Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 1213F w m. Międzyrzecz Wybudowanie od km 0+000 do km 1+000
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210466977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skoki 21
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdpmiedzyrzecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/zdp_miedzyrzecz/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej nr 1213F w m. Międzyrzecz Wybudowanie od km 0+000 do km 1+000
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e10cbe0-5b1c-490d-a488-5467871096e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043025/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont drogi powiatowej nr 1213F w Międzyrzecz Wybudowanie od km 0+000 do km 1+000
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e10cbe0-5b1c-490d-a488-5467871096e73.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie e-Zamówienia, dostępnym na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO - administratorem Pani/Pana danych jest
Powiat Międzyrzecki - Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu Skoki 21, 66-300 Międzyrzecz. Pozostałe informacje znajdują się
w Rozdziale XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: I.252.44.2025.IJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 850000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1213F w m. Międzyrzecz Wybudowanie od km 0+000 do km 1+000.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, a także realizację usług / dostaw związanych z wykonywanymi robotami, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej
i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w województwie lubuskim, w powiecie międzyrzeckim, w gminie Międzyrzecz, Międzyrzecz Wybudowanie, dz. ew. nr 11/1.
3. Zakres planowanych robót będzie polegał na:
1) sfrezowaniu istniejącej nawierzchni na głębokość średnio do 5 cm,
2) rozbiórce istniejących krawężników, oporników oraz obrzeży betonowych;
3) rozbiórce istniejącej nawierzchni z kostki betonowej w celu regulacji wysokościowej (w zakresie do 2 m – zgodnie z planem sytuacyjnym), zjazdy, chodniki, dojścia do przejść dla pieszych;
4) ułożeniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W;
5) zdjęcie warstwy humusu (pobocza);
6) ustawieniu krawężników oraz oporników betonowych;
7) ułożeniu istniejącej kostki betonowej;
8) ułożeniu warstwy ścieralnej z SMA11;
9) wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego;
10) odtworzeniu oznakowania poziomego – grubowarstwowego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacja projektowa, w tym: OPZ, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7) Ustawy Pzp (do 20% wartości zamówienia podstawowego) w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Pzp. Przedmiot wspomnianych zamówień stanowić będą podobne roboty budowlane lub usługi, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje udzielenie tego rodzaju zamówień w szczególności, gdy zajdzie konieczność i / lub potrzeba wykonania zakresów prac nieuwzględnionych aktualnie w ramach zakresu zamówienia podstawowego, a których wykonanie będzie możliwe poprzez powtórzenie podobnych robót budowlanych lub usług, co przewidziane jest w ramach zakresu zamówienia podstawowego (w szczególności w zakresie remontu istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej).
Warunkiem udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót jest okoliczność, że:
a) Dotychczasowy wykonawca realizował roboty w terminie z najwyższą starannością,
b) Dotychczasowy wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego,
c) Dotychczasowy wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
d) Zamawiający przeprowadzi z dotychczasowym Wykonawcą negocjacje, w wyniku których zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi
kryteriami oceny ofert:
a) cena ofert (C) - waga 60% - 60 pkt,
c) okres rękojmi i gwarancji na RB (ORG) – waga 40% - 40 pkt.
2. W kryterium ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia (C), najtańsza oferta otrzyma 60 punktów a pozostałym ofertom zostaną
przyznane punkty (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie ze wzorem:
C N
PC = ------------------------------ x waga 60%
C B
gdzie:
PC - punkty w kryterium ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia
CN - najniższa oferowana cena
CB - cena badanej oferty
60 pkt - waga kryterium – 60 pkt maksymalna ilość punktów
3. Okres rękojmi i gwarancji na RB (ORG) – 40% - 40 pkt.
Wykonawca okres rękojmi i gwarancji określa w Formularzu ofertowym.
Podlegający ocenie w ramach kryterium Okres rękojmi i gwarancji na RB, który wynosić będzie 48 m-cy, 60 m- cy, liczone od dnia
podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
Niewpisanie przez Wykonawcę wskazanego okresu skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w kryterium, a jako oferowany
zostanie uznany okres, którego zaoferowanie skutkowałoby przyznaniem 0 pkt. (48 m-cy).
