Ogłoszenie z dnia 2025-11-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników oraz dostawą sprzętu IT w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Książ Wielki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 17
1.5.2.) Miejscowość: Książ Wielki
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-210
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: tel.: (41) 38 38 002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ksiazwielki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ksiazwielki.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Stec
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343109160
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Solna 4a/79
1.11.4.) Miejscowość: Kielce
1.11.5.) Kod pocztowy: 25-006
1.11.6.) Województwo: świętokrzyskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.11.9.) Numer telefonu: 515988079
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: agnieszkastec@kancelaria-stec.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://gminaksiazwielki.ezamawiajacy.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników oraz dostawą sprzętu IT w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf74cfcd-216e-4425-b830-be6a635d0c87
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045342/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników i dostawą sprzętu IT
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków pochodzących z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021 – 2027, pozyskanych przez Zamawiającego w ramach Priorytetu II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działania 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, na realizację projektu pn. „Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminaksiazwielki.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaksiazwielki.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Dopuszczalne formy komunikacji:
a. platforma zakupowa Zamawiającego: https://gminaksiazwielki.ezamawiajacy.pl (zakładka „Korespondencja”),
b. poczta elektroniczna Zamawiającego: zp@ksiazwielki.eu (wyłącznie w przypadku awarii platformy zakupowej).
2. Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne dla platformy zakupowej:
a. posiadanie stałego dostępu do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. dysponowanie komputerem klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. dysponowanie dowolną zainstalowaną przeglądarką internetową obsługującą TLS 1.2 (najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d. dysponowanie zainstalowanym programem Acrobat Reader lub innym obsługującym pliki w formacie „.pdf”.
3. Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne dla poczty elektronicznej:
a. dysponowanie przez Wykonawcę urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet,
b. dysponowanie przez Wykonawcę dostępem do nowoczesnej przeglądarki internetowej wspierającej HTML5, CSS3 i JavaScript,
c. posiadanie przez Wykonawcę konta poczty elektronicznej.
4. Komunikacja przy użyciu platformy zakupowej (w tym możliwość złożenia oferty), z zastrzeżeniem możliwości zadawania pytań do treści SWZ, wymaga przystąpienia przez Wykonawcę do postępowania. Szczegółowa procedura przystąpienia do postępowania, w tym procedura rejestracji konta Wykonawcy na platformie została określona w Dziale II Rozdziale 2 ust. 6 SWZ.
5. Data przekazania korespondencji:
a. platforma zakupowa – data jej wpływu na platformę zakupową (data, czas: hh:mm:ss) wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu,
b. poczta elektroniczna – data jej wprowadzenia do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby można było zapoznać się z jej treścią.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych jednorazowo:
a. platforma zakupowa – nie więcej niż 100 MB,
b. poczta elektroniczna – nie więcej niż 20 MB.
7. Możliwość zadania pytania do treści SWZ z pominięciem procedury przystąpienia do postępowania - skorzystanie z opcji "Zadaj pytanie" dostępnej na platformie zakupowej.
8. Wymagane lub dopuszczone postaci lub formy przekazywanych dokumentów zostały określone w Dziale II Rozdziale 2 ust. 10 -14 SWZ.
9. Złożenie oferty wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowalnego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Książ Wielki , ul. Warszawska 17, 32-210 Książ Wielki, nr tel: 41 383 80 02, adres e-mail: ug@ksiazwielki.eu.
2. Kontakt z wyznaczonym inspektorem ochrony danych osobowych: e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji, w tym na potrzeby postępowań kontrolnych realizowanych przez właściwe organy i instytucje w związku z uzyskanym przez Zamawiającego dofinansowaniem przedmiotu zamówienia (dalej: Dofinansowanie) ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021 – 2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa na realizację projektu pn. „Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki” (dalej: Projekt).
4. Odbiorcami danych osobowych są podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy prawa, w szczególności Pzp i/lub w wykonaniu obowiązków nałożonych na Zamawiającego w związku z uzyskanym Dofinansowaniem, w szczególności Instytucji Zarządzającej FERC, Grantodawcy (Centrum Projektów Polska Cyfrowa) i innym organom i/lub instytucjom kontrolnym.
5. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres: od zakończenia procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (tj. od udzielenia zamówienia), przez cały okres realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz przez okres kolejnych 5 lat, liczonych od dnia 31 grudnia roku, w którym nastąpi zakończenie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego i rozliczenie Dofinansowania przez Zamawiającego, nie dłużej jednak niż do dnia 31 grudnia 2031 roku. Okres przechowywania danych osobowych uzasadniony jest postanowieniami umowy o Dofinansowanie – okres przechowywania danych osobowych został skorelowany z postanowieniami umowy o Dofinansowanie dot. możliwości przeprowadzenia kontroli realizacji Projektu.
