Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00447068/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa zestawów edukacyjnych, w tym wyposażenia stanowiska SMD, stołów elektrotechnicznych oraz innych zestawów i urządzeń do pracowni Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu – Etap I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@powiat.jaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa zestawów edukacyjnych, w tym wyposażenia stanowiska SMD, stołów elektrotechnicznych oraz innych zestawów i urządzeń do pracowni Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu – Etap I”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c6ef6b6-98a5-41a0-b848-b0cec5e8988d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039800/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa zestawów edukacyjnych do badania cyfrowych i analogowych układów elektrycznych i elektronicznych dla Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie elektroniki przy ZSTiO w Jarosławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Umowa nr KPO/22/1/BCU/U/0028 z dnia 08. 08. 2023 r. zawartej w ramach konkursu: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs).” Projekt finansowany z Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy Komponent A „Odporność i konkurencyjność gospodarki”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00447068
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 467150,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych, w tym wyposażenia w zakresie stanowiska SMD, stołów elektrotechnicznych i laboratoryjnych oraz innych zestawów i urządzeń do pracowni Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu – Etap I.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięciu (5) części realizowane pod nazwami:
1) Część nr 1: „Dostawa wyposażenia w zakresie stanowiska SMD dla BCU w Jarosławiu”;
2) Część nr 2: „Dostawa stołów elektrotechnicznych, w tym laboratoryjnych dla BCU w Jarosławiu”;
3) Część nr 3: „Dostawa zestawów sterownik PLC, falownik i panel HMI dla BCU w Jarosławiu”;
4) Część nr 4: „Dostawa zestawu dydaktycznego ROBOT dla BCU w Jarosławiu”;
5) Część nr 5: „Dostawa zestawów demonstracyjno-dydaktycznych – Automatyka Budynkowa dla BCU w Jarosławiu”.
3. Przedmiot Części nr 1: „Dostawa wyposażenia w zakresie stanowiska SMD dla BCU w Jarosławiu” obejmuje:
1) piec do lutowania rozpływowego x 1 szt.;
2) stanowisko do montażu elementów SMD x 4 szt.;
3) sprężarka klasy Silent Compressor x 1 szt.
4. Szczegółowy opis oraz ilościowy i jakościowy zakres Części nr 1 zamówienia „Dostawa wyposażenia w zakresie stanowiska SMD dla BCU w Jarosławiu” zawiera: Opis przedmiotu Części nr 1 zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1.1 do SWZ.
5. W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy to tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrób, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (rozwiązania równoważne opisywanym). Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania a następnie dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu Części nr 1 zamówienia, tj. urządzeń i akcesoriów będących produktami powystawowymi lub prototypami lub produktami wytwarzanymi pod konkretne zamówienie. Zaoferowane a następnie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia i akcesoria muszą być już produkowane seryjnie i komercyjnie wykorzystywane przez ich nabywców / użytkowników.
7. Zamawiający bezwzględnie wymaga aby zaoferowane a następnie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia posiadały karty katalogowe dostępne na stronach internetowych ich producentów lub dystrybutorów / sklepów internetowych, zawierające szczegółowe specyfikacje techniczne urządzeń.
8. Zaoferowane, a następnie dostarczone przez Wykonawcę:
1) urządzenia oraz towarzyszące im akcesoria muszą spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich;
2) urządzenia muszą być kompletne i wyposażone we wszystkie elementy / akcesoria (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do ich uruchomienia i prawidłowej pracy u Zamawiającego, zgodnie z ich przeznaczeniem, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów.
9. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot Części nr 1 zamówienia, tj. urządzenia i ich akcesoria, rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu Części nr 1 zamówienia / umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 12 miesięcy;
Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 12 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty, w tym kryterium oceny ofert.
2) przeprowadzić dla 3 instruktorów BCU szkolenia z obsługi dostarczonych urządzeń w zakresie podstawowych i zaawansowanych funkcji dostarczonych urządzeń oraz ich konserwacji;
3) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty i koszty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy.
10. Dostarczony przedmiot Części nr 1 zamówienia, tj. urządzenia i ich akcesoria muszą być:
1) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego;
2) fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania;
3) niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
11. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa przy tego typu urządzeniach, jak na przykład: aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami, a także karty gwarancyjne.
12. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 11 muszą być:
1) dostarczone wraz z urządzeniami, których dotyczą;
2) sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej / drukowanej lub na nośniku CD/DVD.
13. Postanowienia gwarancji na dostarczone przez Wykonawcę urządzenia staną się automatycznie postanowieniami umowy o wykonanie Części nr 1 zamówienia i za wyjątkiem wydłużenia okresu ich obowiązywania nie mogą ulec zmianie.
14. Bieg gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru ich przedmiotu bez zastrzeżeń.
15. W ramach wykonania Części nr 1 zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przy użyciu materiałów własnych, własnym staraniem i na własny koszt (bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego) dokonać odpowiednio:
1) montażu, instalacji, podłączenia i konfiguracji dostarczonych urządzeń na wyznaczonych stanowiskach pracy w siedzibie BCU w Jarosławiu;
2) uruchomienia i przetestowania dostarczonych urządzeń w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania dostawy przedmiotu umowy w formie przesyłki np. pocztowej lub kurierskiej, której adresatem będzie Zamawiający.
17. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni:
1) osoby do wniesienia i ustawienia dostarczonych urządzeń (stanowisk) w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, a jeśli to będzie konieczne również wózek transportowy lub inny odpowiedni sprzęt;
2) osoby, sprzęt, narzędzia, akcesoria i materiały montażowe niezbędne do wykonania montażu, instalacji, podłączenia i konfiguracji dostarczonych urządzeń (stanowisk) na wyznaczonych stanowiskach pracy i przygotowania ich do prawidłowego użytkowania, zgodnie z ich przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego.
18. Za uszkodzenia przedmiotu Części nr 1 zamówienia lub jego części powstałe w trakcie transportu, rozładunku, montażu, instalacji, podłączenia, konfiguracji, rozruchu oraz wykonania prób i testów odpowiada Wykonawca, aż do podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru.
19. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 1 zamówienia / umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunkami określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego dla Części nr 1 zamówienia Załącznik Nr 5.1 do SWZ..
4.5.3.) Główny kod CPV: 31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31731000-9 - Artykuły elektrotechniczne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 196150,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych, w tym wyposażenia w zakresie stanowiska SMD, stołów elektrotechnicznych i laboratoryjnych oraz innych zestawów i urządzeń do pracowni Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu – Etap I.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięciu (5) części realizowane pod nazwami:
1) Część nr 1: „Dostawa wyposażenia w zakresie stanowiska SMD dla BCU w Jarosławiu”;
2) Część nr 2: „Dostawa stołów elektrotechnicznych, w tym laboratoryjnych dla BCU w Jarosławiu”;
3) Część nr 3: „Dostawa zestawów sterownik PLC, falownik i panel HMI dla BCU w Jarosławiu”;
4) Część nr 4: „Dostawa zestawu dydaktycznego ROBOT dla BCU w Jarosławiu”;
5) Część nr 5: „Dostawa zestawów demonstracyjno-dydaktycznych – Automatyka Budynkowa dla BCU w Jarosławiu”.
3. Przedmiot Części nr 2: realizowanej pn. „Dostawa stołów elektrotechnicznych, w tym laboratoryjnych dla BCU w Jarosławiu” obejmuje:
1) stoły elektrotechniczne x 9 szt.;
2) stoły laboratoryjne elektrotechniczne x 9 szt.;
– będące funkcjonalnymi stanowiskami pracy, przystosowanymi do zaawansowanych zastosowań elektrotechnicznych, umożliwiającymi przy każdym z nich wygodną współpracę co najmniej trzech osób.
4. Szczegółowy opis oraz ilościowy i jakościowy zakres Części nr 2 zamówienia „Dostawa stołów elektrotechnicznych, w tym laboratoryjnych dla BCU w Jarosławiu” zawiera: Opis przedmiotu Części nr 2 zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1.2 do SWZ.
5. W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy to tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrób, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (rozwiązania równoważne opisywanym). Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania a następnie dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu Części nr 2 zamówienia, tj. stołów i akcesoriów będących produktami powystawowymi lub prototypami lub produktami wytwarzanymi pod konkretne zamówienie. Zaoferowane a następnie dostarczone przez Wykonawcę stoły elektrotechniczne i akcesoria muszą być już produkowane seryjnie i komercyjnie wykorzystywane przez ich nabywców / użytkowników.
