Og³oszenie z dnia 2025-12-02
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy i sprzêtu do SALI DO¦WIADCZANIA ¦WIATA i na zajêcia TERAPII ¦WIAT£EM w ramach projektu pn. RÓWNI W EDUKACJI
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 7 IM. GEN. W£ADYS£AWA SIKORSKIEGO W CHE£MIE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa Nr 7 im. gen. W³adys³awa Sikorskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000712858
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Synów Pu³ku 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Che³m
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825634884
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp7.chelm.projekt@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.sp7chelm.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy i sprzêtu do SALI DO¦WIADCZANIA ¦WIATA i na zajêcia TERAPII ¦WIAT£EM w ramach projektu pn. RÓWNI W EDUKACJI
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d420b17a-8304-4245-abf7-14f9a7640d58
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00569746
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00172198/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych z podzia³em na czê¶ci w ramach projektu pn. RÓWNI W EDUKACJI
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie publiczne, opisane w niniejszej SWZ, realizowane jest w ramach projektu pn. RÓWNI W EDUKACJI wspófinansowanym przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus w ramach Dzia³ania 10.3 Kszta³cenie ogólne Priorytetu X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d420b17a-8304-4245-abf7-14f9a7640d583.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d420b17a-8304-4245-abf7-14f9a7640d58
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Za-mawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres email: sp7.chelm.projekt@gmail.com (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-zamówienia jest bezp³atne.
2.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych (Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e format RAR) i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a)w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci(Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e format RAR) z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b)jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6.Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert (sposób sk³adania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje ¿e:
1)Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Dostawa pomocy i sprzêtu do SALI DO¦WIADCZANIA ¦WIATA i na zajêcia TERAPII ¦WIAT£EM w ramach projektu pn. RÓWNI W EDUKACJI prowadzonym w trybie podstawowym;
2)odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
3)dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
4)obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
5)w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6)Wykonawca posiada:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
−na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
7)Wykonawcy nie przys³uguje:
−w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 261.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê pomocy i sprzêtu do SALI DO¦WIADCZANIA ¦WIATA i na zajêcia TERAPII ¦WIAT£EM.
1)Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenia asortymentu we wskazanych ilo¶ciach do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilo¶ciowym (szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia) stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
2)Dostarczany sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, sprawny, nieu¿ywany, nieeksponowany na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzony i nieobci±¿ony prawami osób trzecich, bezpieczny, kompletny, tj. posiadaj±cy wszelkie akcesoria, niezbêdne do ich u¿ytkowania. Zaoferowany sprzêt musi byæ kompletny i gotowy do u¿ytkowania bez dodatkowych zakupów.
3)Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzêtu jakie jest wymagane, ¿eby nie dopu¶ciæ do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jako¶ci w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4)Sprzêt bêdzie oznaczony zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, a w szczególno¶ci znakami bezpieczeñstwa.
5)Wykonawca wyda Zamawiaj±cemu instrukcje obs³ugi sprzêtu lub – je¶li s± one udostêpniane przez producenta w formie elektronicznej – przeka¿e adresy WWW, pod którymi mo¿na je pobraæ.
6)Wykonawca jest zobowi±zany do dostarczenia towaru do Szko³y Podstawowej Nr 7 w Che³mie, ul. Synów Pu³ku 15, 22-100 Che³m, na w³asny koszt w uzgodnionym z Zamawiaj±cym terminie oraz roz³adowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeniach. Dostawa odbêdzie siê w dni robocze w godzinach uzgodnionych indywidualnie z Zamawiaj±cym.
7)Wykonawca zobowi±zuje siê do usuniêcia na w³asny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcê i powsta³ych w trakcie realizacji zamówienia.
8)Wykonawca jest odpowiedzialny wzglêdem Zamawiaj±cego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszaj±ce jego warto¶æ lub u¿yteczno¶æ i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowi±zuje siê do ich pokrycia.
