eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbudy¦wiadczenie obs³ugi prawnej na rzecz Gminy Kolbudy



Og³oszenie z dnia 2023-06-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie obs³ugi prawnej na rzecz Gminy Kolbudy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kolbudy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674983

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Starom³yñska 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kolbudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48586910520(21)

1.5.8.) Numer faksu: +48586910558

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kolbudy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kolbudy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie obs³ugi prawnej na rzecz Gminy Kolbudy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7181e20d-fe1c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00243667

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00066863/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie obs³ugi prawnej na rzecz Gminy Kolbudy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7181e20d-fe1c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej: Adam Laskowski email: adam.laskowski@ug.kolbudy.pl. W/w forma komunikacji jest dopuszczalna do sk³adania zapytañ, wyja¶nieñ. W/w formy komunikacji nie dotycz± sk³adania ofert.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7181e20d-fe1c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-7181e20d-fe1c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b.
6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe zasady okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Link: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/
7. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. poz. 2452).
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
10. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci- rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
11. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
12. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
13. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE z 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwanego „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- administratorem danych osobowych jest Zamawiaj±cy, który prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych;
- inspektorem danych osobowych u administratora jest mgr Marcin Lazarowski, e-mail: marcin.lazarowski@ug.kolbudy.pl , tel. kont. 530-072-074;
- dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy Pzp;
- dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Wykonawcê okre¶lonych danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do danych osobowych, decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Ka¿dy Wykonawca zainteresowany niniejszym postêpowaniem (z³o¿eniem oferty) musi wype³niaæ obowi±zki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoba zainteresowana posiada prawo: dostêpu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO), do sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO), ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 18 RODO), do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- osobie zainteresowanej nie przys³uguje prawo: do usuniêcia danych osobowych (w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO), prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO), sprzeciwu (wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO) - art. 21 RODO;
Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PR.271.13.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie obs³ugi prawnej (kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym S³ownikiem Zamówieñ Publicznych (CPV): Us³ugi prawnicze 79100000-5) na rzecz Gminy Kolbudy (dalej zwanych Zamawiaj±cym) i jednostek podleg³ych, w szczególno¶ci w zakresie:
a) udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych w zakresie dzia³ania Zamawiaj±cego i jednostek przez niego obs³ugiwanych,
b) doradztwo prawne w zakresie wszczynanych i tocz±cych siê postêpowañ przed organami administracyjnymi, wystêpowanie w charakterze pe³nomocnika przed urzêdami, organami administracji i instytucjami. W ramach rycza³tu Wykonawca ¶wiadczyæ bêdzie us³ugi zastêpstwa procesowego,
c) przygotowanie projektów porozumieñ, ugód, decyzji administracyjnych, postanowieñ, odwo³añ, skarg, pe³nomocnictw i innych pism,
d) opiniowanie tre¶ci pism i korespondencji Zamawiaj±cego i jednostek przez nie obs³ugiwanych z organami administracji publicznej, s±dami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi,
e) uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiaj±cego uzgodnieniach, rokowaniach, negocjacjach, obs³uga prawna Komisji Przetargowych - wed³ug potrzeb i w porozumieniu z Zamawiaj±cym i jednostkami przez niego obs³ugiwanymi,
f) udzielanie porad i konsultacji oraz pisemnych wyja¶nieñ w zakresie stosowania ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych oraz przepisów wykonawczych, doradztwo w zakresie postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych realizowanych poza ustaw± Prawo Zamówieñ Publicznych,
g) opiniowanie dokumentów w ramach prowadzonych postêpowañ o udzielnie zamówieñ publicznych oraz zwi±zanych ze stosowaniem przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
h) reprezentowanie przed Krajow± Izb± Odwo³awcz±, Prezesem UZP oraz innymi podmiotami publicznymi w postêpowaniach zwi±zanych z udzielaniem zamówieñ publicznych i przetargów udzielanych bez stosowania przepisów ustawy;
i) doradztwo w sprawie sporz±dzania i uchwalania aktów wewnêtrznych, w tym uchwa³, zarz±dzeñ, regulaminów, procedur, wytycznych itp.,
j) udzia³ w spotkaniach w sprawach wymagaj±cych obecno¶ci radcy prawnego/adwokata, na wniosek Zamawiaj±cego lub jednostek organizacyjnych,
k) udzielanie pomocy prawnej pracownikom Zamawiaj±cego oraz jednostek przez niego obs³ugiwanych w zakresie wykonywanych przez nich zadañ,
l) stosowanie i wyk³adnia prawa pracy oraz konsultacje w zakresie przestrzegania przepisów kodeksu pracy, prawa o¶wiatowego, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o pracownikach samorz±dowych, ustawy o samorz±dzie gminnym, powiatowym, wojewódzkim, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowo¶ci,
m) opiniowanie dokumentacji pracowniczej, w tym umów w zakresie nawi±zania, rozwi±zywania oraz zmiany tre¶ci stosunku pracy, analiza prawna sporów pracowniczych,
n) analiza zmian w przepisach i w aktach prawnych dotycz±cych bezpo¶rednio dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego i jednostek przez obs³ugiwanych, udzielanie informacji o ich zmianach, udzielanie wyja¶nieñ w zakresie stosowania prawa,
o) reprezentacjê Zamawiaj±cego w posiedzeniach, zebraniach, spotkaniach organów podmiotów zale¿nych od Zamawiaj±cego,
p) wykonywanie us³ug zastêpstwa procesowego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79100000-5 - Us³ugi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-08-01 do 2024-07-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:

