Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi przeglądów pięcioletnich:
Część I: stanu tech. budynku...
Część II: instalacji el.i piorunochronnej w budynkach...
dla SRK S.A., Oddział AZM"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@srk.com.pl; mfornicka@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi przeglądów pięcioletnich:
Część I: stanu tech. budynku...
Część II: instalacji el.i piorunochronnej w budynkach...
dla SRK S.A., Oddział AZM"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26ccd172-ffff-4f16-910c-c41b2a188e78
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00340715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.srk.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środkiem komunikacji elektronicznej jest Platforma Zakupowa EFO dostępna pod adresem https://efo.coig.biz Korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Środkiem komunikacji elektronicznej możliwym do wykorzystania przy składaniu wyjaśnień, informacji lub uzupełnień jest także poczta elektroniczna, adres e-mail: mfornicka@srk.com.pl i przetargi@srk.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne w zakresie wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy użyciu Platformy Zakupowej:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
− przeglądarka internetowa z włączoną obsługą JavaScript:
− Internet Explorer wersja 10 lub 11,
− Mozilla Firefox od wersji 50 (bez wsparcia dla wersji beta),
− zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie z
zaleceniami ze strony dostawcy Java,
− minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania
1366x786.
2) pozostałe wymagania techniczne:
− dostęp do sieci Internet;
− komputer klasy PC komputer klasy PC z jednym z następujących systemów
operacyjnych: Windows 7, Windows 8, Windows 10 (bez wsparcia dla
Windows XP, Vista).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 1 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-AZM-0013/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Wykonanie usługi przeglądów pięcioletnich:
Część I: stanu technicznego budynku i jego otoczenia w budynkach stanowiących 100% własności Spółki
dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A., Oddział Administracja Zasobów
Mieszkaniowych”
Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający, w zakresie każdej z Części,
będzie się kierował następującym kryterium:
1) Opis kryterium ,,Cena” (cena oferowana brutto). Waga kryterium: 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Wykonanie usługi przeglądów pięcioletnich:
Część II: instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynkach stanowiących
100% własności Spółki
dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A., Oddział Administracja Zasobów
Mieszkaniowych”
Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający, w zakresie każdej z Części,
będzie się kierował następującym kryterium:
1) Opis kryterium ,,Cena” (cena oferowana brutto). Waga kryterium: 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie
gospodarczym za spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność
gospodarczą lub zawodową wykaże się wpisem do jednego z rejestrów
zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże się:
1. Dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za
świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie pracami posiadającymi
uprawnienia:
a) Część I:
• minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
b) Część II:
• minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów odnośnie instalacji i sieci: sanitarnych (wod.-kan.),
cieplnych, gazowych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
• minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów odnośnie
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (uprawnienia elektryczne typu „E” i „D”),
2. należytym wykonaniem usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, w ramach jednej lub kilku umów polegających
na wykonaniu usługi:
a) Część I: przeglądów rocznych technicznych, przeglądów pięcioletnich
stanu technicznego budynku i jego otoczenia, o łącznej wartości
minimum 40 000, 00 zł brutto
b) Część II: przeglądów pięcioletnich instalacji elektrycznej
i piorunochronnej o łącznej wartości minimum 30 000,00 zł brutto
wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane
lub są wykonywane należycie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe składane przez Wykonawców wraz z ofertą na
potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału
w postępowaniu:
1) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór Załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego;
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – wzór Załącznik nr 2 do Formularza Ofertowego;
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – wzór Załącznik nr 3 do
Formularza Ofertowego
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe, jakie zobowiązany będzie złożyć Wykonawca,
którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub Wykonawcy, których
Zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych
środków dowodowych w przypadkach, o których mowa w art. 274 ust. 2 ustawy
Pzp:
1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów
zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego
złożeniem; W przypadku gdy odpis jest dostępny bezpłatnie w publicznej bazie
danych Zamawiający nie wymaga złożenia odpisu.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę
jakości lub kierowania pracami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór
Załącznik nr 3 do SWZ;
3) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione
w okresie ostatnich 3 miesięcy – wzór Załącznik nr 4 do SWZ;
4) Oświadczenie Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – wzór Załącznik nr 5 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Podwykonawstwo - pkt 10 SWZZbiorczy formularz cenowy w zakresie każdej z Części stanowiący Załącznik
nr 7A i/lub 7B do Formularza Ofertowego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak
6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://laip-srk.coig.biz/
6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:
AUKCJA ELEKTRONICZNA:1. Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 17 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej na zasadach określonych poniżej:
1) po dokonaniu badania złożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu,
2) w toku aukcji elektronicznej stosowane będzie kryterium ofert – zgodnie
z zapisami SWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylko cena,
3) sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę ofert, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji,
4) w trakcie aukcji każdemu Wykonawcy udostępniana jest: informacja o pozycji
złożonej przez niego oferty i otrzymanej punktacji, punktacja najlepszej oferty,
wartość minimalnego postąpienia, czas pozostały do zakończenia aukcji,
5) aukcja trwa 20 minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie
ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie co
najmniej jednego postąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną
10 minutową dogrywkę. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczby
dogrywek,
6) postąpienie zostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1 % ceny
całkowitej ceny brutto, określonej w ofercie ocenionej jako najkorzystniejszej.