7. Zamawiający bezwzględnie wymaga aby zaoferowane a następnie dostarczone przez Wykonawcę stoły posiadały karty katalogowe dostępne na stronach internetowych ich producentów lub dystrybutorów / sklepów internetowych, zawierające szczegółowe specyfikacje techniczne zaoferowanych stołów elektrotechnicznych.
8. Zaoferowane, a następnie dostarczone przez Wykonawcę:
1) stoły elektrotechniczne, w tym laboratoryjne, oraz towarzyszące im akcesoria muszą spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich;
2) stoły elektrotechniczne, w tym laboratoryjne, muszą być kompletne i wyposażone we wszystkie elementy / akcesoria (wyposażenie, przyłącza, kable, itp.) wymagane przez Zamawiającego, niezbędne do ich prawidłowej pracy u Zamawiającego, zgodnie z ich przeznaczeniem, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów.
9. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot Części nr 2 zamówienia, tj. urządzenia i ich akcesoria, rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu Części nr 2 zamówienia / umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 24 miesiące;
Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 24 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty, w tym kryterium oceny ofert.
2) przeprowadzić dla 3 instruktorów BCU szkolenia z obsługi dostarczonych urządzeń w zakresie podstawowych i zaawansowanych funkcji dostarczonych urządzeń oraz ich konserwacji;
3) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty i koszty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy.
10. Dostarczony przedmiot Części nr 2 zamówienia, tj. stoły elektrotechniczne i ich akcesoria muszą być:
1) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego;
2) fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania;
3) niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
11. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę stoły elektrotechniczne, w tym laboratoryjne, muszą posiadać instrukcje obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa przy tego typu produktach, jak na przykład: aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami, a także karty gwarancyjne.
12. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 11 muszą być:
1) dostarczone wraz z produktami, których dotyczą;
2) sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej / drukowanej lub na nośniku CD/DVD.
13. Postanowienia gwarancji na dostarczone przez Wykonawcę stoły elektrotechniczne staną się automatycznie postanowieniami umowy o wykonanie Części nr 2 zamówienia i za wyjątkiem wydłużenia okresu ich obowiązywania nie mogą ulec zmianie.
14. Bieg gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru ich przedmiotu bez zastrzeżeń.
15. W ramach wykonania Części nr 2 zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przy użyciu materiałów własnych, własnym staraniem i na własny koszt (bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego) dokonać odpowiednio:
1) montażu, instalacji, podłączenia i konfiguracji dostarczonych urządzeń na wyznaczonych stanowiskach pracy w siedzibie BCU w Jarosławiu;
2) uruchomienia i przetestowania dostarczonych stołów w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania dostawy przedmiotu umowy w formie przesyłki np. pocztowej lub kurierskiej, której adresatem będzie Zamawiający.
17. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni:
1) osoby do wniesienia i ustawienia dostarczonych stołów elektrotechnicznych w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, a jeśli to będzie konieczne również wózek transportowy lub inny odpowiedni sprzęt;
2) osoby, sprzęt, narzędzia, akcesoria i materiały montażowe niezbędne do wykonania montażu, instalacji, podłączenia i konfiguracji dostarczonych stołów elektrotechnicznych na wyznaczonych stanowiskach pracy i przygotowania ich do prawidłowego użytkowania, zgodnie z ich przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego.
18. Za uszkodzenia przedmiotu Części nr 2 zamówienia lub jego części powstałe w trakcie transportu, rozładunku, montażu, instalacji, podłączenia, konfiguracji, rozruchu oraz wykonania prób i testów odpowiada Wykonawca, aż do podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru.
19. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 2 zamówienia / umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunkami określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego dla Części nr 2 zamówienia Załącznik Nr 5.2 do SWZ..