Cena oferty rycza³towa brutto (C) - 40 %

Do¶wiadczenie Wykonawcy i osób dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia (D) - 60 %

2. Kryterium Cena oferty brutto - oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± liczbê punktów - 40 pkt, natomiast pozosta³e oferty uzyskaj± warto¶æ punktow± wyliczon± wg poni¿szego wzoru:
Sposób oceny ofert dla kryterium – cena:

Pod uwagê przy ocenie bêdzie brany oferowany zrycza³towany koszt realizacji obs³ugi prawnej przez ca³y okres trwania umowy.

3. Kryterium Do¶wiadczenie Wykonawcy i osób dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia (D) ocena w niniejszym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów wg zasad okre¶lonych poni¿ej. Wykonawca w ramach tego kryterium mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt.
Uwaga! Wykonawca musi wskazaæ w Za³±czniku nr 1 - formularzu oferty - osoby dedykowane wraz z ich do¶wiadczeniem i kwalifikacjami oraz podmioty i ich dane wraz z warto¶ciami zrealizowanych us³ug, w tym czasu ich trwania dla przyznania dodatkowych punktów.
Zamawiaj±cy przyzna ofercie Wykonawcy nastêpuj±c± liczbê punktów za do¶wiadczenie Wykonawcy i do¶wiadczenie osób dedykowanych:
1) Do¶wiadczenie osób dedykowanych do ¶wiadczenia us³ug na rzecz Zamawiaj±cego posiadaj±cych tytu³ zawodowy adwokata lub radcy prawnego (lub uprawnienia do ¶wiadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002r. o ¶wiadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej):
a) Za ka¿d± dodatkow± osobê dedykowan± ponad minimaln± liczbê osób, o której mowa w Rozdziale V.D.1 (tj. powy¿ej 2 osób) – 5 punktów (maksymalnie 20 pkt)
b) Za ka¿d± dodatkow± osobê dedykowan± posiadaj±c± co najmniej 10-letnie do¶wiadczenie zawodowe, liczone od dnia uzyskania uprawnieñ zawodowych radcy prawnego lub adwokata lub wpisania prawnika zagranicznego na listê prawników zagranicznych do dnia sk³adania ofert (tj. powy¿ej 1 osoby) – 5 punktów za ka¿d± dodatkow± osobê (maksymalnie 10 pkt),
2) Do¶wiadczenie Wykonawcy:
a) ¶wiadczy³ w sposób nale¿yty w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie) nieprzerwanie przez okres co najmniej 2 lata us³ugi prawne polegaj±ce na ¶wiadczeniu bie¿±cej obs³ugi prawnej na rzecz co najmniej jednej, tej samej jednostki sektora finansów publicznych – 5 pkt;
b) ¶wiadczy³ w sposób nale¿yty w okresie ostatnich 2 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie) nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku, us³ugi prawne polegaj±ce na ¶wiadczeniu bie¿±cej obs³ugi prawnej na rzecz co najmniej jednej gminy – za ka¿d± gminê – 5 pkt (maksymalnie 10 pkt.)
c) ¶wiadczy³ w sposób nale¿yty w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie) nieprzerwanie przez okres co najmniej 2 lata us³ugi prawne na rzecz co najmniej jednej spó³ki kapita³owej z udzia³em jednostki sektora finansów publicznych – za ka¿d± spó³kê – 5 pkt (maksymalnie 10 pkt).
d) ¶wiadczy³ od dnia 24.02.2022r. us³ugi prawne polegaj±ce na ¶wiadczeniu pomocy prawnej na rzecz obywateli Ukrainy – 5 pkt.

