eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżów"Termomodernizacja budynku Domu Kultury "Sokół" w Strzyżowie"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku Domu Kultury „Sokół” w Strzyżowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzyżów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przecławczyka

1.5.2.) Miejscowość: Strzyżów

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172761354

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strzyzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strzyzow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku Domu Kultury „Sokół” w Strzyżowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0238475-571f-4c55-80f2-13e2ffd3241e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335789

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054415/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Termomodernizacja budynku Domu Kultury "Sokół"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/strzyzow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy p.z.p. ofertę, a także oświadczenie o którym mowa w Rozdz. IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/strzyzow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
2.Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach txt, rtf, pdf, doc, docx, odt.
Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej,
wymaga akceptacji warunków korzystania z platformy zakupowej
określonych w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznania go za wiążący, zapoznania
się i stosowania instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.Rejestracja i korzystanie z Platformy wymaga założenia konta z
zachowaniem zasad określonych w regulaminie, o którym mowa powyżej.
Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne
związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia
internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2
GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden
z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub
ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący
format plików pdf,
4.Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej –
kodowanie UTF8, oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu
Miar.
5.Osobami uprawnionymi do komunikowania się z Wykonawcami są:
1) w zakresie proceduralnym: Sebastian Uram
2) w zakresie merytorycznym: Karolina Czajka
6.W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni
posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
7.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie
treści SWZ.
8.Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie
później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod
warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zmawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
9.Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 8, wówczas przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 8, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
10.Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 18, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
11.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób
niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację,
gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu
składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do
Zamawiającego”). Taka oferta nie zostanie uznana przez Zamawiającego za
ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym
postępowaniu.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/strzyzow

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informujemy, że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Strzyżów
reprezentowana przez Agatę Gadziałę – Burmistrza Strzyżowa;
Dane kontaktowe administratora:
a) adres do korespondencji: ul. Przecławczyka 5, 38-100 Strzyżów
b) adres poczty elektronicznej: gmina@strzyzow.pl
c) numer telefonu: (17) 276 13 54
d) adres skrytki e-PUAP:/8db5mla87f/skrytka
e) adres do e-Doręczeń: PL-44459-54286-IHWCV-26;
2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo
kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych – Iwoną Rokita pod adresem
e-mail: iod@strzyzow.pl.
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n.: Nazwa zadania:
„Termomodernizacja budynku Domu Kultury „Sokół”
w Strzyżowie” dofinansowanego w ramach Programu Krajowy Plan
Odbudowy i Zwiększania Odporności, Działanie B1.1.4. Zwiększenie
efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej,
prowadzonym w trybie podstawowym (znak sprawy OR.271.22.2025.US)
3) Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione: osobom upoważnionym
przez administratora w ramach wykonywania obowiązków służbowych,
podmiotom świadczącym usługi IT, dostawcom systemów informatycznych,
podmiotom świadczącym usługi pocztowe, bankom, operatorom portali
e-usług oraz innym podmiotom, organom lub instytucjom określonym przez
przepisy prawa.
Ponadto Państwa dane mogą zostać przekazane każdej osobie, która wystąpi
z wnioskiem o ich udostępnienie w trybie dostępu do informacji publicznej
(jeśli nie będą zachodziły przesłanki wyłączające).
Odbiorcami danych mogą być także podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 ustawy p.z.p.
4) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy p.z.p.;
6) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) posiadają Państwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych
z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p.
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych, z tym że prawo do ograniczenia
przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy
przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego
rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa;
8) nie przysługuje Państwu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d
lub e RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;
c) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.22.2025.US

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynku Domu Kultury
„Sokół” w Strzyżowie” dofinansowanego w ramach Programu Krajowy
Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności, Działanie B1.1.4. Zwiększenie
efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej.
2. W ramach zadania zaplanowano prace budowlane związane
z termomodernizacją budynku Domu Kultury „Sokół” w Strzyżowie przy
ul. Mostowej nr 2.
Zakres inwestycji obejmuje: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w istniejących otworach, - docieplenie ścian piwnic, - docieplenie podłóg na gruncie – piwnic - docieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, - docieplenie ścian zewnętrznych, - wymiana źródeł światła na energooszczędne, - montaż systemu zarządzania monitorowania energii. - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania polegająca na wymianie
rur i grzejników, - instalacja paneli fotowoltaicznych na dachu budynku, - instalacja pompy ciepła (woda-powietrze), - budowa ciepłociągu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

42511110-5 - Pompy grzewcze

31527300-9 - Oświetlenie domowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za
spełniony jeżeli:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał
należycie minimum 1 zamówienie polegającą na termomodernizacji
budynku o wartości 1 000 000 zł
b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, tj.: dysponuje osobą, która posiada stosowne
uprawnienia budowlane w specjalności budowlanej, tj. osoba z
uprawnieniami do kierowania i nadzoru robót budowlanych w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub
odpowiadającymi im, ważnymi uprawnieniami budowlanymi,
wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
posiadająca aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów
Budownictwa, posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie
zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień, w zakresie
odpowiadającym posiadanym uprawnieniom oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) dysponuje osobą, która posiada stosowne uprawnienia budowlane
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadającymi im,
ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadająca aktualne
członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, posiadającą
co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia
uzyskania uprawnień, w zakresie odpowiadającym posiadanym
uprawnieniom oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami.
d) dysponuje osobą, która posiada stosowne uprawnienia budowlane
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub
odpowiadającymi im, ważnymi uprawnieniami budowlanymi,
wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
posiadająca aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów
Budownictwa, posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie
zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień, w zakresie
odpowiadającym posiadanym uprawnieniom oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, powyższy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji przez Kierownika
budowy oraz Kierowników robót, z wyjątkiem przypadków gdy jest to
zabronione przepisami Prawa Budowlanego.
Uprawnienia o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) to jest
upoważnienie do kierowania robotami budowlanymi.
Informacje dodatkowe:
Uprawnienia o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) lub ważne
odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami
budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE,
Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - prawo do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na
terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu
kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej
Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109
ust. 1 pkt. 4 ustawy p.z.p. sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji;
2) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie
odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1
pkt. 3-6 p.z.p – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, polegających na wykonaniu termomodernizacji budynku,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, , przy czym dowodami o których mowa są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz
którego roboty budowlane były wykonane Załącznik nr 11 do SWZ;
4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami –
Załącznik nr 10 do SWZ;
5) oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 12 do
SWZ
6) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenie, o których mowa Rozdziale IX pkt 1 SWZ, składa
każdy z Wykonawców w zakresie w jakim oświadczenie to potwierdza brak
podstaw wykluczenia natomiast w odniesieniu do spełniania warunków
udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 p.z.p. Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego
wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór
oświadczenia stanowi Załącznik nr 12 do SWZ. Oświadczenie przekazuje
się w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym przez Wykonawcę lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu,
który został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym
podpisem potwierdzające zgodność odwzorowania cyfrowego z
dokumentem w postaci papierowej; cyfrowe odwzorowanie dokumentu
(elektroniczna kopia dokumentu, który został sporządzony w postaci
papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem) jest opatrywane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę lub przez notariusza.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych
postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących
Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego
zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana
z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy p.z.p.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku
do treści wybranej oferty zakresie wskazanym w Projektowanych
postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zmiana
umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności,
zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/strzyzow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-05 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.