4.5.3.) Główny kod CPV: 31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31731000-9 - Artykuły elektrotechniczne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 135000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych, w tym wyposażenia w zakresie stanowiska SMD, stołów elektrotechnicznych i laboratoryjnych oraz innych zestawów i urządzeń do pracowni Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu – Etap I.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięciu (5) części realizowane pod nazwami:
1) Część nr 1: „Dostawa wyposażenia w zakresie stanowiska SMD dla BCU w Jarosławiu”;
2) Część nr 2: „Dostawa stołów elektrotechnicznych, w tym laboratoryjnych dla BCU w Jarosławiu”;
3) Część nr 3: „Dostawa zestawów sterownik PLC, falownik i panel HMI dla BCU w Jarosławiu”;
4) Część nr 4: „Dostawa zestawu dydaktycznego ROBOT dla BCU w Jarosławiu”;
5) Część nr 5: „Dostawa zestawów demonstracyjno-dydaktycznych – Automatyka Budynkowa dla BCU w Jarosławiu”.
3. Przedmiot Części nr 3: realizowanej pn. „Dostawa zestawów sterownik PLC, falownik i panel HMI dla BCU w Jarosławiu” obejmuje 8 kompletów:
1) sterownik PLC, 24 DC / 24 DC, wejścia cyfrowe input minimum 12 i analogowe minimum
2 wyjścia, output analogowe minimum 2, cyfrowe minimum 10, montaż na szynie TH-35;
2) falownik przemiennik częstotliwości;
3) panel operatorski HMI o przekątnej ekranu 10" ±10%, wyposażony w minimum 2 porty Ethernet (RJ-45), interfejs Wi-Fi, RS-232, RS-485 oraz USB.
4. Szczegółowy opis oraz ilościowy i jakościowy zakres Części nr 3 zamówienia „Dostawa zestawów sterownik PLC, falownik i panel HMI dla BCU w Jarosławiu” zawiera: Opis przedmiotu Części nr 3 zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1.3 do SWZ.
5. W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy to tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrób, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (rozwiązania równoważne opisywanym). Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania a następnie dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu Części nr 3 zamówienia, tj. urządzeń i akcesoriów będących produktami powystawowymi lub prototypami lub produktami wytwarzanymi pod konkretne zamówienie. Zaoferowane a następnie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia i akcesoria muszą być już produkowane seryjnie i komercyjnie wykorzystywane przez ich nabywców / użytkowników.
7. Zamawiający bezwzględnie wymaga aby zaoferowane a następnie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia posiadały karty katalogowe dostępne na stronach internetowych ich producentów lub dystrybutorów / sklepów internetowych, zawierające szczegółowe specyfikacje urządzeń.
8. Zaoferowane, a następnie dostarczone przez Wykonawcę:
1) urządzenia oraz towarzyszące im akcesoria muszą spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich;
2) urządzenia muszą być kompletne i wyposażone we wszystkie elementy / akcesoria (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do ich uruchomienia i prawidłowej pracy u Zamawiającego, zgodnie z ich przeznaczeniem, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów.
9. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot Części nr 3 zamówienia, tj. urządzenia i ich akcesoria, rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu Części nr 3 zamówienia / umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 24 miesiące;
Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 24 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty, w tym kryterium oceny ofert.
2) przeprowadzić dla 3 instruktorów BCU szkolenia z obsługi dostarczonych urządzeń w zakresie podstawowych i zaawansowanych funkcji dostarczonych urządzeń oraz ich konserwacji;
3) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty i koszty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy.
10. Dostarczony przedmiot Części nr 3 zamówienia, tj. urządzenia i ich akcesoria muszą być:
1) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego;
2) fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania;
3) niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
11. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa przy tego typu urządzeniach, jak na przykład: aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami, a także karty gwarancyjne.
12. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 11 muszą być:
1) dostarczone wraz z urządzeniami, których dotyczą;
2) sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej / drukowanej lub na nośniku CD/DVD.
13. Postanowienia gwarancji na dostarczone przez Wykonawcę urządzenia staną się automatycznie postanowieniami umowy o wykonanie Części nr 3 zamówienia i za wyjątkiem wydłużenia okresu ich obowiązywania nie mogą ulec zmianie.
14. Bieg gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru ich przedmiotu bez zastrzeżeń.
15. W ramach wykonania Części nr 3 zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przy użyciu materiałów własnych, własnym staraniem i na własny koszt (bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego) dokonać odpowiednio:
1) montażu, instalacji, podłączenia i konfiguracji dostarczonych urządzeń na wyznaczonych stanowiskach pracy w siedzibie BCU w Jarosławiu;
2) uruchomienia i przetestowania dostarczonych urządzeń (stanowisk) w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania dostawy przedmiotu umowy w formie przesyłki np. pocztowej lub kurierskiej, której adresatem będzie Zamawiający.
17. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni:
1) osoby do wniesienia i ustawienia dostarczonych urządzeń (stanowisk) w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, a jeśli to będzie konieczne również wózek transportowy lub inny odpowiedni sprzęt;
2) osoby, sprzęt, narzędzia, akcesoria i materiały montażowe niezbędne do wykonania montażu, instalacji, podłączenia i konfiguracji dostarczonych urządzeń (stanowisk) na wyznaczonych stanowiskach pracy i przygotowania ich do prawidłowego użytkowania, zgodnie z ich przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego.
18. Za uszkodzenia przedmiotu Części nr 3 zamówienia lub jego części powstałe w trakcie transportu, rozładunku, montażu, instalacji, podłączenia, konfiguracji, rozruchu oraz wykonania prób i testów odpowiada Wykonawca, aż do podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru.
19. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 3 zamówienia / umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunkami określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego dla Części nr 3 zamówienia Załącznik Nr 5.3 do SWZ..
4.5.3.) Główny kod CPV: 31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31731000-9 - Artykuły elektrotechniczne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 64000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych, w tym wyposażenia w zakresie stanowiska SMD, stołów elektrotechnicznych i laboratoryjnych oraz innych zestawów i urządzeń do pracowni Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu – Etap I.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięciu (5) części realizowane pod nazwami:
1) Część nr 1: „Dostawa wyposażenia w zakresie stanowiska SMD dla BCU w Jarosławiu”;
2) Część nr 2: „Dostawa stołów elektrotechnicznych, w tym laboratoryjnych dla BCU w Jarosławiu”;
3) Część nr 3: „Dostawa zestawów sterownik PLC, falownik i panel HMI dla BCU w Jarosławiu”;
4) Część nr 4: „Dostawa zestawu dydaktycznego ROBOT dla BCU w Jarosławiu”;
5) Część nr 5: „Dostawa zestawów demonstracyjno-dydaktycznych – Automatyka Budynkowa dla BCU w Jarosławiu”.
3. Przedmiot Części nr 4: „Dostawa zestawu dydaktycznego ROBOT dla BCU w Jarosławiu” obejmuje 1 komplet zestawu dydaktycznego „ROBOT” zawierającego:
1) zestaw edukacyjny typu stacja dydaktyczna do robotyki przemysłowej (wersja ECO) – przeznaczony do nauki podstaw automatyzacji i robotyki;
2) moduł rozszerzeń wejść/wyjść 24 V DC – kompatybilny ze stacją dydaktyczną, umożliwiający podłączenie dodatkowych sygnałów;
3) panel operatorski (terminal dydaktyczny) do obsługi, konfiguracji i sterowania stacją dydaktyczną.
4. Szczegółowy opis oraz ilościowy i jakościowy zakres Części nr 4 zamówienia „Dostawa zestawu dydaktycznego ROBOT dla BCU w Jarosławiu” zawiera: Opis przedmiotu Części nr 4 zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1.4 do SWZ.
5. W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy to tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrób, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (rozwiązania równoważne opisywanym). Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania a następnie dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu Części nr 4 zamówienia, tj. urządzeń i akcesoriów będących produktami powystawowymi lub prototypami lub produktami wytwarzanymi pod konkretne zamówienie. Zaoferowane a następnie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia i akcesoria muszą być już produkowane seryjnie i komercyjnie wykorzystywane przez ich nabywców / użytkowników.
7. Zamawiający bezwzględnie wymaga aby zaoferowane a następnie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia posiadały karty katalogowe dostępne na stronach internetowych ich producentów lub dystrybutorów / sklepów internetowych, zawierające szczegółowe specyfikacje urządzeń.
8. Zaoferowane, a następnie dostarczone przez Wykonawcę:
1) urządzenia oraz towarzyszące im akcesoria muszą spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich;
2) urządzenia muszą być kompletne i wyposażone we wszystkie elementy / akcesoria (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do ich uruchomienia i prawidłowej pracy u Zamawiającego, zgodnie z ich przeznaczeniem, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów.
9. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot Części nr 4 zamówienia, tj. urządzenia i ich akcesoria, rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu Części nr 4 zamówienia / umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 24 miesiące;
Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 24 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty, w tym kryterium oceny ofert.
2) przeprowadzić dla 3 instruktorów BCU szkolenia z obsługi dostarczonych urządzeń w zakresie podstawowych i zaawansowanych funkcji dostarczonych urządzeń oraz ich konserwacji;
3) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty i koszty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy.
10. Dostarczony przedmiot Części nr 4 zamówienia, tj. urządzenia i ich akcesoria muszą być:
1) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego;
2) fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania;
3) niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
11. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa przy tego typu urządzeniach, jak na przykład: aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami, a także karty gwarancyjne.
12. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 11 muszą być:
1) dostarczone wraz z urządzeniami, których dotyczą;
2) sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej / drukowanej lub na nośniku CD/DVD.
13. Postanowienia gwarancji na dostarczone przez Wykonawcę urządzenia staną się automatycznie postanowieniami umowy o wykonanie Części nr 4 zamówienia i za wyjątkiem wydłużenia okresu ich obowiązywania nie mogą ulec zmianie.
14. Bieg gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru ich przedmiotu bez zastrzeżeń.
15. W ramach wykonania Części nr 4 zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przy użyciu materiałów własnych, własnym staraniem i na własny koszt (bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego) dokonać odpowiednio:
1) montażu, instalacji, podłączenia i konfiguracji dostarczonych urządzeń na wyznaczonych stanowiskach pracy w siedzibie BCU w Jarosławiu;
2) uruchomienia i przetestowania dostarczonych urządzeń (stanowisk) w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania dostawy przedmiotu umowy w formie przesyłki np. pocztowej lub kurierskiej, której adresatem będzie Zamawiający.
17. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni:
1) osoby do wniesienia i ustawienia dostarczonych urządzeń (stanowisk) w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, a jeśli to będzie konieczne również wózek transportowy lub inny odpowiedni sprzęt;
2) osoby, sprzęt, narzędzia, akcesoria i materiały montażowe niezbędne do wykonania montażu, instalacji, podłączenia i konfiguracji dostarczonych urządzeń (stanowisk) na wyznaczonych stanowiskach pracy i przygotowania ich do prawidłowego użytkowania, zgodnie z ich przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego.
18. Za uszkodzenia przedmiotu Części nr 4 zamówienia lub jego części powstałe w trakcie transportu, rozładunku, montażu, instalacji, podłączenia, konfiguracji, rozruchu oraz wykonania prób i testów odpowiada Wykonawca, aż do podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru.
19. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 4 zamówienia / umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunkami określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego dla Części nr 4 zamówienia Załącznik Nr 5.4 do SWZ..
4.5.3.) Główny kod CPV: 31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31731000-9 - Artykuły elektrotechniczne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych, w tym wyposażenia w zakresie stanowiska SMD, stołów elektrotechnicznych i laboratoryjnych oraz innych zestawów i urządzeń do pracowni Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu – Etap I.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięciu (5) części realizowane pod nazwami:
1) Część nr 1: „Dostawa wyposażenia w zakresie stanowiska SMD dla BCU w Jarosławiu”;
2) Część nr 2: „Dostawa stołów elektrotechnicznych, w tym laboratoryjnych dla BCU w Jarosławiu”;
3) Część nr 3: „Dostawa zestawów sterownik PLC, falownik i panel HMI dla BCU w Jarosławiu”;
4) Część nr 4: „Dostawa zestawu dydaktycznego ROBOT dla BCU w Jarosławiu”;
5) Część nr 5: „Dostawa zestawów demonstracyjno-dydaktycznych – Automatyka Budynkowa dla BCU w Jarosławiu”.
3. Przedmiot Części nr 5: „Dostawa zestawów demonstracyjno-dydaktycznych – Automatyka Budynkowa dla BCU w Jarosławiu” obejmuje 4 komplety zestawu demonstracyjno-dydaktycznego – Automatyka Budynkowa.
