To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-24
Gdańsk: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 170624 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 127747 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3078200, fax 058 3018459.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku, odpowiednio dla danej części zamówienia: 1) część I - Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33 i Inspektorat ZUS Gdańsk-Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8, 2) część II - Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i Inspektorat ZUS Gdańsk-Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, 3) część III - Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796, 4) część IV - Inspektorat ZUS w Sztumie, ul. Mickiewicza 34, 5) część V - Inspektorat ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29 A, 6) część VI - Inspektorat ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294, 7) część VII - Inspektorat ZUS w Kościerzynie ul. 3-go Maja 9. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na dowolną ilość części. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 97170,41 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33 i Inspektorat ZUS Gdańsk-Śródmieście.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno - Porządkowych S.A., ul. Trakt Św. Wojciecha 43/45, 80-044 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 58758.21
- Oferta z najniższą ceną: 58758.21 / oferta z najwyższą ceną: 58758.21
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i Inspektorat ZUS Gdańsk-Wrzeszcz.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno - Porządkowych S.A., ul. Trakt Św. Wojciecha 43/45, 80-044 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20205.34
- Oferta z najniższą ceną: 20205.34 / oferta z najwyższą ceną: 20205.34
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Inspektorat ZUS w Sopocie.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno - Porządkowych S.A., ul. Trakt Św. Wojciecha 43/45, 80-044 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10100.02
- Oferta z najniższą ceną: 10100.02 / oferta z najwyższą ceną: 10100.02
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Inspektorat ZUS w Kościerzynie.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SITA Kościerzyna Sp. z o.o., ul. 8-go Marca 41, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8106.84
- Oferta z najniższą ceną: 8106.84 / oferta z najwyższą ceną: 8106.84
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





