Ogłoszenie z dnia 2025-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00298363/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa stropu ze sprzężonych płyt kanałowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Usług Budowlanych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371168663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionistów 10
1.5.2.) Miejscowość: Brzozów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 134341549
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pgk-brzozow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk-brzozow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11350701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa stropu ze sprzężonych płyt kanałowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a914447-272d-442b-8a0f-65e67d488993
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00347189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298363
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-05/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 przedmiotu zamówieniaNazwa części: Strop nad parterem
Przedmiotem zamówienia opracowanie projektu wykonawczego jako rozwiązanie zamienne stropów w stosunku do zaprojektowanych stropów w formie płyt żelbetowych oraz dostawa stropu ze sprzężonych płyt kanałowych. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Część 1 strop nad parterem zgodnie z rysunkami dla parteru cz.1 i cz.2 (rysunki w zakresie załącznika nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia).
Realizacja zamówienia przebiegać będzie dwuetapowo:
• ETAP I obejmuje opracowanie projektu wykonawczego - realizacja do 7 dni od zawarcia umowy,
• ETAP II obejmuje dostawę stropu z płyt kanałowych sprężonych dla stropu parteru - gotowość dostawy po 30 dniach kalendarzowych od zatwierdzenia ostatecznego projektu wykonawczego z etapu I
Zamawiający dopuszcza w postepowaniu wypłatę zaliczki pod następującymi warunkami:
• wypłata zaliczki po zatwierdzeniu ostatecznego projektu wykonawczego,
• zaliczka do wysokości 100 % wartości zamówienia.
Miejsce dostawy: plac budowy kod pocztowy 36-200 Humniska przy budynku 846.
Gwarancja ceny do końca trwania dostaw.
Cena za materiał z dostawą jako iloczyn ostatecznych m2 powierzchni stropu i ceny jednostkowej stropu dla poszczególnych części.
Transport dostosowany do rozładunku dźwigiem wraz z odpowiednim „uchwytem” dla rozładunku i montażu.
Przy każdej dostawie będzie dostarczona WZ, tabliczka znamionowa (etykieta), atesty i deklaracje.
Dostawy w godzinach od 8:00 do 14:30 po wcześniejszym ustaleniu ilości dostawy dobowej z zamawiającym.
Dostawca zobowiązuje się do terminowego dostarczania zamawianych materiałów (termin uzgodniony przez Strony), natomiast w przypadkach losowych Dostawca każdorazowego powiadamiania o zmianie godziny dostawy oraz do ustalenia nowych godzin z Kierownictwem Budowy,
Czas rozładunku transportu – min. 3 godziny.
CPV 44200000-2
4.5.3.) Główny kod CPV: 44200000-2 - Wyroby konstrukcyjne
4.5.5.) Wartość części: 204521,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 przedmiotu zamówieniaNazwa części: Strop nad piętrem
Przedmiotem zamówienia opracowanie projektu wykonawczego jako rozwiązanie zamienne stropów w stosunku do zaprojektowanych stropów w formie płyt żelbetowych oraz dostawa stropu ze sprzężonych płyt kanałowych. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Część 1 strop nad piętrem zgodnie z rysunkami dla pietra cz.1 i cz.2 (rysunki w zakresie załącznika nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia).
Realizacja zamówienia przebiegać będzie dwuetapowo:
• ETAP I obejmuje opracowanie projektu wykonawczego - realizacja do 7 dni od zawarcia umowy,
• ETAP II obejmuje dostawę stropu z płyt kanałowych sprężonych dla stropu piętra - gotowość dostawy po 30 dniach kalendarzowych od zatwierdzenia ostatecznego projektu wykonawczego z etapu I
Zamawiający dopuszcza w postepowaniu wypłatę zaliczki pod następującymi warunkami:
• wypłata zaliczki po zatwierdzeniu ostatecznego projektu wykonawczego,
• zaliczka do wysokości 100 % wartości zamówienia.
Miejsce dostawy: plac budowy kod pocztowy 36-200 Humniska przy budynku 846.
Gwarancja ceny do końca trwania dostaw.
Cena za materiał z dostawą jako iloczyn ostatecznych m2 powierzchni stropu i ceny jednostkowej stropu dla poszczególnych części.
Transport dostosowany do rozładunku dźwigiem wraz z odpowiednim „uchwytem” dla rozładunku i montażu.
Przy każdej dostawie będzie dostarczona WZ, tabliczka znamionowa (etykieta), atesty i deklaracje.
Dostawy w godzinach od 8:00 do 14:30 po wcześniejszym ustaleniu ilości dostawy dobowej z zamawiającym.
Dostawca zobowiązuje się do terminowego dostarczania zamawianych materiałów (termin uzgodniony przez Strony), natomiast w przypadkach losowych Dostawca każdorazowego powiadamiania o zmianie godziny dostawy oraz do ustalenia nowych godzin z Kierownictwem Budowy,
Czas rozładunku transportu – min. 3 godziny.
CPV 44200000-2
4.5.3.) Główny kod CPV: 44200000-2 - Wyroby konstrukcyjne
4.5.5.) Wartość części: 282220,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243076,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243076,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243076,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STROPY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip 7822907221
7.3.3) Ulica: Czerwonacka 1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-016
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243076,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322144,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322144,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322144,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STROPY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7822907221
7.3.3) Ulica: Czerwonacka 1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-016
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322144,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Dostawa mebli
- Dostawa produktów leczniczych (77)
- Dostawa łóżek elektrycznych (73)
- Dostawa i montaż regałów przesuwnych do wyposażenia budynku użyteczności publicznej Powiatu Brzozowskiego, Brzozów dz. ewid. nr 1077/16
- Dostawa warzyw i owoców (72)
- Odbudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej Nr 2037R Brzozów - Jabłonka w km 6+980 w miejscowości Jabłonka
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Eko klasa pod chmurką. Budżet Obywatelski 2025 r. II"
- Dostawa 3 mobilnych punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Doposażenie turystycznej infrastruktury terenowej Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
więcej: Wyroby konstrukcyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.