Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-05
Piotrków Trybunalski: Wykonanie uproszczonych planów urządzania lasów i inwentaryzacji stanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa.
Numer ogłoszenia: 214940 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb. , Al. 3-go Maja 33, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 0447323154, fax. 044 7323103.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie uproszczonych planów urządzania lasów i inwentaryzacji stanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie uproszczonych planów urządzania lasu i inwentaryzacji stanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa znajdujących się na terenie 6 gmin powiatu piotrkowskiego: Aleksandrów (1647ha), Grabica (815ha), Rozprza (1045ha), Moszczenica (480ha), Gorzkowice (707ha), Ręczno (647ha) o łącznej powierzchni 5341 ha. 2. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z ustawą z dnia 28 września 1991 roku o lasach (Dz. U. z 2005r. Nr 45, poz. 435 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. Nr 256, poz. 2151). 3. W pracach taksacyjnych należy uwzględnić grunty ujęte w rejestrze geodezyjnym jako lasy. 4. Uproszczone plany urządzenia lasu i inwentaryzację stanu lasu należy wykonać w czterech egzemplarzach (dla każdego obrębu cztery egzemplarze). 5.Jeden egzemplarz mapy (wydruk) winien być podklejony na płótnie. 6.Mapy powinny zawierać: a)zaznaczone charakterystycznie użytki gruntowe typu: tereny zabudowane, tereny rolne, sady itp.; b)opis kierunków uwidocznionych dróg. 7.Należy sporządzić część szczegółową, tzn. wyciągi z uproszczonych planów urządzenia lasu / inwentaryzacji stanu lasów dla właścicieli, w dwóch egzemplarzach. 8.Czystopisy operatów mają być wykonane przy użyciu drukarki komputerowej zapewniającej trwałość i czytelność wydruku wykonanego czcionką o wielkości nie mniejszej jak 10 punktów. 9.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewni sobie potwierdzone wypisy z ewidencji gruntów jak również niezbędne mapy terenu. 10.Wykonawca wyłoży projekty do publicznego wglądu w siedzibie właściwego urzędu gminy i dokona weryfikacji projektów uproszczonego planu urządzenia lasu zgodnie z wnioskami zainteresowanych właścicieli lasów. 11.Wykonawca uzyska opinie dotyczące uproszczonego planu urządzenia lasu / stanu inwentaryzacji lasu od właściwego Nadleśniczego. 12.Poza określonym powyżej standardowym przygotowaniem i przekazaniem przedmiotu zamówienia, należy także przygotować i przekazać komplet danych zebranych w trakcie prac nad uproszonymi planami urządzenia lasu w postaci bazodanowego projektu GIS (mapa numeryczna oraz zintegrowana z nią baza opisowa). 13.Dane numeryczne muszą zawierać: a) Warstwę wydzieleń drzewostanowych w formacie obiektów graficznych programu Ewmapa - firmy Geobit Katowice, dla wszystkich wydzieleń objętych planem urządzania lasu. Wydzielenia z wszystkich wsi umieszczone zostaną na jednej warstwie. Warstwa wydzieleń musi być spójna z przekazanymi mapami papierowymi (wydrukami), z bazą opisową i musi w całości być poprawna topologicznie. b) Plik bazy danych opisowych w formacie Winplan - firmy Geobit Katowice, dla wszystkich wydzieleń objętych uproszczonym planem urządzania lasu / inwentaryzacją stanu lasu. Baza danych powinna zawierać wszystkie informacje przyrodnicze i gospodarcze składające się na uproszczony plan urządzenia lasu, tj. w szczególności: - dane ogólne o wydzieleniu - adres leśny i administracyjny, rodzaj powierzchni, powierzchnia, siedliskowy typ lasu (STL), pokrywa, - informacje o drzewostanie - wyróżnik warstwy, gatunek, udział i wiek, a dla gatunku głównego dodatkowo: pierśnicę, wysokość, bonitację, - dla warstwy głównej - zadrzewienie, zwarcie, zasobność i zapas. - informacje o zabiegach gospodarczych (z rozmiarem powierzchniowym i miąższościowym), - informacje o przywiązaniu działek ewidencyjnych do wydzieleń (z informacjami o udziale powierzchniowym działki w wydzieleniu), oraz o właścicielach (numer rejestrowy, imię nazwisko, adres) i działkach (numer rejestrowy, powierzchnia). - Obiekty części opisowej połączyć wiązaniami 1:1 z częścią graficzną. 14.Do korzystania z przygotowanych i przekazanych danych zawierających informacje z uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów Wykonawca przekaże Zamawiającemu program komputerowy Winplan firmy Geobit Katowice wraz z licencją. Program zostanie dostarczony w formie pakietu instalacyjnego. Bazy danych (mapa i baza opisowa) należy zainstalować na wskazanym przez Zamawiającego komputerze. 15.Termin wykonania zamówienia: a) I etap, który będzie obejmował wykonanie uproszczonych planów i inwentaryzacji lasu dla gminy Aleksandrów - do dnia 30 listopada 2008r. b) II etap, który będzie obejmował wykonanie uproszczonych planów i inwentaryzacji lasu dla gmin Grabica i Rozprza - do dnia 31 maja 2009r. c) III etap, który będzie obejmował wykonanie uproszczonych planów i inwentaryzacji lasu dla gmin Gorzkowice, Ręczno i Moszczenica - do dnia 30 listopada 2009r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 3000 PLN (trzy tysiące).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli wykonawca prowadzi działalność w zakresie usług związanych z leśnictwem i gospodarką leśną. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Oferent wykaże wykonanie minimum 2 robót o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia, o wielkości min. 3000 ha oraz załączy dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Oferent złoży dokumenty potwierdzające brak zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie i podatkach. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Oferent dołączy do oferty oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 28 września 1991r. o lasach oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu. 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót polegających na wykonaniu uproszczonych planów urządzania lasów i inwentaryzacji stanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb.
97-300 Piotrków Tryb., Al. 3 Maja 33.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb. 97-300 Piotrków Tryb., Al. 3 go Maja 33 Kancelaria Ogólna, pok. 2 (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.10.2008.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wykonanie robót instalacyjnych w budynku mieszkalnym Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Pawlikowskiego 1 w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Zakup nowoczesnego wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 Piotrkowie Trybunalskim.
- Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
- PRZEBUDOWA UL. ŻWIRKI POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA WZDŁUŻ STADIONU OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 13 leśnictwach Nadleśnictwa Manowo w 2006 r.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości powyżej 750 000 euro.
- Prace leśne w zakresie pozyskania i zrywki drewna, hodowli lasu, ochrony lasu, szkółek leśnych, nasiennictwa.
- Wartośc netto wynosi 7 886 518,06 PLN.
- Usługi z zakresu gospodarki lesnej w Nadleśnictwie Baligród w roku 2006.
więcej: Usługi gospodarki leśnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.