9)Wykonawca bêdzie zobowi±zany dokonaæ monta¿u wyposa¿enia SALI DO¦WIADCZANIA ¦WIATA
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku Nr 1 do SWZ.
Zamawiaj±cy informujê, ¿e pomieszczenie, w którym montowane bêdzie wyposa¿enie Sali Do¶wiadczania ¦wiata ma wymiary 5,7 x 7 m, wysoko¶æ 3,1 m, sufit jest betonowy bez podwieszenia, a ¶ciany zbudowane z pustaków. Dodatkowo w za³±czniku nr 1a do SWZ Zamawiaj±cy zamie¶ci³ zdjêcia pomieszczenia wraz z rozmieszczeniem aktualnie znajduj±cych siê gniazdek elektrycznych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33693000-4 - Pozosta³e produkty terapeutyczne
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artyku³y sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemie¶lnicze, materia³y i akcesoria artystyczne
37441700-8 - Pi³ki do æwiczeñ
37524100-8 - Gry edukacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Cena (C) - 95%
Oddelegowanie osoby niepe³nosprawnej do realizacji przedmiotu zamówienia (N) - 5%
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
2. W kryterium „Cena”, oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 95 punktów, a pozosta³e oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najni¿szej ceny odpowiednio mniej. Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty za kryterium „Oddelegowanie osoby niepe³nosprawnej do realizacji przedmiotu zamówienia” (N) zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
1)ocenie podlegaæ bêdzie informacja wskazana w Formularzu ofertowym o zatrudnieniu lub oddelegowaniu co najmniej jednej osoby niepe³nosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (t. j. Dz. U. z 2025 r., poz. 913) do realizacji przedmiotowego zamówienia w wymiarze co najmniej 0,25 pe³nego wymiaru czasu pracy
2)Je¿eli Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wska¿e, ¿e oddeleguje do wykonywania zamówienia co najmniej jedn± osobê niepe³nosprawn± zatrudnion± na podstawie umowy o pracê lub spó³dzielczej umowy o pracê – nie otrzyma ¿adnego punktu w tym kryterium;
3)Je¿eli Wykonawca w Formularzu ofertowym o¶wiadczy, ¿e oddeleguje do wykonywania zamówienia co najmniej jedn± osobê niepe³nosprawn± zatrudnion± na podstawie umowy o pracê lub spó³dzielczej umowy o pracê – otrzyma 5 punktów.
4. Za najkorzystniejsz± ofertê w danej czê¶ci zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oddelegowanie osoby niepe³nosprawnej do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, gdy¿ nie postawi³ ¿adnego warunku udzia³u w postêpowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiaj±cego wymaga od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± uzupe³nionej tabeli zawartej w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia wg Za³±czników Nr 1 do SWZ zawieraj±cej parametry techniczne oferowanego wyposa¿enia wype³nionej i podpisanej przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane dostawy/produkty spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy i kryteria.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1) Zamawiaj±cy informuje, ¿e dzia³aj±c na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, ¿e w sytuacji, w której Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy jednokrotnie wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.2) Postanowieñ pkt 1) nie stosuje siê:
a) w czê¶ci w jakiej przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub,
b) pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
3) Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawieraæ:1)Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e
sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach);
2)Zestawienia cenowe - do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±czniki nr 3a do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ zestawienie wg innego wzorca, powinno ono wówczas obejmowaæ
wszystkie dane wymagane we wzorze).
3)Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 4.9 SWZ.
4)O¶wiadczenie wykonawcy ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ- Za³±cznik nr 4 do SWZ;
5)Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a)Zamawiaj±cy za po¶rednictwem ogólnodostêpnych dokumentów rejestrowych takich jak odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, sprawdzi czy osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
b)je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6)Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
2.Pe³nomocnictwo o którym mowa w rozdziale 13.14 pkt 5) lit b) i pkt 6) SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ notarialnie - w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 ze zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu.
