Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-02
Międzyrzecz: Dostawa wędlin wieprzowo - wołowych ,mięsa wieprzowego ,smalcu, drobiu i wyrobów drobiowych - ( Świeżych i mrożonych ) .
Numer ogłoszenia: 343689 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7428298.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wędlin wieprzowo - wołowych ,mięsa wieprzowego ,smalcu, drobiu i wyrobów drobiowych - ( Świeżych i mrożonych ) ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest/ są: Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wędlin wieprzowo - wołowych, smalcu i wędlin drobiowych dla potrzeb Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu pieczywa i ciast w następującym asortymencie i ilościach ( rocznie ) Pakiet nr 1 1. Parówka wieprzowa, zwykła gruba - 900 kg 2. Parówka wieprzowa, cienka ( serdelki ) - 800 kg 3.Salceson ozorkowy - biały . - 400 kg 4. Pasztetowa zwykła - 400 kg 5. Martadela - 700 kg 6. Kiełbasa wieprzowa, podsuszana gruba - 180 kg 7. Kiełbasa wieprzowa - mielonka - 260 kg 8. Szynka wieprzowa parzona - 100 kg 9 .Schab z kością - 800 kg 10 Żeberka wieprzowe - 80 kg 11 Boczek wędzony - 120 kg 12 Smalec - 240 kg 13 Blok szynkowy - kiełbasa - 400 kg 14 Mięso wieprzowe, gulaszowe - 1200 kg 15 Kiełbasa wieprzowa , sucha - 150 kg 16 Szynka bez kości - 500 kg 17 Mięso mielone zapiekane tzw. pieczeń rzymska - 20 kg 18.Kaszanka - 100 kg 19. Polędwica sopocka - 10 kg 20. Kiełbasa drobiowa - 350 kg 21. Karkówka z kością - 100 kg Pakiet nr 2 Sukcesywna dostawa dla potrzeb Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu drobiu i wyrobów drobiowych - mięsa mielonego ( świeżych i mrożonych ) w następującym asortymencie i ilościach ( rocznie ) 1. Kurczaki - 3000 kg 2. Filet z kury - 250 kg 3.Ćwiartki z kury ( udka ) - 150 kg 4. Wątróbka drobiowa ( luz ) z kurczaka - 550 kg 5. Serca drobiowe ( luz ) z kurczaka - 100 kg 6.Żołądki drobiowe ( luz ) z kurczaka - 550 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.34 - Kaszanka i inne wędliny krwiste .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj udokumentują: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamó.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 - oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z niniejszą specyfikacją i nie wnosi żadnych zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty załącznik nr 8 - oświadczenie Oferenta , że zapoznał się z projektem umowy i nie wnosi uwag - załącznik nr 7..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecz.spzoz.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu
ul. Konstytucji 3 Maja 35
66 - 300 Międzyrzecz
Pokój nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu ul. Konstytucji 3 Maja 35 66 - 300 Międzyrzecz Sekretariat Szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Parówka wieprzowa, zwykła gruba - 900 kg 2. Parówka wieprzowa, cienka ( serdelki ) - 800 kg 3.Salceson ozorkowy - biały . - 400 kg 4. Pasztetowa zwykła - 400 kg 5. Martadela - 700 kg 6. Kiełbasa wieprzowa, podsuszana gruba - 180 kg 7. Kiełbasa wieprzowa - mielonka - 260 kg 8. Szynka wieprzowa parzona - 100 kg 9 .Schab z kością - 800 kg 10 Żeberka wieprzowe - 80 kg 11 Boczek wędzony - 120 kg 12 Smalec - 240 kg 13 Blok szynkowy - kiełbasa - 400 kg 14 Mięso wieprzowe, gulaszowe - 1200 kg 15 Kiełbasa wieprzowa , sucha - 150 kg 16 Szynka bez kości - 500 kg 17 Mięso mielone zapiekane tzw. pieczeń rzymska - 20 kg 18.Kaszanka - 100 kg 19. Polędwica sopocka - 10 kg 20. Kiełbasa drobiowa - 350 kg 21. Karkówka z kością - 100 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5, 15.13.11.34-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurczaki - 3000 kg 2. Filet z kury - 250 kg 3.Ćwiartki z kury ( udka ) - 150 kg 4. Wątróbka drobiowa ( luz ) z kurczaka - 550 kg 5. Serca drobiowe ( luz ) z kurczaka - 100 kg 6.Żołądki drobiowe ( luz ) z kurczaka - 550 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla etapu I rewitalizacji Zespołu Folwarcznego w Międzyrzeczu na potrzeby utworzenia Lubuskiego Muzeum Pożarnictwa.
- Budowa tłoczni ścieków na ul. Mieszka I wraz z budową odcinka kanalizacji do ul. Młyńskiej w Międzyrzeczu
- Remont budynku magazynowego
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Warsztatów Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych w latach 2025-2026.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Chorzowie, ul. Dąbrowskiego 41 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2025
- Sukcesywne dostawy przetworów mięsnych-wędlin na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach
więcej: Wędliny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.