Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni dla technika elektryka, technika elektronika i technika mechatronika w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnogórski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karłuszowiec 5
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 0323813786
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tgpowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogorski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia pracowni dla technika elektryka, technika elektronika i technika mechatronika w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fa50b9e-14e3-4121-9e9a-8ac8c5b8ab8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00573723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033572/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Dostawa wyposażenia pracowni dla technika elektryka, technika elektronika i technika mechatronika w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusz Sprawiedliwej Transformacji - priorytet: FESL.10.00 Fundusze Europejskie na transformację; działanie FESL.10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu, Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021- 2027 w związku z realizacją projektu pn. „AKCJA TRANSFORMACJA”, numer umowy: UDA-FESL.10.23-IZ.01-06CG/23-01; FESL.10.23-IZ.01-06CG/23-004
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/tarnogorski3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/tarnogorski
2.Szczegółowe informacje w zakresie korespondencji elektronicznej zawarte są w Rozdziale XVI SWZ.
3.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za
pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno.
2.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie , określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3)zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4)włączona obsługa JavaScript,
5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6)Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4.Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “ROZPORZĄDZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 21 maja 2024r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
5.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
6. Pozostałe postanowienia zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach z siedzibą w Tarnowskich Górach przy ul. Karłuszowiec 5 jest Starosta Tarnogórski e-mail: starosta@tgpowiat.pl nr telefonu: (32) 381-37-11.
2. W Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach został powołany inspektor ochrony danych e-mail: iodo@tgpowiat.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa wyposażenia pracowni dla technika elektryka, technika elektronika i technika mechatronika w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA” prowadzonym w trybie: podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZ.272.4.53.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup, dostawę i rozładunek wyposażenia do pracowni montażu maszyn i inteligentnych instalacji elektrycznych dla technika elektryka w Technikum nr 5 w Wieloprofilowym Zespole Szkół w Tarnowskich Górach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ w ramach projektu pn. „AKCJA TRANSFORMACJA” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Sprawiedliwej Transformacji.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się do Technikum nr 5 w Wieloprofilowym Zespole Szkół w Tarnowskich Górach ul. Sienkiewicza 6, 42-600 Tarnowskie Góry.
3. Zamawiający zastrzega, aby jakość przedmiotu umowy była zgodna z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi. Oferowane elementy przedmiotu umowy muszą stanowić własność Wykonawcy nieobciążoną prawami na rzecz osób trzecich i być fabrycznie nowe, pozyskane poprzez legalny kanał dystrybucji na rynek polski.
4. Przedmiot zamówienia powinien posiadać okres gwarancji określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ i liczony jest od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru, zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: część 1: silniki
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
7. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Sprawiedliwej Transformacji - priorytet: FESL.10.00 Fundusze Europejskie na transformację; działanie FESL.10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu, Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021- 2027 w związku z realizacją projektu pn. „AKCJA TRANSFORMACJA”, numer umowy: UDA-FESL.10.23-IZ.01-06CG/23-01; FESL.10.23-IZ.01-06CG/23-004.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31110000-0 - Silniki elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena za każde z kryteriów będzie podawana w punktach. Obliczanie będzie następować do 2 miejsca po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje
zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą sumę punktów w kryteriach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji zasilaczy labolatoryjnych (Poz.5)
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość – parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 35
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup, dostawę i rozładunek wyposażenia do pracowni montażu maszyn i inteligentnych instalacji elektrycznych dla technika elektryka w Technikum nr 5 w Wieloprofilowym Zespole Szkół w Tarnowskich Górach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ w ramach projektu pn. „AKCJA TRANSFORMACJA” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Sprawiedliwej Transformacji.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się do Technikum nr 5 w Wieloprofilowym Zespole Szkół w Tarnowskich Górach ul. Sienkiewicza 6, 42-600 Tarnowskie Góry.
3. Zamawiający zastrzega, aby jakość przedmiotu umowy była zgodna z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi. Oferowane elementy przedmiotu umowy muszą stanowić własność Wykonawcy nieobciążoną prawami na rzecz osób trzecich i być fabrycznie nowe, pozyskane poprzez legalny kanał dystrybucji na rynek polski.
4. Przedmiot zamówienia powinien posiadać okres gwarancji określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ i liczony jest od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru, zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: część 2: przewody i podzespoły.