6. Niezależnie od postanowień ust. 5 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:
a. dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty lub numeru referencyjnego bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b. do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c. do żądania od Zamawiającego, jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
d. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
2. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych określa Pzp.
3. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
a. prawo do usunięcia danych osobowych,
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c. określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego, w tym działalność kontrolą lub audytową w związku z uzyskaniem przez Zamawiającego Dofinansowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników oraz dostawą sprzętu IT w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki”.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
a. dostarczenia, w tym poprzez udzielenie Zamawiającemu licencji i następcze wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa klasy SIEM z elementami XDR Extended Detection and Response, EDR Endpoint Detection and Response oraz monitoringiem infrastruktury IT (dalej: Centralny System Bezpieczeństwa) wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników,
b. realizacji na rzecz Zamawiającego usług specjalistycznego wsparcia informatycznego co najmniej w następujących obszarach:
wdrożenia reguł zgodności z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa oraz obowiązującymi standardami bezpieczeństwa,
konfiguracji i zarządzania mechanizmami obronnymi, w szczególności firewallami oraz IDS/IPS,
zarządzania dostępem i autoryzacją użytkowników,
monitoringu sieci i alarmowanie w czasie rzeczywistym,
wdrożenia reguł dla backupu i archiwizacji danych,
szyfrowania danych wrażliwych,
konfiguracji oprogramowań antywirusowych i antimalwarowych (zabezpieczenie przed złośliwymi oprogramowaniami),
planu reagowania na incydenty bezpieczeństwa (opracowanie i implementacja oraz następcza analiza i rekomendacje po wystąpieniu ewentualnych incydentów),
stałego monitoringu logów i zdarzeń związanych z bezpieczeństwem,
okresowych raportów dot. stanu bezpieczeństwa,
c. dostawy, wraz z przeniesieniem na Zamawiającego prawa własności, sprzętu IT:
UTM,
serwer wraz z systemem operacyjnym do serwera i 40 licencjami dostępowymi do serwera, służący do uruchomienia Centralnego Systemu Bezpieczeństwa,
NAS do backupu danych,
UPS,
d. przeprowadzenia certyfikowanych szkoleń stacjonarnych z zakresu:
obsługi urządzeń klasy UTM,
obsługi switchy zarządzalnych,
przy czym Zamawiający oświadcza, że wszystkie wskazane powyżej elementy przedmiotu zamówienia pozostają ze sobą w ścisłym powiązaniu, wzajemnie się przenikając i uzupełniając.
3. Celem realizacji przedmiotu zamówienia jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego w Urzędzie Gminy Książ Wielki poprzez wzmocnienie odporności oraz zdolności do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty w systemach informacyjnych, w szczególności poprzez:
a. wzmocnienie ochrony danych osobowych i innych danych wrażliwych, w szczególności dot. i/lub obejmujących mieszkańców gminy Książ Wielki,
b. wdrożenie prewencji przed cyberatakami,
c. zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa na skutek rozwoju innowacyjnych systemów informacyjnych,
a w konsekwencji:
d. zapewnienie ciągłości działalności Urzędu Gminy Książ Wielki,
e. zapewnienie zgodności działania Urzędu Gminy Książ Wielki z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), ustawą z dnia 18 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz ustawie z dnia 5 lipca 20218 roku o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, a także z dobrymi praktykami i wytycznymi określonymi w dokumencie pn. „Cyberbezpieczny samorząd. Poradnik”, opracowanym przez NASK – Państwowy Instytut Badawczy, dostępnym na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/cppc/cyberbezpieczny-samorzad-poradniki,
f. zwiększenie zaufania mieszkańców gminy Książ Wielki do działalności Urzędu Gminy Książ Wielki,
przy uwzględnieniu potrzeb osób z niepełnosprawnościami i/lub szczególnymi potrzebami (zapewnienie odpowiednich funkcjonalności wdrażanych oprogramowań, w szczególności możliwość powiększenia tekstu dla osób słabowidzących, przekształcanie mowy na tekst dla osób niesłyszących, etc.).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności:
a. minimalne wymogi dla Centralnego Systemu Bezpieczeństwa i jego poszczególnych modułów oraz zasady wdrożenia Centralnego Systemu Bezpieczeństwa i dostosowania usług katalogowych dla użytkowników,
b. zakres merytoryczno-formalny i cel specjalistycznego wsparcia IT oraz certyfikowanych szkoleń,
c. parametry techniczne oraz funkcjonalności sprzętu IT,
stanowi Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”.
