Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00481496/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
- 2025/BZP 00487039/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wsparcia technicznego oraz rozbudowa aplikacji internetowej w projekcie Regionalny Fundusz Szkoleniowy II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870300040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Włocławska 167
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 566995500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tarr.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarr.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11817591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wsparcia technicznego oraz rozbudowa aplikacji internetowej w projekcie Regionalny Fundusz Szkoleniowy II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f451053d-6523-4487-965d-fedfde03042d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00554612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego Działania FEKP.08.05. Wsparcie dostępu do usług rozwojowych programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, w ramach projektu pn. „Regionalny Fundusz Szkoleniowy II” nr FEKP.08.05-IP.01-0001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00481496
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TARRSA/GENERATOR_RFSII/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 311351,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania aplikacji internetowej (generatora wniosków) i jego dalszej rozbudowy obejmująca:
1) świadczenie usługi wsparcia technicznego (SLA) dla aplikacji internetowej (generatora wniosków) w ramach projektu Regionalny Fundusz Szkoleniowy II przez okres od zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 19.11.2025 roku do 31.12.2027 roku,
2) świadczenie usługi hostingu dla systemu generatora wniosków w ramach projektu Regionalny Fundusz Szkoleniowy II przez okres od zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 19.11.2025 roku do 31.12.2027 roku,
3) pakiet godzin rozwojowych do wykorzystania na modyfikację oraz rozwój systemu generatora wniosków w ramach projektu Regionalny Fundusz Szkoleniowy II w ilości od 450 do 500 godzin do wykorzystania przez okres od zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 19.11.2025 roku do 31.12.2027 roku; Zamawiający ma prawo niewykorzystania pełnej puli godzin rozwojowych, przy czym Wykonawcy nie będzie z tego tytułu przysługiwało żadne roszczenie względem zamawiającego.
2. Zamawiający informuje, iż zastosowane w SWZ określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza równoważne rozwiązania opisanym przez wskazanie nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązanie będzie miało te same cechy funkcjonalne, co wskazane w SWZ, których jakość nie może być gorsza od jakości określonej w specyfikacji.
3. Stosownie do zapisów art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie stosunku pracy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2025 r. poz. 277 ze zm.) osoby wykonujące w trakcie realizacji zamówienia czynności Architekta oprogramowania. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę/podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia wskazane w zdaniu pierwszym czynności, przedstawi pisemne oświadczenie Wykonawcy/podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, a także kopie umów o pracę tych osób, zanonimizowane w zakresie jaki nie jest niezbędny dla wykazania spełnienia warunku. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, imię i nazwisko danej osoby, stanowisko pracy ze wskazaniem jakie czynności wykonuje osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy/podwykonawcy. Nie przedłożenie oświadczenia i ww. dokumentów będzie traktowane jako niewykazanie spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Obowiązek zatrudnienia nie dotyczy Wykonawcy, który jest osobą fizyczną i osobiście będzie wykonywał wskazane powyżej czynności. Szczegółowe zasady dotyczące weryfikacji i kontroli spełnienia wymogu określa Wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vobacom sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9562169401
7.3.3) Ulica: Włocławska 169C
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Świadczenie specjalistycznej usługi sortowania tworzyw sztucznych i papieru na potrzeby Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Toruniu
- DOSTAWA UMUNDUROWANIA SPECJALNEGO DLA STRAŻAKÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W TORUNIU
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 1 w Toruniu, w 2026 r.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Polickiego
- Sukcesywna dostawa pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej im. dr Leona Szumana w Toruniu
- Dostawa zestawów do blokad
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Zintegrowanego Systemu Komputerowego "Cogisoft" o moduł KSEF lub równoważny wraz z wdrożeniem, serwisem (nadzór eksploatacyjny) oraz aktualizacją oprogramowania.
- Usługa utrzymania oraz rozwoju aplikacji miejskich oraz integracji autorskiego systemu CMS z innymi usługami zewnętrznymi z wykorzystaniem technologii PHP, React, Node.js, JavaScript/Typescript, ...
- Rozbudowa i integracja systemów inf. z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Miasta Radzyń Podlaski w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO"
- Usługa opieki serwisowej nad systemem Quorum wraz z abonamentami na aplikacje/moduły systemu Quorum oraz rozszerzeniem funkcjonalności modułu eWnioski
- Świadczenie usług utrzymania oraz asysty technicznej Systemu Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków
- poczta kurierska pomiędzy WKW.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





