eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRobotyzacja zawiadomień o zmianie w ewidencji gruntów i budynków osób fizycznych



Ogłoszenie z dnia 2025-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Robotyzacja zawiadomień o zmianie w ewidencji gruntów i budynków osób fizycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.puzio@cui.wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/cui/public/postepowanie?postepowanie=80344876

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi i dostawy informatyczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Robotyzacja zawiadomień o zmianie w ewidencji gruntów i budynków osób fizycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e9696b9-cae1-4498-8a55-ae86bc07f52b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236957

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUI-ZZ.3200.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie Automatyzacji procesu u Zamawiającego oraz udzielenie licencji na wszystkie elementy Automatyzacji mającej za zadanie realizowanie z pominięciem udziału użytkownika zewnętrznego procesu obsługi wezwań i postanowień o wszczęciu postępowania dla osób fizycznych, które nabyły nieruchomość na rynku pierwotnym lub wtórnym.
Zamówienie będzie realizowane w ramach zamówienia podstawowego i prawa opcji.
1. Przedmiotem umowy w ramach zamówienia podstawowego jest:
a) przeprowadzenie Analizy Systemowej,
b) wdrożenie Automatyzacji u Zamawiającego; w tym przeprowadzenie modelowania procesu, testowanie, stabilizację, szkolenie Użytkowników, przekazanie dokumentacji,
c) udzielenie Zamawiającemu niezbędnych licencji, które będą wykorzystywane w przyjętym rozwiązaniu,
d) świadczenie Usługi Utrzymania przez okres jednego roku od daty Odbioru Wdrożenia, tj. zapewnieni monitorowanie w okresie jednego roku i utrzymanie automatyzacji procesu oraz jej składowych,
2. Przedmiotem umowy objętym prawem opcji jest:
a) świadczenie Usługi Rozwoju w wysokości do 300 Roboczogodzin,
b) świadczenie Usług Utrzymania przez okres dwóch kolejnych lat po upłynięciu okresu świadczenia Usług Utrzymania w ramach zamówienia podstawowego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe, znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271731,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271731,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271731,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COIG S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6340134205

7.3.3) Ulica: ul. Mikołowska 100

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-065

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271731,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji umowy: od dnia jej podpisania przez 15 miesięcy, z zastrzeżeniem, że:
a) Termin może zostać przedłużony maksymalnie o kolejne 24 miesiące w przypadku, gdy Zamawiający w ramach prawa opcji zleci Wykonawcy świadczenie Usług Utrzymania.
b) Analiza Systemowa zostanie odebrana nie później niż 21 Dni Roboczych od dnia podpisania Umowy.
c) Wdrożenie Automatyzacji zostanie odebrane nie później niż 2 miesiące kalendarzowe od dnia Odbioru Analizy Systemowej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.