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
7. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Sprawiedliwej Transformacji - priorytet: FESL.10.00 Fundusze Europejskie na transformację; działanie FESL.10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu, Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021- 2027 w związku z realizacją projektu pn. „AKCJA TRANSFORMACJA”, numer umowy: UDA-FESL.10.23-IZ.01-06CG/23-01; FESL.10.23-IZ.01-06CG/23-004.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31300000-9 - Drut i kabel izolowany
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44322100-4 - Kanały kablowe
31321210-7 - Kabel niskiego napięcia
44321000-6 - Kabel
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena za każde z kryteriów będzie podawana w punktach. Obliczanie będzie następować do 2 miejsca po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje
zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą sumę punktów w kryteriach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji tulejek oczkowych wiaderko (Poz.4)
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość – parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 35
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup, dostawę i rozładunek wyposażenia do pracowni montażu maszyn i inteligentnych instalacji elektrycznych dla technika elektryka w Technikum nr 5 w Wieloprofilowym Zespole Szkół w Tarnowskich Górach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ w ramach projektu pn. „AKCJA TRANSFORMACJA” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Sprawiedliwej Transformacji.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się do Technikum nr 5 w Wieloprofilowym Zespole Szkół w Tarnowskich Górach ul. Sienkiewicza 6, 42-600 Tarnowskie Góry.
3. Zamawiający zastrzega, aby jakość przedmiotu umowy była zgodna z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi. Oferowane elementy przedmiotu umowy muszą stanowić własność Wykonawcy nieobciążoną prawami na rzecz osób trzecich i być fabrycznie nowe, pozyskane poprzez legalny kanał dystrybucji na rynek polski.
4. Przedmiot zamówienia powinien posiadać okres gwarancji określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ i liczony jest od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru, zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: część 3: podzespoły montażowe
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
7. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Sprawiedliwej Transformacji - priorytet: FESL.10.00 Fundusze Europejskie na transformację; działanie FESL.10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu, Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021- 2027 w związku z realizacją projektu pn. „AKCJA TRANSFORMACJA”, numer umowy: UDA-FESL.10.23-IZ.01-06CG/23-01; FESL.10.23-IZ.01-06CG/23-004.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31221100-2 - Przekaźniki mocy
31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych
31681400-7 - Elektryczne elementy składowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena za każde z kryteriów będzie podawana w punktach. Obliczanie będzie następować do 2 miejsca po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje
zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą sumę punktów w kryteriach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji wyłączników silnikowych dostosowanych do prądu silnika 3f (Poz.5)
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość – parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 35
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup, dostawę i rozładunek wyposażenia do pracowni montażu maszyn i inteligentnych instalacji elektrycznych dla technika elektryka w Technikum nr 5 w Wieloprofilowym Zespole Szkół w Tarnowskich Górach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ w ramach projektu pn. „AKCJA TRANSFORMACJA” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Sprawiedliwej Transformacji.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się do Technikum nr 5 w Wieloprofilowym Zespole Szkół w Tarnowskich Górach ul. Sienkiewicza 6, 42-600 Tarnowskie Góry.
3. Zamawiający zastrzega, aby jakość przedmiotu umowy była zgodna z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi. Oferowane elementy przedmiotu umowy muszą stanowić własność Wykonawcy nieobciążoną prawami na rzecz osób trzecich i być fabrycznie nowe, pozyskane poprzez legalny kanał dystrybucji na rynek polski.
4. Przedmiot zamówienia powinien posiadać okres gwarancji określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ i liczony jest od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru, zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: część 4: zestawy sterowania.
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
7. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Sprawiedliwej Transformacji - priorytet: FESL.10.00 Fundusze Europejskie na transformację; działanie FESL.10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu, Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021- 2027 w związku z realizacją projektu pn. „AKCJA TRANSFORMACJA”, numer umowy: UDA-FESL.10.23-IZ.01-06CG/23-01; FESL.10.23-IZ.01-06CG/23-004.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38554000-3 - Liczniki elektryczności
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych
31681400-7 - Elektryczne elementy składowe
38551000-2 - Liczniki energii
38550000-5 - Liczniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena za każde z kryteriów będzie podawana w punktach. Obliczanie będzie następować do 2 miejsca po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje
zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą sumę punktów w kryteriach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji liczników energii 3 fazowych (Poz.7)
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość – parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 35
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup, dostawę i rozładunek wyposażenia do pracowni montażu i serwisu urządzeń i systemów energetyki odnawialnej dla technika elektronika i technika mechatronika w Technikum nr 4 w Zespole Szkole Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ w ramach projektu pn. „AKCJA TRANSFORMACJA” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Sprawiedliwej Transformacji.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się do Technikum nr 4 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach ul. Sienkiewicza 23, 42-600 Tarnowskie Góry.
3. Zamawiający zastrzega, aby jakość przedmiotu umowy była zgodna z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi. Oferowane elementy przedmiotu umowy muszą stanowić własność Wykonawcy nieobciążoną prawami na rzecz osób trzecich i być fabrycznie nowe, pozyskane poprzez legalny kanał dystrybucji na rynek polski.
