Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-11
Kielce: Nadzór nad realizacją umowy o roboty budowlane, której przedmiotem jest wykonanie odnowy nawierzchni drogi krajowej Nr 79 odcinek Łoniów - Gaj Osiecki - Osiek od km 212+835 do km 220+620, zadanie nr 20/2008
Numer ogłoszenia: 27998 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach, ul. I. Paderewskiego 43/45, 25-950 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3457431, fax 041 3664804.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór nad realizacją umowy o roboty budowlane, której przedmiotem jest wykonanie odnowy nawierzchni drogi krajowej Nr 79 odcinek Łoniów - Gaj Osiecki - Osiek od km 212+835 do km 220+620, zadanie nr 20/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór nad realizacją umowy o roboty budowlane, której przedmiotem jest wykonanie odnowy nawierzchni drogi krajowej Nr 79 odcinek Łoniów - Gaj Osiecki - Osiek od km 212+835 do km 220+620
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunki Formalne 1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. Warunki Merytoryczne 2.1. Potencjał kadrowy Nadzór nad realizacją Kontraktu będzie powierzony osobom wskazanym w ofercie Wykonawcy na formularzu Potencjał Kadrowy, zwanym w dalszej treści zespołem ekspertów. Wskazane osoby muszą spełniać określone w tym pkt minimalne wymagania. Osobą odpowiedzialną za kierowanie zespołem ekspertów będzie Inspektor nadzoru robót drogowych, który może przekazać którykolwiek ze swoich obowiązków i uprawnień Inspektorom Nadzoru, po uzyskaniu akceptacji Kierownika Projektu i po powiadomieniu Wykonawcy Robót. Zespół będzie składał się z osób wymienionych poniżej: 1. Inspektor Nadzoru robót drogowych min. ilość osób - 1, 2. Inspektor Nadzoru Robót Mostowych min. ilość osób - 1. Wszyscy eksperci odgrywający zasadniczą rolę w realizacji Kontraktu nazwani są ekspertami kluczowymi. Należą do nich: Inspektor nadzoru robót drogowych - 1 osoba. Kwalifikacje: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności robót drogowych, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: Pełnił funkcję inspektora nadzoru nad robotami drogowymi lub funkcję kierownika budowy/kierownika robót drogowych na co najmniej 5 zadaniach. Inspektor nadzoru robót drogowych będzie pełnił funkcję inspektora koordynatora. Inspektor nadzoru robót mostowych - 1 osoba Kwalifikacje: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności robót mostowych, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: Pełnił funkcję inspektora nadzoru nad robotami mostowymi lub funkcję kierownika budowy/kierownika robót mostowych na co najmniej 3 zadaniach. 2.2. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.1. 2.3. Wykonawca będzie korzystać z usług Laboratorium Drogowego w Kielcach ul. Przęsłowa 2, któremu będzie zlecał przeprowadzenie badań sprawdzających jakość materiałów proponowanych przez Wykonawcę, robót oraz badania i pomiary kontrolne wykonanych elementów obiektu. Koszt tych badań i pomiarów poniesie Zamawiający.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp . 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Na potwierdzenie spełniania warunków merytorycznych opisanych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1 Informację o kluczowych ekspertach, którzy będą skierowani do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału I SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób (informacja o kwalifikacjach) potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób od których wymagane jest posiadanie uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). Do informacji o osobach winny być również dołączone referencje potwierdzające doświadczenie zawodowe osób skierowanych do wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt 6.2.1. Instrukcji dla Wykonawców. 2.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 1.2., składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.3. zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.3. i 2.4. winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 1.2. 2.6. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 2.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólna ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt. 1.1. winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt. 1.2. albo odpowiadające im określone w pkt. 2.3. i 2.4. winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt. 2.2. winien złożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki określone w pkt.2 i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Kielce, ul. Paderewskiego 43/45, pok. 238 - wersja papierowa, cena 10.00 PLN..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Kielce, ul. Paderewskiego 43/45, pok. 238.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Sukcesywne dostawy oprzyrządowania do sytemu neuronawigacji dla potrzeb Klinicznego Oddziału Neurochirurgii i Chirurgii Kręgosłupa WSzZ w Kielcach
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby tworzonego Zespołu Wczesnego Reagowania Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach w ramach realizacji zadania pn.: "Inwestycje w ochronie zdrowia".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Kielce - 2025"
- "Usługa utrzymania stałego porządku i czystości w budynkach oraz utrzymania czystości na ternie nieruchomości zarządzanych przez KTBS Sp. z o.o. w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego oraz Kliniki Chirurgii Klatki Piersiowej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- pełnienie roli inżyniera zgodnie z "Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" opublikowanymi przez FIDIC w ramach rea
- pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu zgodnie z wymogami procedur FIDIC dla realizacji projektu pn. " Budowa trasy tramwajowej Franowo od osiedla Lecha do pętli tramwajowej Franowo wraz z zajezdnią tramwajową Franowo".
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- Inżynier Kontraktu dla projektu- Gospodarka wodno-ściekowa na terenie aglomeracji wadowickiej 2004/PL/16/C/PE/026.
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.