4. Za najkorzystniejsz± ofertê uznana zostanie ta, która uzyska w sumie najwiêksz± liczbê punktów w oparciu o przyjête kryteria, obliczon± wg wzoru:
P=C+D
P - liczba punktów uzyskanych przez ocenian± ofertê
C - liczba punktów uzyskanych przez ocenian± ofertê w kryterium Cena oferty brutto
D - liczba punktów uzyskanych przez ocenian± ofertê w kryterium Do¶wiadczenie Wykonawcy i osób dedykowanych, wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Wykonawcy i osób dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z pkt IV SWZ na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 Pzp oraz art. 7 ust. 2 i 3 Ustawy o której mowa w punkcie IV. 2 i spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:

A. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym

Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

B. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.

Niniejszy warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada kopiê dokumentu potwierdzaj±cego datê uzyskania uprawnieñ zawodowych przez osoby dedykowane oraz osoby te znajduje siê na li¶cie radców prawnych, adwokatów lub li¶cie prawników zagranicznych ze statusem wykonuj±cych zawód.

C. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Wykonawca zobowi±zany jest do posiadania w dniu sk³adania ofert oraz przez ca³y okres realizacji umowy polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 7.000.000,00 PLN (s³ownie z³otych: siedem milionów z³otych), zapewniaj±cej objêcie polis± osób dedykowanych do ¶wiadczenia us³ug na rzecz Zamawiaj±cego. Wykonawca musi byæ ubezpieczonym z polisy.

D. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej

O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegaæ siê mo¿e Wykonawca, który ³±cznie spe³nia nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:
1 dedykuje do ¶wiadczenia us³ug na rzecz Zamawiaj±cego co najmniej dwie osoby posiadaj±ce tytu³ zawodowy adwokata lub radcy prawnego (lub uprawnienia do ¶wiadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002r. o ¶wiadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej), przy czym przynajmniej jedna z dedykowanych osób musi posiadaæ co najmniej 10-letnie do¶wiadczenie zawodowe, liczone od dnia uzyskania uprawnieñ zawodowych radcy prawnego lub adwokata lub wpisania prawnika zagranicznego na listê prawników zagranicznych do dnia sk³adania ofert;
2 ¶wiadczy³ w sposób nale¿yty w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie) nieprzerwanie przez okres co najmniej 2 lata us³ugi prawne polegaj±ce na ¶wiadczeniu bie¿±cej obs³ugi prawnej na rzecz co najmniej jednej, tej samej jednostki sektora finansów publicznych;
3 ¶wiadczy³ w sposób nale¿yty w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie) nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku, us³ugi prawne polegaj±ce na ¶wiadczeniu bie¿±cej obs³ugi prawnej o ³±cznej warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 200.000,00 z³otych netto na rzecz co najmniej jednej, tej samej gminy.
4 ¶wiadczy³ w sposób nale¿yty w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie) us³ugi prawne w przedmiocie likwidacji spó³ki kapita³owej z udzia³em jednostki sektora finansów publicznych,
5 ¶wiadczy³ w sposób nale¿yty w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie) ³±cznie przez okres nie krótszy ni¿ trzy lata us³ugi prawne o ³±cznej warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 100.000,00 z³otych netto na rzecz co najmniej jednej spó³ki kapita³owej z udzia³em jednostki sektora finansów publicznych.
6 Osoby dedykowane do ¶wiadczenia us³ug na rzecz Zamawiaj±cego musz± legitymowaæ siê ³±cznie do¶wiadczeniem, w ramach którego w ci±gu ostatnich 18 miesiêcy przed dniem sk³adania ofert ³±cznie:
a) udzieli³y co najmniej 30 porad prawnych, konsultacji prawnych lub opinii prawnych w formie pisemnej lub formie dokumentowej na rzecz jednostki samorz±du terytorialnego lub jej jednostki organizacyjnej z zakresu ustawy o samorz±dzie gminnym i/lub ustawy o pracownikach samorz±dowych i/lub prawa pracy, i/lub ustawy o finansach publicznych i/lub ustawy o rachunkowo¶ci i,
b) udzieli³y co najmniej 10 porad prawnych, konsultacji prawnych lub opinii prawnych w formie pisemnej lub formie dokumentowej na rzecz placówek o¶wiatowych i,
c) wykona³y us³ugi prawne polegaj±ce na wsparciu procesu restrukturyzacji, przekszta³ceniu, ³±czeniu spó³ek kapita³owych i grupy kapita³owej i
d) wystêpowa³y jako pe³nomocnik co najmniej trzykrotnie w trzech postêpowaniach odwo³awczych przed Krajow± Izb± Odwo³awcz±.
Pod pojêciem „bie¿±cej obs³ugi prawnej” Zamawiaj±cy rozumie ¶wiadczenie codziennej obs³ugi w siedzibie jednostki przez minimum 7 godzin dziennie ka¿dego dnia roboczego pracy jednostki (co do zasady 7 godzin dziennie ka¿dego dnia roboczego);
Pod pojêciem „nieprzerwanie” Zamawiaj±cy rozumie jedn± umowê lub nastêpuj±ce po sobie umowy na rzecz jednego podmiotu ¶wiadcz±ce o ci±g³o¶ci ¶wiadczenia us³ug przez Wykonawcê,

Zamawiaj±cy oceni powy¿sze na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia oraz wykazu us³ug i osób dedykowanych do realizacji zamówienia, przy czym zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wezwania Wykonawcy do udokumentowania spe³niania danego lub wszystkich warunków a Wykonawca jest zobowi±zany do wykazania, ¿e spe³nia wskazane warunki. Dopuszcza siê tak¿e wskazanie ogólnopolskich baz danych zawieraj±cych dane informacje lub ewentualne wskazanie dokumentów bêd±cych w dyspozycji Zamawiaj±cego.
W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie lub poleganiu na zasobach innych podmiotów szczegó³owe warunki okre¶la SWZ nr PR.271.13.2023.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 3 do SWZ
2. Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