4. Przedmiot zamówienia powinien posiadać okres gwarancji określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ i liczony jest od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru, zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: część 5: generator elektryczny i przemiennik częstotliwości
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SWZ
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
7. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Sprawiedliwej Transformacji - priorytet: FESL.10.00 Fundusze Europejskie na transformację; działanie FESL.10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu, Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021- 2027 w związku z realizacją projektu pn. „AKCJA TRANSFORMACJA”, numer umowy: UDA-FESL.10.23-IZ.01-06CG/23-01; FESL.10.23-IZ.01-06CG/23-004.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31155000-7 - Falowniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32552420-7 - Przemienniki częstotliwości
31121320-9 - Silniki wiatrowe
31221100-2 - Przekaźniki mocy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena za każde z kryteriów będzie podawana w punktach. Obliczanie będzie następować do 2 miejsca po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje
zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą sumę punktów w kryteriach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość – parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 35
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup, dostawę i rozładunek wyposażenia do pracowni montażu i serwisu urządzeń i systemów energetyki odnawialnej dla technika elektronika i technika mechatronika w Technikum nr 4 w Zespole Szkole Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ w ramach projektu pn. „AKCJA TRANSFORMACJA” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Sprawiedliwej Transformacji.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się do Technikum nr 4 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach ul. Sienkiewicza 23, 42-600 Tarnowskie Góry.
3. Zamawiający zastrzega, aby jakość przedmiotu umowy była zgodna z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi. Oferowane elementy przedmiotu umowy muszą stanowić własność Wykonawcy nieobciążoną prawami na rzecz osób trzecich i być fabrycznie nowe, pozyskane poprzez legalny kanał dystrybucji na rynek polski.
4. Przedmiot zamówienia powinien posiadać okres gwarancji określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ i liczony jest od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru, zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: część 6: urządzenia i podzespoły do budowy instalacji fotowoltaicznych
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9 do SWZ
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
7. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Sprawiedliwej Transformacji - priorytet: FESL.10.00 Fundusze Europejskie na transformację; działanie FESL.10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu, Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021- 2027 w związku z realizacją projektu pn. „AKCJA TRANSFORMACJA”, numer umowy: UDA-FESL.10.23-IZ.01-06CG/23-01; FESL.10.23-IZ.01-06CG/23-004.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31155000-7 - Falowniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31343000-2 - Izolowane złącza kablowe
31215000-6 - Ograniczniki napięcia
31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze
31211300-1 - Bezpieczniki
44322400-7 - Zaciski kablowe
31217000-0 - Ochronniki przepięciowe
38550000-5 - Liczniki
44322100-4 - Kanały kablowe
32552420-7 - Przemienniki częstotliwości
31681400-7 - Elektryczne elementy składowe
31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych
31340000-1 - Akcesoria do kabli izolowanych
31434000-7 - Akumulatory litowe
44322200-5 - Złącza kablowe
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
44141100-1 - Kanały elektryczne
31151000-9 - Przekształtniki
44321000-6 - Kabel
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena za każde z kryteriów będzie podawana w punktach. Obliczanie będzie następować do 2 miejsca po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje
zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą sumę punktów w kryteriach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji falownika inwertera jednofazowego (Poz.1)
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość – parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 35
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą należy złożyć:1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się (wykonawców ubiegających się) o udzielenie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców.
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku działania siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są do dołożenia wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych powstałych na skutek działania siły wyższej.2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy jeżeli jest to konieczne z przyczyn technologicznych tj. w razie niemożności dostarczenia przedmiotu umowy wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy.
3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.
4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/tarnogorski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę.2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę w przypadkach o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 ustawy,
2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3.Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, ani nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu tych dokumentów.
5. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją zgodnie z art. 60 i 121 ustawy.
7. W formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu za wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o której
mowa w art. 261 ustawy.
10. Osobami uprawnionymi do komunikowania się z wykonawcami są:
1) w kwestiach merytorycznych – Justyna Schmidt – Łakomy tel. +48 /32/ 381-84-77, Agnieszka Jochlik, tel. +48 /32/ 381-87-63
2) w kwestiach formalnych – Iwona Penkaty, Katarzyna Atamaniec, tel. +48 /32/ 381-37-86.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa wyposażenia pracowni dla technika elektryka, technika elektronika i technika mechatronika w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Świadczenie usługi cateringowej dla Centrum Aktywności Seniorów w 2026 roku
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w 2026 r.
- Przygotowywanie i wydawanie posiłków w lokalu Wykonawcy w dni robocze i dni ustawowo wolne od pracy klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w 2026 roku
- Dostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczów roślinnych i zwierzęcych do Domu Pomocy Społecznej "Przyjaźń" w Tarnowskich Górach
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej ul. Szlachecka i Słowiańska w Dąbrówce Nowej- etap II
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla stanowisk dydaktycznych z zakresu fotowoltaiki na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
- Dostawa wyposażenia pracowni dla technika elektryka, technika elektronika i technika mechatronika w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- DOSTAWA SPRZĘTU TECHNICZNEGO (ZAPASOWE ŹRÓDŁO WODY, AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY, MAGAZYN ENERGII) W RAMACH PROGRAMU ,,PROGRAM OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025-2026''
- "Dostawa, montaż i uruchomienie agregatów prądotwórczych na potrzeby Gminy Będków"
- "Doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w Gminie Jastrząb"
więcej: Silniki elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





