eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będków"Dostawa, montaż i uruchomienie agregatów prądotwórczych na potrzeby Gminy Będków"



Ogłoszenie z dnia 2025-12-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa, montaż i uruchomienie agregatów prądotwórczych na potrzeby Gminy Będków”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BĘDKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Będków

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-319

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bedkow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bedkow.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa, montaż i uruchomienie agregatów prądotwórczych na potrzeby Gminy Będków”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1972b8a0-5058-429b-9b94-f92d955852da

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00573239

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1972b8a0-5058-429b-9b94-f92d955852da

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl ;
3) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy
i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres email: sekretariat@bedkow.com.pl
z zastrzeżeniem, że ofertę składa się tylko za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia;

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (zamierzający złożyć ofertę) musi posiadać konto z rolą „Wykonawca”, posiadający uprawnienia do składania Ofert, na Platformie e-Zamówienia;
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont użytkownika oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”;
11) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania;
12) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych;
13) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Zamawiający zaleca sporządzanie
i przekazywanie oferty oraz wszelkich oświadczeń i dokumentów w postępowaniu
w formacie danych: .pdf. ;
Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego
w szczególności w rozdz. XI, XIII i XIV SWZ;
14) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik),
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Wykaz poszczególnych informacji, dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w szczególności w rozdz. XI, XIII i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), że:
1) Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Będków z siedzibą
w Będkowie przy ul. Parkowej 3. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres mailowy sekretariat@bedkow.com.pl, telefonicznie pod numerem (44) 725 70 10 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/ Pan skontaktować poprzez email iod@bedkow.com.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, bankom, operatorom pocztowym, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi prawne, doradcze, podatkowe oraz podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne oraz innym podmiotom uprawnionym na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony czas (art. 78);
5) Dane osobowe przechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych, zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub obrony przez ewentualnymi roszczeniami;
6) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że:
a) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustawą,
b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania,
c) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie,
d) W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
e) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych
z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
f) Decyzje dotyczące przetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Administrator nie profiluje danych osobowych,
g) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania Dostawa, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego na potrzeby Gminy Będków w ramach zadania Cyberbezpieczny samorząd
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Dostawę agregatu prądotwórczego o mocy 20kW/ 25kVA w izolowanej obudowie przystosowany do pracy na zewnątrz pomieszczeń, odpornego na warunki atmosferyczne.
Konstrukcja kontenera agregatu powinna umożliwiać jego niezależne posadowienie na płycie fundamentowej lub utwardzonym terenie wraz ze zbiornikiem zapewniającym pracę agregatu przy pełnym obciążeniu przez 24 h
Agregat musi spełniać poniższe normy :
1.PN-EN 60034-1 Maszyny elektryczne wirujące. Część 1: Dane znamionowe i parametry.
2. PN-EN 60947-6-1 Aparatura rozdzielcza i sterownicza niskonapięciowa. Część 6-1: Łączniki wielozadaniowe. Urządzenia przełączające.
3. PN-EN 60255-1 Przekaźniki pomiarowe i urządzenia zabezpieczeniowe – Część 1: Wymagania wspólne.
4. PN-ISO 8528-1 Zespoły prądotwórcze prądu przemiennego napędzane silnikiem spalinowym tłokowym. Zastosowanie, klasyfikacja i wymagania eksploatacyjne.
5. PN-ISO 8528-5 Zespoły prądotwórcze prądu przemiennego napędzane silnikiem spalinowym tłokowym. Zespoły prądotwórcze.
6. EN 60034-1 Rotating electrical machines - Part 1: Rating and performance (Obrotowe maszyny elektryczne – Część 1: Ocena I wydajność
7. PN-EN 50342-1 Akumulatory ołowiowe rozruchowe – Część 1:Wymagania ogólne i metody badan
Agregat prądotwórczy ma być fabrycznie nowy i pochodzić z produkcji w roku 2025, kompletnie wyposażony w elementy zapewniające prawidłową pracę.
Agregat musi być wyposażony w sygnalizację stanów zagrażających prawidłowej pracy: pomiar
ciśnienia oleju, temperatury cieczy chłodzącej, niskiego poziomu paliwa, nieudanego rozruchu.
Praca agregatu powinna być monitorowana lokalnie na wyświetlaczu sterownika. Panel
sterowniczy powinien być wyposażony w co najmniej: schemat synoptyczny z
wkomponowanymi wskaźnikami i łącznikami sterującymi, automatyczne sterowanie
załącz/wyłącz, układ monitorowania parametrów pracy, przełączniki wyboru rodzaju pracy,
łączniki wyboru sterowania, testowania i wskaźniki alarmowe, zasilania wszystkich urządzeń
pomiarowych zestawu prądotwórczego, urządzenia zabezpieczeń. Panel sterowania agregatem
musi wskazywać chwilowe zużycia paliwa oraz procentową ilość paliwa w zbiorniku. Agregat
musi być wyposażony w układ podgrzewania bloku silnika. Agregat musi być wyposażony w
sygnalizację optyczną maksymalnego poziomu zatankowania paliwa. Agregat musi być
wyposażony w zasilacz buforowy dla akumulatorów rozruchowych. Zasilacz musi być
wyposażony w automatykę dozorującą stan naładowania akumulatora oraz układy sygnalizacji
usterek. Agregat wyposażyć w licznik przepracowanych motogodzin.
Parametry techniczne agregatu :
- przeznaczony do pracy ciągłej
- zbiornik paliwa zapewniający minimum 24 h pracy przy obciążeniu maksymalnym
- Paliwo – olej napędowy o parametrach zgodnie z Dyrektywą 98/70/WE
- Zużycie paliwa na biegu jałowym poniżej 4l/ h
- zużycie paliwa przy obciążeniu maksymalnym poniżej 7,5l/h
- Instalacja elektryczna 12V
- regulator napięcia AVR, zapewniający stabilizację napięcia 230V/400V z odchyleniami +/- 2%.
- Agregat wyposażony w Układ automatyki samoczynnego załączenia rezerwy SZR
- Cyfrowy panel zarządzania agregatem
- akumulator
- Alternator napędzany paskiem
- filtr powietrza ,filtr paliwa ,filtr oleju
-Awaryjny wyłącznik bezpieczeństwa
- Tłumik wyciszony,
- wyciszona obudowa
- Układ rozruchu elektryczny, samoczynny
- Polska Instrukcja obsługi
- gwarancja 60 miesięcy
- bezpłatne przeglądy eksploatacyjne w okresie gwarancj
Dane techniczne prądnicy
prądnica Bezszczotkowa, Synchroniczna, Samowzbudna
Moc maksymalna 20kW / 25kVA
Moc nominalna 18kW / 22,5kVA
Wykonanie Uzwojenie miedziane, rdzeń stalowy
Pełna stabilizacja napięcia(V) +/- 2%
Częstotliwość 50 Hz – pełna stabilizacja częstotliwości +/- 2%
Dane techniczne silnika
Chłodzenie Chłodnica - ciecz chłodząca
Rozruch silnika – Elektryczny
System paliwowy - Pompa wtryskowa
Regulacja obrotów silnika – elektroniczna
Pojemność minimum - 2500 cm3
Obroty znamionowe(oz) - 1500rpm
silnik - Turbodoładowany
Moc maksymalna przy obciążeniu znamionowym – minimum 24kW / 32,6KM