5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowne”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
48822000-6 - Serwery komputerowe
31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48821000-9 - Serwery sieciowe
31214100-0 - Przełączniki
48823000-3 - Serwery plików
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:a. wiedzy i doświadczenia dającego rękojmię należytego wykonania przedmiotu zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej:
dwie dostawy polegające na wdrożeniu oprogramowania klasy SIEM, zawierającego co najmniej muduł EDR i XDR, z zastrzeżeniem że co najmniej jedno wdrożenie powinno zostać zrealizowane na potrzeby podmiotu publicznego lub podmiotu pełniącego funkcje publiczne,
oraz
jedną dostawę sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa, o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 złotych brutto,
przy czym Zamawiający dopuszcza, aby dostawa sprzętu IT została zrealizowana w ramach wdrożenia oprogramowania klasu SIEM, o którym mowa w tiret pierwsze powyżej,
b. kwalifikacji zawodowych dających rękojmię należytego wykonania przedmiotu zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy legitymował się kwalifikacjami zawodowymi niezbędnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie wdrożenia Centralnego Systemu Bezpieczeństwa i świadczenia usług specjalistycznego wsparcia IT, poświadczone normą ISO/IEC 27001 (lub równoważną), aktualną na dzień składania ofert, w zakresie co najmniej: usług wdrożeniowych, baz danych, bezpieczeństwa sieci i systemów informatycznych, usług wsparcia, utrzymywania i serwisowania systemów informatycznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie przewiduje żądania przedstawienia podmiotowych środków dowodowych w zakresie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu:
a. dot. wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił wykaz dostaw obejmujących wdrożenie oprogramowania klasy SIEM zawierającego co najmniej moduł EDR i XDR (nie mniej niż dwie dostawy) oraz obejmujących dostawę sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa (nie mniej niż jedna dostawa), sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ – „Wykaz dostaw”, w szczególności zawierający wszystkie wymagane wzorem dane i informacje. Do wykazu dostaw, o którym mowa w zdaniu poprzednim Wykonawca załącza dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy,
b. dot. kwalifikacji zawodowych, Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił certyfikat ISO/IEC 27001 lub inny równoważny dokument wydany przez niezależną od Wykonawcy instytucję i/lub podmiot weryfikacyjny, poświadczający wdrożenie u Wykonawcy standardów określonych normą ISO/IEC 27001 w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji obejmującym co najmniej polityki bezpieczeństwa, zarządzanie ryzykiem, kontroli dostępu, ochrony infrastruktury, zarządzanie incydentami, ciągłe doskonalenie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie przewiduje obowiązku przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych. Zamawiający zwraca jednak uwagę na postanowienia Działu VI – „Formalności, które muszą zostać dopełnione po wyborze najkorzystniejszej oferty” Rozdziału 1 – „Wymagania ogólne” ust. 4 lit. b. SWZ, zobowiązujące Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza do przedstawienia kart katalogowych i/lub im podobnych dokumentów, potwierdzających, że oferowany sprzęt IT spełnia wszystkie wymogi Zamawiającego wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza się następujące zmiany Załącznika nr 2 do SWZ - "Projektowane postanowienia umowne" (dalej: PPU):a. zmiana zakresu przedmiotowego Umowy dot. zarówno dostaw, jak i usług, w tym w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, parametrów technicznych, użytkowych i innych wymogów określonych Załącznikiem nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” lub Umową,
i/lub
b. zmiana sposobu realizacji przedmiotu Umowy dot. zarówno sposobu realizacji świadczenia Wykonawcy, jak i sposobu realizacji świadczenia Zamawiającego, w tym w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi,
- na warunkach określonych w § 11 ust. 1 tiret pierwsze - tiret siódme PPU,
c. zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy - na warunkach określonych w § 11 ust. 1 lit. c. PPU,
d. zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy i/lub sposobu płatności wynagrodzenia - na warunkach określonych w § 11 ust. 1 lit. d. PPU,
e. zlecenie Wykonawcy realizacji prac zamiennych - w przypadkach i na warunkach określonych w § 11 ust. 2 lit. A.a. - lit. A.c. PPU,
f. zlecenie Wykonawcy realizacji prac dodatkowych - w przypadkach i na warunkach określonych w § 11 ust. 2 lit. B.a. i/lub B.b. PPU.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminaksiazwielki.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-16
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI KSIĄŻ WIELKI
więcej: przetargi KSIĄŻ WIELKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników oraz dostawą sprzętu IT w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki"
- "Program ochrony ludności i obrony cywilnej - zakup i montaż agregatów prądotwórczych"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa urządzeń do modernizacji sieci Wi-Fi w ANS Gniezno
- Dostawa sprzętu w celu wdrożenia infrastruktury o wysokiej dostępności oraz wdrożenia środowiska wirtualizacji dla rozwiązań związanych z cyberbezpieczństwem w oparciu o oprogramowanie open source.
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik"
więcej: Przełączniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