3.Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Niezale¿nie od przypadków umo¿liwiaj±cych zmianê umowy wynikaj±cych z przepisów powszechnie obowi±zuj±cych, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy w sprawie zamówienia w stosunku do tre¶ci wybranej oferty, dotycz±cych przedmiotu umowy, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu p³atno¶ci a tak¿e wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, w szczególno¶ci w przypadku:1)zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa, powoduj±cych konieczno¶æ dokonania zmian w umowie,
2)w zakresie obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowi±zuj±cego prawa w tym zakresie,
3)zaistnienia si³y wy¿szej rozumianej jako zdarzenia pozostaj±ce poza kontrol± ka¿dej ze Stron, których Strony nie mog³y przewidzieæ ani im zapobiec, i które zak³ócaj± lub uniemo¿liwiaj± realizacjê Umowy, takie zdarzenia obejmuj± w szczególno¶ci: wojny, rewolucje, po¿ary, powodzie, dzia³ania terrorystyczne, zak³ócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeñ antyterrorystycznych (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);
4)wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiaj±cego na czas przeprowadzenia przez Zamawiaj±cego lub podmiot upowa¿niony kontroli jako¶ci i sposobu realizacji umowy (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);
5)wykazania przez Wykonawcê, i¿ zaoferowane wyposa¿enie zosta³o wycofane ze sprzeda¿y lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostêpu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim). Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zaoferowania i dostarczenia innego wyposa¿enia pod warunkiem, ¿e jego funkcjonalno¶æ i jako¶æ nie bêdzie gorsza ni¿ wyposa¿enia zaoferowanego (zmiana przedmiotu ¶wiadczenia oraz wynagrodzenia Wykonawcy z zastrze¿eniem, ¿e nie mo¿e byæ ono zmienione na wy¿sze od umówionego).
2.Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
3.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
1)zmiany danych teleadresowych,
2)zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
4.Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powy¿ej katalog zmian umowy zobowi±zana jest do sporz±dzenia i uzasadnienia wniosku o tak± zmianê. Wszelkie zmiany umowy dla swej wa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d420b17a-8304-4245-abf7-14f9a7640d58
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-08
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim. Wszystkie dokumenty lub o¶wiadczenia sk³adane przez Wykonawców sporz±dzone w jêzyku obcym sk³adane s± wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski po¶wiadczonym przez Wykonawcê. W razie w±tpliwo¶ci uznaje siê, i¿ wersja polskojêzyczna jest wersj± wi±¿±c±.2. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
INNE PRZETARGI Z CHE£MA
- Dostawa pomocy i sprzêtu do SALI DO¦WIADCZANIA ¦WIATA i na zajêcia TERAPII ¦WIAT£EM w ramach projektu pn. RÓWNI W EDUKACJI
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Che³mie
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miasta Che³m w 2026 r.
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- "Konserwacja urz±dzeñ o¶wietlenia ulic, placów, dróg i innych miejsc publicznych usytuowanych na terenie miasta Che³m"
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowego Urzêdu Pracy w Che³mie
wiêcej: przetargi w Che³mie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.271.24.2025 "Nowa jako¶æ i wiêksza dostêpno¶æ edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
- Doposa¿enie pracowni dydaktycznych w ramach projektu pn. "CKZ w Be³chatowie - kierunek przysz³o¶æ" - Sprzêt i materia³y dydaktyczne do pracowni samochodowej - III postêpowanie
- Dostawa pomocy i sprzêtu do SALI DO¦WIADCZANIA ¦WIATA i na zajêcia TERAPII ¦WIAT£EM w ramach projektu pn. RÓWNI W EDUKACJI
- "Zakup, dostawa i monta¿ wyposa¿enia Oddzia³u ¯³obka Miejskiego w Katowicach przy ul. Wojciecha 23A- 2 zadania".
- Wyposa¿enie klasopracowni w ramach projektu pn. "Rozwój kompetencji m³odego cz³owieka kluczem do zawodowego sukcesu", realizowanego przez III Liceum Ogólnokszta³c±ce w Dêbicy
- Dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





