Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00438095/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup nagród dla dzieci i młodzieży w postaci sprzętu sportowego i turystycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472071715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.info@lodzkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwl.ezamawiajacy.pl/pn/UMWL/demand/232022/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup nagród dla dzieci i młodzieży w postaci sprzętu sportowego i turystycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce479744-a2ee-483f-9c40-8c482b795bd2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053231/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu sportowego i turystycznego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438095
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPPIV.272.73.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45650,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie sprzętu sportowego i turystycznego jako nagród dla dzieci i młodzieży w asortymencie i ilościach zgodnych z poniższym zestawieniem:
1. hulajnoga dwukołowa dla dziewczynek w wieku 8 – 11 lat – 22 szt.
2. hulajnoga dwukołowa dla chłopców w wieku 8 – 11 lat – 22 szt.
3. kask rowerowy dla dziewczynek w wieku 8 -11 lat – 22 szt.
4. kask rowerowy dla chłopców w wieku 8 – 11 lat – 22 szt.
5. zestaw rakiet do badmintona – 80 szt.
6. zestaw - gra zręcznościowa na rzepy typu CATCH BALL – 80 szt.
7. piłka do koszykówki – 80 szt.
8. piłka do siatkówki – 80 szt.
9. piłka nożna – 80 szt.
10. piłka do skakania z uchwytem – 30 szt.
11. zabawka zręcznościowa do gry w ringo i rzutów na celność – 80 szt.
12. tarcza do DARTA – 30 szt.
13. tarcza do DARTA – 80 szt.
14. gra zręcznościowa typu latająca kula (bila) – 60 szt.
15. piłka gumowa dla dzieci – 100 szt.
16. materac dmuchany dla dzieci – 60 szt.
17. koło dmuchane do pływania dla dzieci – 60 szt.
18. piłka plażowa dmuchana – 80 szt.
19. latawiec sportowy – 80 szt.
20. siatka do transportu i przechowywania piłek – 30 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ, będący załącznikiem nr 1 do projektu Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu obie złożone oferty podlegają odrzuceniu.INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup zestawu do terapii polem magnetycznym dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Leczniczego w Łodzi
- Zakup aparatu RTG stomatologicznego cyfrowego punktowego z czujnikiem wewnątrzustnym RVG dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Leczniczego w Łodzi
- Dostawa poduszek, prześcieradeł z gumką, koców, ciśnieniomierzy, termometrów oraz pojemników do transportu próbek dla USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- Dostawa granulatów i pokarmu dla zwierząt w Holding Łódź Sp. z o.o. w 2026 roku
- Dostawa mięsa, królików, gryzoni i drobiu dla zwierząt w Holding Łódź Sp. z o. o. w 2026 roku
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





