Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Robotyzacja zawiadomień o zmianie w ewidencji gruntów i budynków osób fizycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.puzio@cui.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi i dostawy informatyczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Robotyzacja zawiadomień o zmianie w ewidencji gruntów i budynków osób fizycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e9696b9-cae1-4498-8a55-ae86bc07f52b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/cui/public/postepowanie?postepowanie=803448763.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest sygnaturą CUI-ZZ.3200.11.2025 Wykonawcy proszeni są o powoływanie się na ten symbol we wszystkich kontaktach z przedstawicielami prowadzącego postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: poprzez Platformę zakupową - https://portal.smartpzp.pl/cui, link do postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/cui/public/postepowanie?postepowanie=80344876
Za moment wpływu wymienionych oświadczeń lub dokumentów przyjmuje się datę i godzinę zarejestrowania ich na platformie zakupowej po stronie Zamawiającego
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wymaga formatów dokumentów w obrocie elektronicznym oraz formatów podpisów wskazuje na formaty wymienione w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, umożliwiających użycie kwalifikowanego podpisu elektronicznego (w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.). Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne. Pełną obsługę techniczną platformy zakupowej świadczy firma Portal Pzp Sp. z o.o. (nazwa platformy zakupowej: SmartPzp). W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 22 123 07 97, e-mail: pomoc@portalpzp.pl. Dokumenty elektroniczne w postępowaniu muszą spełniać łącznie następujące wymagania:
a) są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;
b) umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym;
c) umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku;
d) zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji Zamawiający informuje, że platforma zakupowa umożliwia przesyłanie nieograniczonej ilości plików przy czym pojedynczy plik nie może przekraczać 100 MB.
Zasady przesyłania korespondencji za pomocą poczty elektronicznej:
a) Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują ww. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Dowód transmisji danych lub wydruk potwierdzenia nadania z poczty Zamawiającego oznacza, że Wykonawca otrzymał korespondencję pocztą elektroniczną w momencie jej przekazania przez Zamawiającego, niezależnie od ewentualnego potwierdzenia faktu jej otrzymania.
b) W przypadku przesłania dokumentów, o których mowa powyżej, pocztą elektroniczną, gdy Wykonawca nie potwierdzi odbioru wiadomości, dowodem nadania tej wiadomości będzie wydruk potwierdzenia nadania z programu pocztowego Zamawiającego.
c) Zamawiający informuje, że poczta email Zamawiającego umożliwia jednorazowe przesłanie plików o łącznej wielkości nie przekraczającej 25 MB. W związku z tym, większe pliki zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia tej wielkości.
d) Wszelkie informacje, co do których publikacji zobligowany jest Zamawiający ustawą Pzp będzie zamieszał na platformie zakupowej oraz na stronie internetowej dostępnej pod adresem http://www.bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: w zakresie dotyczącym zagadnień proceduralnych: p. Agnieszka Puzio, agnieszka.puzio@cui.wroclaw.pl
Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu (-ów) określającego (-ych) status prawny Wykonawcy (-ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy (-ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119/1), znajduje się w dokumentach zamówienia - Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUI-ZZ.3200.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie Automatyzacji procesu u Zamawiającego oraz udzielenie licencji na wszystkie elementy Automatyzacji mającej za zadanie realizowanie z pominięciem udziału użytkownika zewnętrznego procesu obsługi wezwań i postanowień o wszczęciu postępowania dla osób fizycznych, które nabyły nieruchomość na rynku pierwotnym lub wtórnym.
Zamówienie będzie realizowane w ramach zamówienia podstawowego i prawa opcji.
1. Przedmiotem umowy w ramach zamówienia podstawowego jest:
a) przeprowadzenie Analizy Systemowej,
b) wdrożenie Automatyzacji u Zamawiającego; w tym przeprowadzenie modelowania procesu, testowanie, stabilizację, szkolenie Użytkowników, przekazanie dokumentacji,
c) udzielenie Zamawiającemu niezbędnych licencji, które będą wykorzystywane w przyjętym rozwiązaniu,
d) świadczenie Usługi Utrzymania przez okres jednego roku od daty Odbioru Wdrożenia, tj. zapewnieni monitorowanie w okresie jednego roku i utrzymanie automatyzacji procesu oraz jej składowych,
2. Przedmiotem umowy objętym prawem opcji jest:
a) świadczenie Usługi Rozwoju w wysokości do 300 Roboczogodzin,
b) świadczenie Usług Utrzymania przez okres dwóch kolejnych lat po upłynięciu okresu świadczenia Usług Utrzymania w ramach zamówienia podstawowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe, znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiotem umowy objętym prawem opcji jest:a) świadczenie Usługi Rozwoju w wysokości do 300 Roboczogodzin,
b) świadczenie Usług Utrzymania przez okres dwóch kolejnych lat po upłynięciu okresu świadczenia Usług Utrzymania w ramach zamówienia podstawowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe, znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik do SWZ
W zakresie zamówienia objętego prawem opcji Zamawiający ma wyłącznie prawo, a nie obowiązek zlecenia usług. Wykonawcy w tym zakresie nie przysługuje roszczenie o zlecenie wykonania usług. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb zamawiającego i jego możliwości finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o wskazane kryteria - wyłącznie kryterium cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę
albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór stanowi Załącznik do SWZ;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga założenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte zostały w Rozdziale 7 Część A Specyfikacji Warunków Zamówienia6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zostały określone w projekcie umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/cui/public/postepowanie?postepowanie=80344876
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji umowy: od dnia jej podpisania przez 15 miesięcy, z zastrzeżeniem, że:a) Termin może zostać przedłużony maksymalnie o kolejne 24 miesiące w przypadku, gdy Zamawiający w ramach prawa opcji zleci Wykonawcy świadczenie Usług Utrzymania.
b) Analiza Systemowa zostanie odebrana nie później niż 21 Dni Roboczych od dnia podpisania Umowy.
c) Wdrożenie Automatyzacji zostanie odebrane nie później niż 2 miesiące kalendarzowe od dnia Odbioru Analizy Systemowej
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów procesowych (biurowych i papierniczych) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych - K(A)FE
- Przebudowa, nadbudowa i remont dwóch szklarni pomocniczych oraz budowa wolnostojącej toalety wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w OB
- "Dostawa testów lateksowych"
- Sukcesywna dostawa produktów z tworzyw sztucznych na potrzeby mieszkańców Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
- Dostawa wyposażenia specjalnego dla nieetatowych grup realizacyjnych garnizonu dolnośląskiego
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 119 "Zielona Łąka" WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robotyzacja zawiadomień o zmianie w ewidencji gruntów i budynków osób fizycznych
- Zakup asysty technicznej dla oprogramowania firmy Oracle
- Dostawa oprogramowania inżynieryjnego QT Designer.
- Dostawa i wdrożenie systemu do ewidencji i zarządzania zbiorami muzealnymi wraz z migracją danych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau wOświęcimiu(dalej jako System)oraz udzieleniem licencji(...)
- Dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego do Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu chemicznego w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach
- "Usługa serwisu oraz wsparcia technicznego w zakresie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) oraz wdrożenie i utrzymanie oprogramowania do generowania raportów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.