UWAGA!!!
Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości i rękojmi na roboty podlegający ocenie
w ramach kryterium wymagany przez Zamawiającego: 48 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości i rękojmi na roboty podlegający ocenie w ramach kryterium uwzględniony do oceny ofert:
60 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
Wykonawca winien zaproponować okres gwarancji jakości i rękojmi na roboty w pełnych miesiącach tj. 48 (48m-cy) lub 60 (60 mcy).
Jeżeli Wykonawca nie poda w Formularzu Oferty Okresy rękojmi i gwarancji, Zamawiający uzna, iż wykonawca oferuje okres
rękojmi i gwarancji 48 miesięcy i oferta w ramach tego kryterium otrzyma 0 pkt.
• Okres rękojmi i gwarancji na RB: 48 miesięcy – 0 pkt
• Okres rękojmi i gwarancji na RB: 60 miesiące – 40 pkt
Razem w kryterium Okres gwarancji i rękojmi (ORG) można uzyskać maksymalnie 40 pkt.
4. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która uzyska największą ilość punktów P(w) stanowiącą sumę punktów
uzyskanych w 2 kryteriach:
P(w) = P(C) + P(ORG)
Gdzie:
P(w) – suma punktów uzyskanych w 2 kryteriach oceny,
P(c) - suma punktów uzyskanych w kryterium Cena oferty (C).
P(ORG) - suma punktów uzyskanych w kryterium Okres gwarancji i rękojmi (ORG).
5. Maksymalna ilość punktów uzyskanych w 2 kryteriach – 100 pkt.
6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż
zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji na RB
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje
w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający wymaga, by Wykonawca:
w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min. 1 zadanie
o wartości co najmniej 500.000,00 PLN brutto polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi lub ulicy klasy min. Z (z wyłączeniem remontów cząstkowych).
Nie dopuszcza się sumowania robót celem uzyskania wymaganej wartości.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
• Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 470 ze zm.).
• Poprzez remont cząstkowy należy rozumieć zespół zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również zabiegi obejmujące małe powierzchnie, hamujące proces powiększania się powstałych uszkodzeń.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia podmiotowych środków dowodowych służących
potwierdzeniu spełniania warunków udział w postepowaniu, tj.:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich (..) lat (zgodnie z postawionym warunkiem udziału w
postępowaniu, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te były wykonane – wg Wzoru Załącznika nr 5 do Formularza oferty, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,
na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, kwalifikacji zawodowych, uprawnień i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100).2. Pozostałe informacje dotyczące wniesienia wadium zawarte są w Rozdziale XV SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden
z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie
zapisami w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 ppkt. d) SWZ
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w Rozdziale IX ust. 3 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 ppkt. d) SWZ:
1) wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
2) wykazują wykonawcy poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub
usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie
zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX przy
czym:
1) Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX ust. 6 składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,
który/ którzy wykazuje/ wykazują spełnianie warunków, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1
ppkt. d) SWZ
2) Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 5 składa każdy z nich - nie dotyczy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarte są w Załączniku nr 2 do SWZ_Projektowane Postanowienia Umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-18
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Altanka dz 134/2
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Trakt Królewski na odcinku od km 1+247 do km 2+038 w miejscowościach Wojcieszyn, Wierzbin i Zalesie - II etap
- Przebudowa mostu wraz z rozbudową drogi powiatowej Nr 2985S - ul. Powstańców Śląskich w Pyskowicach
- Remont drogi powiatowej nr 1213F w m. Międzyrzecz Wybudowanie od km 0+000 do km 1+000
- Przebudowa drogi leśnej nr inw. 220/017 w leśnictwie Koniecbór
- Przebudowa drogi gminnej nr 111632L na odcinku od km 1+543,00 do km 2+343,00 w miejscowości Hopkie-Kolonia
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





