eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI



Ogłoszenie z dnia 2025-08-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Przemyślu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903196

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 7 A

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166768360

1.5.8.) Numer faksu: 166784259

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przemysl.miw@wetgiw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piwprzemysl.mojbip.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bddb2d9-2e85-4985-974b-23c706d9ba65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390298

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00154592/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Adaptacja budynku siedziby PIW Przemyśl w celu likwidacji barier architektonicznych i jego dostosowanie do wymogów osób z niepełnosprawnościami

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7bddb2d9-2e85-4985-974b-23c706d9ba65

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl zwanej w dalszej części również „Platformą”.

Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz
informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy”.

Pozostałe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami opisane zostały w rozdziale
XII i XIII SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się pod rygorem nieważności: w formie elektronicznej, w sposób czytelny oraz należy ją podpisać odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie następujących formatów plików: .doc, .docx, .pdf, .odt, ze szczególnym wskazaniem na pdf.

Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji na Platformie e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ => zakładka: Instrukcje interaktywne).

Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym
również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu ,,Załączniki
i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.

Pozostałe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdziale XII i XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych została zawarta w rozdziale XXV SWZ.

Oświadczenie o obowiązku informacyjnym - pkt. 11 rozdziału VII formularza ofertowego - stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych została zawarta w rozdziale XXV SWZ.

Oświadczenie o obowiązku informacyjnym - pkt. 11 rozdziału VII formularza ofertowego - stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PIW.PA.261.7.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja budynku
siedziby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Przemyślu w celu likwidacji barier architektonicznych i jego dostosowania
do wymogów osób z niepełnosprawnościami” na terenie działki o nr ewid. 74/7 obr. 214, położonej przy ul. Lwowskiej w
Przemyślu, woj. podkarpackie.
Przedmiotem zamówienia, o którym mowa w ust. 1 jest dostosowanie części budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii
w Przemyślu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, poprzez likwidację istniejących barier architektonicznych, a także
wykonanie prac mających na celu dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.. Zakres
zamówienia obejmuje w szczególności:
1) budowę nowego przyłącza wody do budynku,
2) wykonanie przy budynku zewnętrznej, stalowej, niezadaszonej pochylni dla potrzeb komunikacji osób z niepełnosprawnościami,
3) adaptację wejścia głównego, adaptację łazienki, adaptację pomieszczenia biurowego dla osób z niepełnosprawnościami
na parterze budynku,
4) przebudowę klatki schodowej celem dostosowania budynku do obecnych przepisów przeciwpożarowych (PPOŻ), w tym:
a) montaż okna oddymiającego,
b) wymianę stolarki drzwiowej,
c) wykonanie nowej elektrycznej instalacji przeciwpożarowej z sygnalizacją pożarową.
Pozostały opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział IV SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215220-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy innych obiektów budowlanych niż ośrodki pobytowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:

1) Cena oferty brutto (Wc);
2) Okres gwarancji na roboty budowlane (Wg1);
3) Okres gwarancji na urządzenia i materiały (Wg2);
4) Termin realizacji zamówienia (Tr);

S suma = Wc + Wg1 + Wg2 + Tr

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na urządzenia i materiały

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający, na podstawie art. 112 Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
W zakresie zdolności zawodowej: Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę wykazu osób, które będą
skierowane do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
w tym:

1) jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane
bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą co najmniej 5
letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy, który był kierownikiem budowy co najmniej 2-wóch zakończonych
inwestycji, przed upływem terminu składania ofert.
Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 6 do SWZ.

2) jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane bez
ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie
zawodowe jako kierownik robót i/lub kierownik budowy, który był kierownikiem robót i/lub kierownikiem budowy co najmniej
1-nej zakończonej inwestycji, przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 6 do SWZ.

3) jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane bez
ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót i/lub
kierownik budowy, który był kierownikiem robót i/lub kierownikiem budowy co najmniej 1-nej zakończonej inwestycji, przed
upływem terminu składania ofert. Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 6 do SWZ.
Przez „doświadczenie zawodowe" w pełnieniu danej funkcji należy rozumieć lata ciągłej przynależności do izby inżynierów,
liczony od daty uzyskania stosownych uprawnień zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane.
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi należy interpretować zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji z dnia 29 kwietnia 2019
r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:

- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Pzp, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

- oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Zaleca się
skorzystanie z załącznika nr 7 do SWZ,

- oświadczenie Wykonawcy dotyczące aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp.
Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
b) spełnianie warunków udziału w postepowaniu t.j.:
- w zakresie zdolności zawodowej:
• WYKAZ OSÓB SKIEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, które będą skierowane do realizacji
zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami w tym:

􀀁􀀁 jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą co najmniej 5 letnie
doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy, który był kierownikiem budowy co najmniej 2-wóch zakończonych inwestycji,
przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 6 do SWZ.

􀀁􀀁 jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót i/lub
kierownik budowy, który był kierownikiem robót i/lub kierownikiem budowy co najmniej 1-nej zakończonej inwestycji, przed upływem
terminu składania ofert. Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 6 do SWZ.

􀀁􀀁 jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót i/lub kierownik budowy, który
był kierownikiem robót i/lub kierownikiem budowy co najmniej 1-nej zakończonej inwestycji, przed upływem terminu składania ofert.
Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja)
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00263509 z dnia 2025-06-04
2025-06-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym
na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
4) Oferta musi być podpisania w sposób wiążący prawnie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zobowiązań.
6) Na ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają się dokumenty:
a) oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp – składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. Zaleca się z skorzystanie z załącznika nr 2 do SWZ.
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp należ złożyć wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
b) oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 4 do SWZ.
Oświadczenie o treści przepisu art. 117 ust. 4 Pzp należy złożyć wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
c) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania
ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli
ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
7) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi wykazać samodzielnie, iż nie podlega wykluczeniu
z postępowania na podstawie przesłanek określonych przez Zamawiającego.
8) Jeżeli oferta Wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą być dokonane zgodnie z §16 wzoru umowy - stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty składane są za pomocą platformy e-zamówienia. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji na Platformie e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia jest kryterium oceny i może wynosić od 8 tygodni do 10 tygodni w zależności od wyboru najkorzystniejszej oferty.

Podana w ogłoszeniu wartość tyczy się maksymalnego możliwego terminu realizacji zamówienia czyli 10 tygodni
przeliczonego na dni: 10 x 7 dni = 70 dni.

Zamawiający – zgodnie z art. 310 Pzp – może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.