2. Adres Portalu Aukcji Publicznych, na którym będzie prowadzona aukcja
elektroniczna: https://laip-srk.coig.biz/
1) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców:
a) Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zawierające między innymi
komplet: login i hasło (umożliwiające zalogowanie do systemu
aukcyjnego), zostanie przesłane Wykonawcom za pośrednictwem Portalu
Aukcji Publicznych, na adres e-mail Wykonawcy, wskazany w formularzu
ofertowym.
2) Zalecane wymagania techniczne urządzeń informatycznych użytych do udziału w aukcji elektronicznej, zapewniające stabilne współdziałanie z Portalem Aukcji Publicznych:
a) Szerokopasmowe łącze internetowe,
b) Komputer klasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych:
Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 (bez
wsparcia dla Windows XP);
c) Stabilne wersje (bez wsparcia dla wersji beta) przeglądarki internetowej
Internet Explorer w wersji od 9 do 11. Przeglądarka internetowa musi mieć
włączoną obsługę JavaScript oraz zainstalowane darmowe oprogramowanie Java (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze strony dostawcy
Java,
d) Ważny podpis elektroniczny zweryfikowany kwalifikowanym certyfikatem
wydanym przez jedno z następujących centr certyfikacji:
• Cencert,
• Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.,
• PWPW,
• Certum
• EuroCert.
e) Urządzenie techniczne służące do obsługi podpisu elektronicznego
weryfikowanego ważnym kwalifikowanym certyfikatem,
f) Minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania
portalu to 1366x768,
g) Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca
znajdzie na stronie https://laip-srk.coig.biz w dziale „Informacje
podstawowe” oraz instrukcji obsługi w dziale „Instrukcja obsługi”
(dostępnej po zalogowaniu).
3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające
z korzystania przez Uczestników z oprogramowania innego niż zalecane.
4. Akceptacja regulaminu Portalu Aukcji Publicznych jest elementem wymaganym
w trakcie pierwszego logowania oraz po każdorazowej zmianie regulaminu Portalu.
5. Wykonawca ma możliwość zalogowania do Portalu Aukcji Publicznych,
przeprowadzenia testu podpisu kwalifikowanego oraz udziału w stałej aukcji testowej od momentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora (komplet login/hasło).
6. W przypadku, gdy Wykonawca posiada podpis elektroniczny wystawiony przez zagraniczne centrum certyfikacji, jest on zobligowany do dostarczenia
Administratorowi wzoru takiego podpisu w terminie nie krótszym niż 10 dni przed rozpoczęciem aukcji.
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie:a) Część I: 1 300,00 złotych (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych, 00/100)
b) Część II: 1 000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych, 00/100)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z pkt 11 SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
OKOLICZNOŚCI ZMIANY UMOWY:Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w przypadkach wynikających wprost z przepisów ustawy Pzp oraz w przypadku
wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych Projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-31 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem: https://efo.coig.biz poprzez Elektroniczny Formularz Ofertowy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-31 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-29
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Wykonanie wiat śmietnikowych dla budynków mieszkalnych w Sosnowcu będących wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddziału AZM" w tym: Część I- III
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich dla Inwestycji pn."Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6.
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla bytomskich przedszkoli - edycja 2.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Ogród zmysłów, zabaw i pomysłów w Przedszkolu Miejskim nr 59 w Bytomiu
- "Dostawa wyrobów hutniczych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK w tym: Część I: Dostawa blach, Część II: Dostawa kształtowników stalowych."
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa Punktów Informacyjno-Dyspozycyjnych w sezonie zimowym 2025/2026 w podziale na 3 zadania
- Wykonanie ekspertyzy technicznej oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmującej optymalizację systemu wentylacji w Szkole Podstawowej nr 2 im. Ireny Szewińskiej w Łomiankach
- Przeglądy oraz naprawy maszyn i urządzeń pralniczych
- Wykonanie usługi przeglądów pięcioletnich: Część I: stanu tech. budynku... Część II: instalacji el.i piorunochronnej w budynkach... dla SRK S.A., Oddział AZM"
- wykonanie projektu technicznego i wykonawczego przebudowy i modernizacji kamienic Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ulicy Wronieckiej 14 i 15
- RDW w Zamościu. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty).
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.