Ogłoszenie z dnia 2025-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00356851/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO typu MIKROBUS DO PRZEWOZU 9 OSÓB WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna Oddział Ratownictwa Wodnego we Wrocławiu
1.3.) Oddział zamawiającego: OSP-ORW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001092270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teatralna 16/20
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-055
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.8.) Numer faksu: elzbietajanicka@interia.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wiszniamala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zorba.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO typu MIKROBUS DO PRZEWOZU 9 OSÓB WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a043567b-49de-428f-ba8a-3c5643c6baea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00347176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a043567b-49de-428f-ba8a-3c5643c6baea3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a043567b-49de-428f-ba8a-3c5643c6baea
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy e-zamówienia dostępnej pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z platformy jest bezpłatne. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania platformy, Zamawiający może również komunikować się
z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej elzbietajanicka@interia.pl.
2) Postępowanie można wyszukać także ze strony głównej platformy e-zamówienia poprzez kafelek „Przeglądaj postępowania / konkursy”
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-zamówienia. Wykonawca posiadający konto na platformie
e-zamówienia będzie miał dostęp do formularzy służących do komunikacji z Zamawiającym oraz do formularzy umożliwiających złożenie lub wycofanie oferty.
4) Wszystkie wysłane i odebrane przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”
5) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów / oświadczeń / informacji opisane zostały w regulaminach korzystania z platformy e-zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl i w zakładce Centrum Pomocy
2) Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP /01/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu pożarniczego typu mikrobus do przewozu 9 osób wraz z dodatkowym wyposażeniem -a) Opis przedmiotu zamówienia/parametry techniczne wymagane/ oferowane dla oferowanych (załącznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
d) Zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca musi się wykazać, że:
zrealizował w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze. Za zamówienia o podobnym charakterze Zamawiający rozumie zamówienie, którego przedmiotem jest /była dostawa jednego nowego lekkiego samochodu pożarniczego
o wartości minimum 250 000,00 złotych brutto
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy , w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007- o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7
2.2) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa
w art. 125 ust.1 ustawy PZP w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych art. 108 ust.1 pkt. 3-6 ustawy PZP oraz art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4
2.3) odpis lub informacja z KRS lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia oraz art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz wykonanych dostaw - na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 8.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w przypadku wystąpienia sytuacji, których nie można zakwalifikować jako zmian istotnych w rozumieniu art. 454 ust.2 Prawo zamówień publicznych.2. Zamawiający, poza przypadkami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, które nie modyfikują jej ogólnego charakteru:
1) zmiana w przedmiocie umowy, w szczególności zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku zmiany (po upływie terminu składania ofert) powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które miały wpływ na możliwość wykonania przedmiotu umowy. Wprowadzone na podstawie niniejszego zapisu zmiany muszą być zgodne zapisami SWZ przedmiotowego zamówienia;
2) zmiany przedmiotu umowy - zastąpienia towaru wskazanego w ofercie Wykonawcy towarem nowym, posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiada towar będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy - w przypadku wycofania lub wstrzymania (po upływie terminu składania ofert) produkcji zaoferowanego towaru - pod warunkiem, że cena wprowadzonego towaru nie ulegnie zwiększeniu;
3) w przypadku wystąpienia okoliczności uprawniających do zmiany przedmiotu umowy, o których mowa w § 9 ust.2 pkt 2, ostateczny termin wykonania umowy zakreślony w § 4 ust. 1 nie może zostać naruszony;
4) zmiana terminu wykonania umowy, w przypadku wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwiła lub istotnie ograniczyła możliwość wykonania przedmiotu umowy albo jej części w dotychczas ustalonym terminie. Przez siłę wyższą należy rozumieć wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które strony nie mają wpływu i przed którymi nie mogły się zabezpieczyć, w tym w szczególności pożar, zalanie, wojna, zamieszki, inne klęski żywiołowe
pozostałe zmiany zawarte w par. 9 umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-04 14:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a043567b-49de-428f-ba8a-3c5643c6baea
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-04 14:45
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-02
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Sukcesywna dostawa warzyw i owoców mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach." - ZP/TP/32/2025
- Usługa organizacji i realizacji szkoleń dla kadry pedagogicznej szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce - w podziale na 15 zadań
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stanisławowskiej 103 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Wykonanie wanien hydroszczelnych w szybach dźwigów Fb1, Fb2, Fb3 i Fb5
- Świadczenie przez Wykonawcę usługi w zakresie przewozu pacjentów karetką transportową z miejsca zamieszkania do Poradni Leczenia Ran Przewlekłych u Zamawiającego i powrót II
- Wdrożenie projektu korekty docelowej organizacji ruchu na ul. Wieczystej i ul. Łódzkiej we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO"
- Dostawa lekkiego samochodu specjalnego do przewozu osób
- Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 (kategoria 2: uterenowiony) dla jednostki OSP Kleczew
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczegobdla OSP Jasło Brzyszczki w Jaśle
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z układem napędowym 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bardzie
- ,,Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem"
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.