W zakresie wspólnego ubiegania siê o zamówienie, poleganiu na zasobach innych podmiotów i wykonawcach zagranicznych szczegó³owe dokumenty okre¶la SWZ nr PR.271.13.2023.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie wskazanym w warunkach okre¶lonych w czê¶ci V.D SWZ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, wg wzoru na za³±czniku nr 5 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wykaz winien dokumentowaæ spe³nienie minimalnych warunków okre¶lonych w czê¶ci VI D pkt 2,3,4,5 SWZ oraz ewentualnie dodatkowo punktowanych za spe³nianie warunków okre¶lonych w czê¶ci XIII ust. 3 pkt. 2a-d. Wykaz sk³adany jest wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ,
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, uprawieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, wed³ug wzoru na za³±czniku nr 6 do SWZ, Wykaz winien potwierdzaæ spe³nienie minimalnych warunków okre¶lonych w czê¶ci V D pkt 1, 7 oraz ewentualnie dodatkowo punktowanych za spe³nianie warunków okre¶lonych w czê¶ci XIII ust. 1 pkt. 1a i 1b.
3) Dokument (lub dokumenty) potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia w wysoko¶ci minimalnej okre¶lonej przez Zamawiaj±cego, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w czê¶ci V.C SWZ.
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zamawiaj±cy ¿±da:

- kopiê dokumentu potwierdzaj±cego datê uzyskania uprawnieñ zawodowych przez osoby dedykowane;
W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie lub poleganiu na zasobach innych podmiotów, wykonawcach zagranicznych szczegó³owe warunki okre¶la SWZ nr PR.271.13.2023.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:

1) o¶wiadczenia stanowi±ce za³±cznik nr 2a i 2b do SWZ,
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w SWZ (je¿eli dotyczy-za³. nr 4 i 2a i 2b tego podmiotu),
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy)
4) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5) O¶wiadczenie w zakresie podmiotów wystêpuj±cych wspólnie-zgodnie z za³±cznikiem nr 7 (je¿eli dotyczy).
6) Dowód wniesienia wadium zgodnie z warunkami czê¶ci XVII SWZ PR.271.13.2023.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 6.000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100 z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a. pieni±dzu;
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego:
BS w Pruszczu Gdañskim O/Kolbudy 19 8335 0003 0114 8887 2000 0013
z dopiskiem: „Wadium w postêpowaniu znak sprawy: PR.271.13.2023 Obs³uga prawna”.
Uwaga!
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert (tj. do dnia 9.06.2023 roku do godziny 8:00).
6. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
a. musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP.
b. z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
c. powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
d. termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
e. w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
f. beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Kolbudy ul. Starom³yñska 1; 83-050 Kolbudy.
g. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy PZP), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum); .
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Dokumenty okre¶lone w czê¶ci VI.C SWZ i o¶wiadczenia sk³ada wykonawca, ka¿dy z wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia w zakresie w jakim spe³nia warunki.
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna). W tym przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania mocodawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postêpowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ.
Na ofertê wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³adaj± siê dokumenty:
-pe³nomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.: nazwy i adresy cz³onków, nazwê i adres pe³nomocnika, zakres pe³nomocnictwa, datê udzielenia pe³nomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli cz³onków, zgodnie z zasadami reprezentacji;
-o¶wiadczenie wyszczególnione w pkt. IV sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
Je¿eli oferta wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego bêdzie ¿±daæ umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, natomiast spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt V SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców - ka¿dy z osobna. O¶wiadczenie te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. IV SWZ oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt V SWZ Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczania i dokumenty okre¶lone w czê¶ci VI SWZ.
Wszyscy wykonawcy sk³adaj±cy wspóln± ofertê bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy. Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy od wszystkich wykonawców ³±cznie lub od ka¿dego z osobna.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w Za³±czniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca sk³adaj±c ofertê o¶wiadcza na formularzu oferty, ¿e akceptuje postanowienia umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Ustawy PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ.
4. Z uwagi na okres trwania umowy powy¿ej 6 miesiêcy Zamawiaj±cy zawar³ we wzorze umowy klauzulê waloryzacyjn±.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
6. Wniesienie zastrze¿eñ do umowy po zakoñczeniu postêpowania przetargowego bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako uchylanie siê Wykonawcy od zawarcia umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-09 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty (zaszyfrowane) i podpisane jednym z trzech rodzajów podpisów nale¿y przes³aæ drog± elektroniczn± za po¶rednictwem platformy e-zamowienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-09 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-08

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.