4. Szczegółowy opis oraz ilościowy i jakościowy zakres Części nr 5 zamówienia „Dostawa zestawów demonstracyjno-dydaktycznych – Automatyka Budynkowa dla BCU w Jarosławiu” zawiera: Opis przedmiotu Części nr 5 zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1.5 do SWZ.
5. W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy to tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrób, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (rozwiązania równoważne opisywanym). Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania a następnie dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu Części nr 5 zamówienia, tj. urządzeń i akcesoriów będących produktami powystawowymi lub prototypami lub produktami wytwarzanymi pod konkretne zamówienie. Zaoferowane a następnie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia i akcesoria muszą być już produkowane seryjnie i komercyjnie wykorzystywane przez ich nabywców / użytkowników.
7. Zamawiający bezwzględnie wymaga aby zaoferowane a następnie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia posiadały karty katalogowe dostępne na stronach internetowych ich producentów lub dystrybutorów / sklepów internetowych, zawierające szczegółowe specyfikacje urządzeń.
8. Zaoferowane, a następnie dostarczone przez Wykonawcę:
1) urządzenia oraz towarzyszące im akcesoria muszą spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich;
2) urządzenia muszą być kompletne i wyposażone we wszystkie elementy / akcesoria (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do ich uruchomienia i prawidłowej pracy u Zamawiającego, zgodnie z ich przeznaczeniem, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów.
9. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot Części nr 5 zamówienia, tj. urządzenia i ich akcesoria, rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu Części nr 5 zamówienia / umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 24 miesiące;
Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 24 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty, w tym kryterium oceny ofert.
2) przeprowadzić dla 3 instruktorów BCU szkolenia z obsługi dostarczonych urządzeń w zakresie podstawowych i zaawansowanych funkcji dostarczonych urządzeń oraz ich konserwacji;
3) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty i koszty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy.
10. Dostarczony przedmiot Części nr 5 zamówienia, tj. urządzenia i ich akcesoria muszą być:
1) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego;
2) fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania;
3) niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
11. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa przy tego typu urządzeniach, jak na przykład: aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami, a także karty gwarancyjne.
12. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 11 muszą być:
1) dostarczone wraz z urządzeniami, których dotyczą;
2) sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej / drukowanej lub na nośniku CD/DVD.
13. Postanowienia gwarancji na dostarczone przez Wykonawcę urządzenia staną się automatycznie postanowieniami umowy o wykonanie Części nr 5 zamówienia i za wyjątkiem wydłużenia okresu ich obowiązywania nie mogą ulec zmianie.
14. Bieg gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru ich przedmiotu bez zastrzeżeń.
15. W ramach wykonania Części nr 5 zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przy użyciu materiałów własnych, własnym staraniem i na własny koszt (bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego) dokonać odpowiednio:
1) montażu, instalacji, podłączenia i konfiguracji dostarczonych urządzeń na wyznaczonych stanowiskach pracy w siedzibie BCU w Jarosławiu;
2) nie później niż w dniu odbioru końcowego przedmiotu Części nr 5 zamówienia, uruchomienia i przetestowania dostarczonych urządzeń (stanowisk) w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania dostawy przedmiotu umowy w formie przesyłki np. pocztowej lub kurierskiej, której adresatem będzie Zamawiający.
17. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni:
1) osoby do wniesienia i ustawienia dostarczonych urządzeń (stanowisk) w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, a jeśli to będzie konieczne również wózek transportowy lub inny odpowiedni sprzęt;
2) osoby, sprzęt, narzędzia, akcesoria i materiały montażowe niezbędne do wykonania montażu, instalacji, podłączenia i konfiguracji dostarczonych urządzeń (stanowisk) na wyznaczonych stanowiskach pracy i przygotowania ich do prawidłowego użytkowania, zgodnie z ich przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego.
18. Za uszkodzenia przedmiotu Części nr 5 zamówienia lub jego części powstałe w trakcie transportu, rozładunku, montażu, instalacji, podłączenia, konfiguracji, rozruchu oraz wykonania prób i testów odpowiada Wykonawca, aż do podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru.
19. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 5 zamówienia / umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunkami określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego dla Części nr 5 zamówienia Załącznik Nr 5.5 do SWZ..
