eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżówSporządzenie uproszczonych planów urządzania lasu dla lasów osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie gmin Niebylec i Frysztak

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Strzyżów: Sporządzenie uproszczonych planów urządzania lasu dla lasów osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie gmin Niebylec i Frysztak
Numer ogłoszenia: 278975 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzyżowski , ul. Przecławczyka 15, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2765000, fax. 017 2765000 w. 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzyzow.un.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie uproszczonych planów urządzania lasu dla lasów osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie gmin Niebylec i Frysztak.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów stanowiących własność osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie następujących obrębów ewidencyjnych: a) gmina Niebylec (1 557 ha), obręby ewidencyjne: Baryczka, Blizianka, Gwoździanka, Konieczkowa, Gwoźnica Dolna, Niebylec, Jawornik, Połomia, Lutcza, Gwoźnica Górna, Małówka; b) gmina Frysztak (1 430 ha), obręby ewidencyjne: Chytrówka, Cieszyna, Frysztak, Glinik Dolny, Glinik Średni, Glinik Górny, Gogołów, Kobyle, Lubla, Pułanki, Stępina, Twierdza, Widacz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 1. Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność rodzajowo zbieżną z przedmiotem zamówienia. 3. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. 4. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej 3 zamówień o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem każde, tzn. uproszczone plany urządzenia lasu na powierzchni min. 1 500 ha, lub dokumentacje o zbliżonym charakterze (tj. np. plany urządzenia lasu dla lasów Skarbu Państwa) wykonanych w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku konsorcjów wielkości dotyczące każdego z partnerów konsorcjum będą zsumowane w celu stwierdzenia, czy wykonawca-konsorcjum spełnia minimalne kryteria kwalifikacyjne wymienione powyżej. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie przedmiotu zamówienia- wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 punkty:4-8 Prawa zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Prawa zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy, 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane z należytą starannością.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzyzow.un.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzyżowie ul. Przecławczyka 15 38-100 Strzyżów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Strzyżowie, ul. Przecławczyka 15, 38-100 Strzyżów, pok. nr 109 - Kancelaria ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.