eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI



Ogłoszenie z dnia 2025-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Przemyślu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903196

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 7 A

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166768360

1.5.8.) Numer faksu: 166784259

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przemysl.miw@wetgiw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piwprzemysl.mojbip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7bddb2d9-2e85-4985-974b-23c706d9ba65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bddb2d9-2e85-4985-974b-23c706d9ba65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00154592/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Adaptacja budynku siedziby PIW Przemyśl w celu likwidacji barier architektonicznych i jego dostosowanie do wymogów osób z niepełnosprawnościami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390298

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIW.PA.261.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja budynku
siedziby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Przemyślu w celu likwidacji barier architektonicznych i jego dostosowania
do wymogów osób z niepełnosprawnościami” na terenie działki o nr ewid. 74/7 obr. 214, położonej przy ul. Lwowskiej w
Przemyślu, woj. podkarpackie.
Przedmiotem zamówienia, o którym mowa w ust. 1 jest dostosowanie części budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii
w Przemyślu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, poprzez likwidację istniejących barier architektonicznych, a także
wykonanie prac mających na celu dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.. Zakres
zamówienia obejmuje w szczególności:
1) budowę nowego przyłącza wody do budynku,
2) wykonanie przy budynku zewnętrznej, stalowej, niezadaszonej pochylni dla potrzeb komunikacji osób z niepełnosprawnościami,
3) adaptację wejścia głównego, adaptację łazienki, adaptację pomieszczenia biurowego dla osób z niepełnosprawnościami
na parterze budynku,
4) przebudowę klatki schodowej celem dostosowania budynku do obecnych przepisów przeciwpożarowych (PPOŻ), w tym:
a) montaż okna oddymiającego,
b) wymianę stolarki drzwiowej,
c) wykonanie nowej elektrycznej instalacji przeciwpożarowej z sygnalizacją pożarową.
Pozostały opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział IV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215220-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy innych obiektów budowlanych niż ośrodki pobytowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406053,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406053,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 406053,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Gościński Usługi Remontowo Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951312151

7.3.3) Ulica: Rakoczego 8

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 406053,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji umowy wynosi 9 tygodni. Zostało to przeliczone na dni i podane w dniach gdyż nie ma opcji w tygodniach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.