Dostarczony Agregat należy włączyć w istniejaca instalację Zamawiającego za pośrednictwem nowej szafki elektrycznej i przyłacza kablowego do agregatu zlokalizowanej obok rozdzielnicy głównej budynki. Rozdzielnicę należy wyposażyć w automatyczny przełacznik zasilania Sieć -Agregat o prądzie obciążenia minimum 80A, zlokalizowanej w przedsionku wejścia do budynku Urzędu Gminy Będków. Połaczenia sieć agregat wykonać kablem YKY 5x16 mm2( około 15mb) chronionym w rurze DVK układanej w ziemi i na elewacji budynku.
Po przeprowadzonym montażu i uruchomieniu agregatu należy przeprowadzić badania pomontażowe, uruchomieniowe i odbiorcze. Badania należy wykonać po zainstalowaniu urządzeń i wykonaniu wszystkich dla nich połączeń. Dostawca jest odpowiedzialny za przeprowadzenie badań wraz z dostarczeniem stosownych protokołów z ich przeprowadzenia. Protokoły z badań i sprawdzeń pomontażowych w języku polskim powinny być dostarczone Zamawiającemu przed terminem odbioru. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenie i uzgodnienia powyższych prac z rejonem Energetycznym Tomaszów Mazowiecki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31121111-1 - Elektryczne przekształtniki obrotowe

31160000-5 - Części silników elektrycznych, generatorów i transformatorów

31161000-2 - Części silników elektrycznych i prądnic

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych

31211110-2 - Panele kontrolne

31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze

31220000-4 - Elementy składowe obwodów elektrycznych

31221000-1 - Przełączniki elektryczne

31230000-7 - Części aparatury do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego

51111000-3 - Usługi instalowania silników elektrycznych, generatorów i transformatorów

51111100-4 - Usługi instalowania silników elektrycznych

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej

51112200-2 - Usługi instalowania sprzętu sterowania energią elektryczną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) Termin realizacji dostawy, montażu i uruchomienia agregatu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
1) którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu;
2) nie podlegają wykluczeniu.
2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać warunki określone w art. 112 Pzp, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
50.000,00 złotych ( pięćdziesiąt tysięcy złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony:
jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawę i montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego o mocy co najmniej 20 kVA
3. Wykluczeniu z postępowania podlega wykonawca:
1) wobec którego zachodzą okoliczności określone w art. 108 ust. 1 Pzp;
2) wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych; rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawca, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2025 r. poz. 644 ) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
4) wykonawca, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 9 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120; zm.: Dz. U. z 2023 r. poz. 295, z 2024 r. poz. 619, poz. 1685 i poz. 1863 oraz z 2025 r. poz. 1218. ) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, na zasadach określonych w rozdziale X SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Postanowienia umowy zawarto w załączniku do SWZ - Wzór umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy.
3. Postanowienia, które wprowadzone zostaną do umowy, zawierają informacje w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem www.ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.