eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSZP/243-195/2025_Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.:Budowa budynku badawczo-dydaktycznego E9 Modelarni P.Wr. wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SZP/243-195/2025_Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.:Budowa budynku badawczo-dydaktycznego E9 Modelarni P.Wr. wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.j.mikolajczak@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ddabe322-ac77-4d3d-b614-e2b1b8542fad

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SZP/243-195/2025_Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.:Budowa budynku badawczo-dydaktycznego E9 Modelarni P.Wr. wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddabe322-ac77-4d3d-b614-e2b1b8542fad

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011006/49/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową budynku badawczo-dydaktycznego Modelarnia.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372291

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/243-195/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160510,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Budowa budynku badawczo-dydaktycznego E9 Modelarni Politechniki Wrocławskiej wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą ”.
2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod CPV: 71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie umożliwiającym nadzór nad robotami budowlanymi zgodnie z dokumentacją projektową, decyzją o pozwoleniu na budowę, zgłoszeniem wykonania robót, STWiORB, wiedzą techniczną oraz sztuką budowlaną.
4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający przekazuje dokumentację projektową - stanowiącą Załącznik nr 3 do SWZ, jak również jako załączniki do wzoru umowy przekazuje – umowę o roboty budowlane oraz informacje dla wykonawców z postępowania przetargowego na przedmiotową inwestycję.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514533,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inwestorskie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021847591

7.3.3) Ulica: Idzikowskiego 32a/4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-129

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.