj.: 1. Dostawa komputerów, 2. Dostawa monitorów
- "Eliminacja zdiagnozowanych dostępnościowych barier technicznych w szkołach" - Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Mętkowie, Szkoła Podstawowa w Zagórzu
- Zestaw do analizy odpowiedzi magnetycznej rozciąganych elementów
- Zakup i dostawa sprzętu IT dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie.
- Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni zawodowej elektryczno - elektronicznej w Technicznych Zakładach Naukowych w Dąbrowie Górniczej
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.