Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00230742/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wdrożenie systemu do identyfikacji elementów infrastruktury na potrzeby CMDB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_it@sggw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32bee93a-1b2f-4a52-96b1-b59569acc0541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie systemu do identyfikacji elementów infrastruktury na potrzeby CMDB2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32bee93a-1b2f-4a52-96b1-b59569acc054
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038973/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Wdrożenie systemu do identyfikacji elementów infrastruktury na potrzeby CMDB
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230742
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CI.250.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, wdrożenie oraz świadczenie wsparcia systemu przeznaczonego do automatycznego wykrywania i zarządzania urządzeniami sieciowymi, takimi jak przełączniki sieciowe, telefony VoIP, punkty dostępowe WiFi, drukarki sieciowe i inne. System musi oferować szeroki zakres funkcjonalności, w tym monitorowanie, zarządzanie konfiguracją, raportowanie oraz mechanizmy integracyjne umożliwiające jego
połączenie z posiadanym przez Zamawiającego systemem zarządzania konfiguracjami Ivanti CMDB. Licencje na oprogramowanie oraz urządzenia muszą zostać dostarczone co najmniej na okres 36 miesięcy.
Rozwiązanie musi cechować się elastycznością oraz wysokim poziomem bezpieczeństwa, zapewniając pełną kontrolę nad infrastrukturą IT w organizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48783000-0 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zawartością
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367524,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367524,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367524,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADVATECH Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992185891
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367524,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia i utrzymywania licencji na okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu dostawy licencji i uruchomienia systemu (wdrożenia), o którym mowa w ust. 1 powyżej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- Remont 5 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Łączności - PIB
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 35+635 do km 36+890 na terenie gminy Białobrzegi, powiat białobrzeski, województwo mazowieckie - nr postępowania 156/25
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.