Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przejęcie funkcji inspektorów nadzoru nad budową Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPZOZ w Węgrowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WĘGROWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304622
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 15
1.5.2.) Miejscowość: Węgrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-wegrow.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wegrow
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przejęcie funkcji inspektorów nadzoru nad budową Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPZOZ w Węgrowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa9a6955-935c-4abf-b2c4-1436da31d257
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00573933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12277543.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1227754
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/IN/17/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przejęcie i sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania „Budowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPZOZ w Węgrowie” w okresie jego realizacji, odbioru robót oraz w okresie gwarancji i rękojmi robót budowlanych w szczególności poprzez nadzór inspektorów nadzoru w specjalnościach: konstrukcyjno budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, a także posiadającego doświadczenie w instalacji gazów medycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych.
2. Nadzór Inwestorski przy realizacji tego zadania rozumiany jest jako usługa świadczona przez zespół specjalistów reprezentujący Zamawiającego w nałożonych na niego obowiązkach wynikających z ustawy Prawo budowlane oraz z umowy na wykonanie prac robót budowlanych zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą tych robót, w szczególności dotyczących kontroli parametrów technicznych i jakościowych wykonanych robót, ich terminowości oraz zgodności z zapisami zawartymi w Krajowym Planie Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym”.
3. Szczegółowy opis zawarty jest w rozdziale IV SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-06-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość wizyt w tygodniu na budowie
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodoweja) Inspektor nadzoru z branży ogólnobudowlanej
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony także w sytuacji posiadania doświadczenia w pełnieniu funkcji inspektora kontraktu/nadzoru inwestorskiego nad minimum 2 robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie, rozbudowie budynków użyteczności publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami o wartości minimum 1.500.000,00 zł. każda lub jedną o wartości powyżej 3.000.000,00 zł.
b) Inspektor nadzoru z branży sanitarnej
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w sytuacji posiadania doświadczenia w pełnieniu funkcji inżyniera z branży sanitarnej a także w przypadku posiadania doświadczenia wymaganego od inspektora z branży ogólnobudowlanej. Doświadczenie dotyczy nadzoru nad minimum 2 robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie, rozbudowie budynków użyteczności publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami w zakresie branży sanitarnej o wartości minimum 1.000.000,00 zł każda lub jedną o wartości powyżej 2.000.000,00 zł
c) Inspektor nadzoru z branży elektrycznej
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w sytuacji posiadania doświadczenia w pełnieniu funkcji inżyniera z branży elektrycznej a także w przypadku posiadania doświadczenia wymaganego od inspektora z branży ogólnobudowlanej. Doświadczenie dotyczy nadzoru nad minimum 2 robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie, rozbudowie budynków użyteczności publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami w zakresie branży elektrycznej o wartości minimum 1.000.000,00 zł każda lub jedną o wartości powyżej 2.000.000,00 zł
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej zamawiający może żądać, przed podpisaniem umowy, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. oświadczenie o aktualności, złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż przed 24 lutego 2022 roku, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, lub równoważnego zagranicznego;
3. informacja z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do tego rejestru, sporządzona nie wcześniej niż przed 24 lutego 2022 roku;
4. aktualna informacja z rejestru akcjonariuszy, o którym mowa w art. 3281 Kodeksu spółek handlowych lub rejestru udziałów księgi udziałów, o której mowa w art. 188 Kodeksu spółek handlowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych nadzorów budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie).
Zamawiający wymaga sprawowania funkcji inspektora nadzoru:
a) nad minimum 2 robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie, rozbudowie budynków użyteczności publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami o wartości minimum 1.500.000,00 zł. każda lub jedną o wartości powyżej 3.000.000,00 zł. – inspektor nadzoru branży ogólnobudowlanej,
b) nad minimum 2 robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie, rozbudowie budynków użyteczności publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami w zakresie branży sanitarnej o wartości minimum 1.000.000,00 zł każda lub jedną o wartości powyżej 2.000.000,00 zł – inspektor nadzoru branży sanitarnej,
c) nad minimum 2 robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie, rozbudowie budynków użyteczności publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami w zakresie branży elektrycznej o wartości minimum 1.000.000,00 zł każda lub jedną o wartości powyżej 2.000.000,00 zł – inspektor nadzoru branży elektrycznej.
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których nadzór był sprawowany, oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego nadzór był wykonany, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenia wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji, Formularz ofertowy.2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
3. Dokument KRS lub CEDiG
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w rozdziale X SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1227754
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Mocą art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. poz. 835), zwaną dalej „specustawą sankcyjną” ustawodawca przewidział krajową obligatoryjną podstawę do badania wykonawcy pod kątem wykluczenia z postępowania, jeżeli:1.1. wykonawca oraz uczestnik konkursu wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej;
1.2. wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej;
1.3. wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105
i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej.
2. Oferta wykonawcy, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 specustawy sankcyjnej zostanie odrzucona, na podstawie art. 226 pkt 2 lit. a) ustawy Pzp.
3. Przedmiot zamówienia dotyczy postępowania p.n. "Budowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPZOZ w Węgrowie " dostępnego pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1083672.
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Przejęcie funkcji inspektorów nadzoru nad budową Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPZOZ w Węgrowie
- Zakup paliwa płynnego oraz gazu w butlach 11 kg dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie
- Zakup usług w ramach zadania "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Zakup i dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania pn. "Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez działania z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" - II podejście.
- Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. "Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez działania z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej".
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Węgrowskiego na 2026 rok
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Silno
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebud. szatni oraz części korytarza na Wydziale Mechanicznym PL wraz z oprac. tow. oraz pełnieniem nadzoru autorskiego podczas realizacji robót bud.
- Przejęcie funkcji inspektorów nadzoru nad budową Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPZOZ w Węgrowie
- Kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Łasku przy ul. Warszawskiej 2 i 2a wraz z rewitalizacją podwórka
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Przebudowa Infrastruktury i zagospodarowanie dostępu do plaż, kąpielisk, w Gminie Wolin. Realizacja plaży w Wolinie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Zapewnienie infrastruktury dla funkcjonowania ŚCZP na obszarze Podhalańskiego Obszaru Funcjonalnego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