4.5.3.) Główny kod CPV: 31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31731000-9 - Artykuły elektrotechniczne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po zapoznaniu się z treścią dwóch ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Dostawa zestawów edukacyjnych, w tym wyposażenia stanowiska SMD, stołów elektrotechnicznych oraz innych zestawów i urządzeń do pracowni Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu – Etap I”, Numer referencyjny: ZP.272.20.2025, w zakresie Części nr 1 zamówienia: „Dostawa wyposażenia w zakresie stanowiska SMD dla BCU w Jarosławiu”, stwierdzono, że ceny wykonania Części nr 1 zamówienia zawarte w złożonych ofertach przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części nr 1 zamówienia.
Na sfinansowanie Części nr 1 przedmiotowego zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 241 264,50 zł, a cena oferty najwyżej ocenionej w zakresie Części nr 1 zamówienia w kwocie brutto 287 328,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części nr 1 zamówienia o ponad 19,09%, tj. o 46 063,50 zł.
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Jednocześnie, zgodnie z przepisem art. 259 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
Z uwagi na fakt, że w chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia o ponad 19,09%, tj. o 46 063,50 zł, kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części nr 1 zamówienia, do ceny najkorzystniejszej oferty, zaistniała przesłanka obligatoryjnego unieważniania postępowania w zakresie Części nr 1 zamówienia, o której mowa w art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Mając na względzie powyższe, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie Części nr 1 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, w zw. z art. 259 ustawy Pzp, a unieważnienie postępowania w zakresie Części nr 1 zamówienia jest w pełni uzasadnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287328,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1031732,66 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165496,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524235,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165496,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eSzydłowski Łukasz Szydłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971679895
7.3.3) Ulica: Piekarska 1
7.3.4) Miejscowość: Zielęcice
7.3.5) Kod pocztowy: 49-353
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165496,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77342,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320309,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77342,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eSzydłowski Łukasz Szydłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971679895
7.3.3) Ulica: Piekarska 1
7.3.4) Miejscowość: Zielęcice
7.3.5) Kod pocztowy: 49-353
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
eSzydłowski, Łukasz Szydłowski
jakie przetargi wygrała firma
eSzydłowski, Łukasz Szydłowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77342,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49198,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224284,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49198,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASTOR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760105127
7.3.3) Ulica: Smoleńsk 29
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-112
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
eSzydłowski, Łukasz Szydłowski
jakie przetargi wygrała firma
eSzydłowski, Łukasz Szydłowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49198,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39064,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336189,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39064,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eSzydłowski Łukasz Szydłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971679895
7.3.3) Ulica: Piekarska 1
7.3.4) Miejscowość: Zielęcice
7.3.5) Kod pocztowy: 49-353
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39064,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- "Inwestycje drogowe na terenie dróg wewnętrznych - Budowa parkingu przy ul. Świętojańskiej (dz. nr ew. gr. 2365, 2364/5, obr.4)".
- ubezpieczenie pojazdów mechanicznych
- Dostawa trenażerów szkoleniowych na potrzeby zajęć badania fizykalne
- Dostawa agregatu prądotwórczego w zakresie objętym wnioskiem pn. "Budowa magazynu i zakup wyposażenia na potrzeby zarządzania kryzysowego w Jarosławiu" w ramach Programu Ochrony Ludności i OC
- "Dostawa urządzeń pomiarowych i narzędzi w zakresie elektryki i elektroniki oraz sprzętu i artykułów do obróbki włókien światłowodowych dla Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu".
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych w roku 2026
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla stanowisk dydaktycznych z zakresu fotowoltaiki na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
- Dostawa pomocy dydaktycznych do placówek edukacyjnych na terenie Gminy Stary Dzierzgoń
- ZP.271.24.2025 "Nowa jakość i większa dostępność edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
- Doposażenie pracowni dydaktycznych w ramach projektu pn. "CKZ w Bełchatowie - kierunek przyszłość" - Sprzęt i materiały dydaktyczne do pracowni samochodowej - III postępowanie
- Dostawa pomocy i sprzętu do SALI DOŚWIADCZANIA ŚWIATA i na zajęcia TERAPII ŚWIATŁEM w ramach projektu pn. RÓWNI W EDUKACJI
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Oddziału Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Wojciecha 23A- 2 zadania".
więcej: Sprzęt elektrotechniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





