Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-12
Gdańsk: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 127747 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3078200, fax 058 3018459.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku, odpowiednio dla danej części zamówienia: 1) część I - Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33 i Inspektorat ZUS Gdańsk-Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8, 2) część II - Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i Inspektorat ZUS Gdańsk-Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, 3) część III - Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796, 4) część IV - Inspektorat ZUS w Sztumie, ul. Mickiewicza 34, 5) część V - Inspektorat ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29 A, 6) część VI - Inspektorat ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294, 7) część VII - Inspektorat ZUS w Kościerzynie ul. 3-go Maja 9. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na dowolną ilość części. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (dot. odpadów z grupy 20 katalogu odpadów określonych w Rozp. Min. Środowiska z 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów), o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. nr 132 poz.622 z późn. zm.) na obszarze, na którym mają swoje siedziby (odpowiednio dla danej części zamówienia): - Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33 i Inspektorat ZUS Gdańsk-Śródmieście, - Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i Inspektorat ZUS Gdańsk-Wrzeszcz, - Inspektorat ZUS w Sopocie, - Inspektorat ZUS w Sztumie, - Inspektorat ZUS w Kwidzynie, - Inspektorat ZUS w Wejherowie, - Inspektorat ZUS w Kościerzynie; 3) aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (dot. odpadów z grupy 20 katalogu odpadów określonych w Rozp. Min. Środowiska z 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów), o którym mowa w art. 28 ust. 2 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. nr 62 poz. 628 z późn. zm.) na obszarze, na którym mają swoje siedziby (odpowiednio dla danej części zamówienia): - Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33 i Inspektorat ZUS Gdańsk-Śródmieście, - Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i Inspektorat ZUS Gdańsk-Wrzeszcz, - Inspektorat ZUS w Sopocie, - Inspektorat ZUS w Sztumie, - Inspektorat ZUS w Kwidzynie, - Inspektorat ZUS w Wejherowie, - Inspektorat ZUS w Kościerzynie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i wykaże w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie lub wykonywanie minimum jednej usługi wywozu nieczystości stałych (odpowiednio dla danej części zamówienia), z których każda spełnia łącznie następujące warunki: 1) usługa świadczona przez okres minimum 6 miesięcy (licząc do terminu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), 2) ilość wywożonych nieczystości stałych miesięcznie odpowiednio: a) dla części I - Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33 i Inspektorat ZUS Gdańsk-Śródmieście - minimum 70 m3, b) dla części II - Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i Inspektorat ZUS Gdańsk-Wrzeszcz - minimum 28 m3, c) dla części III - Inspektorat ZUS w Sopocie - minimum 19 m3, d) dla części IV - Inspektorat ZUS w Sztumie - minimum 9 m3, e) dla części V - Inspektorat ZUS w Kwidzynie - minimum 4 m3, f) dla części VI - Inspektorat ZUS w Wejherowie - minimum 9 m3, g) dla części VII - Inspektorat ZUS w Kościerzynie - minimum 4 m3. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wykazu wykonanych lub wykonywanych usług wywozu nieczystości stałych, odpowiednio dla części zamówienia, łącznie z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: patrz wyżej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, 80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25, tel. 058 307 82 59..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający informuje, że nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Numer postępowania nadany przez Zamawiającego : 10 00 00/370/11/2008/OZ
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33 i Inspektorat ZUS Gdańsk-Śródmieście.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z posesji Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33 oraz z posesji Inspektoratu ZUS Gdańsk-Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi. Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 08.09.2008 roku do dnia 31.12.2010 roku. Zakres usługi: 1) Zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji: a) Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33 - 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku), b) Inspektoratu ZUS Gdańsk-Śródmieście - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek). 2) Najem pojemników na nieczystości w ilości: a) Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33 - 3 sztuki o pojemności 1,1 m3 każdy, b) Inspektorat ZUS Gdańsk-Śródmieście - 2 sztuki o pojemności 1,1 m3 każdy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i Inspektorat ZUS Gdańsk-Wrzeszcz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z posesji Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 oraz z posesji Inspektoratu ZUS Gdańsk-Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi. Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 10.02.2009 roku do dnia 31.12.2010 roku. Zakres usługi: 1) Zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji: a) Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 - 1 raz w tygodniu (piątek), b) Inspektoratu ZUS Gdańsk-Wrzeszcz - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek). 2) Najem pojemników na nieczystości w ilości: a) Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 - 2 sztuki o pojemności 1,1 m3 każdy, b) Inspektorat ZUS Gdańsk-Wrzeszcz - 3 sztuki o pojemności 1,1 m3 każdy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Inspektorat ZUS w Sopocie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi. Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 10.02.2009 roku do dnia 31.12.2010 roku. Zakres usługi: 1) Zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Sopocie - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek). 2) Najem pojemników na nieczystości w ilości: 2 sztuki o pojemności 1,1 m3 każdy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Inspektorat ZUS w Sztumie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Sztumie, ul. Mickiewicza 34, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi. Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.01.2009 roku do dnia 31.12.2010 roku. Zakres usługi: 1) Zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Sztumie - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek). 2) Najem pojemników na nieczystości w ilości: 1 sztuka o pojemności 1,1 m3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Inspektorat ZUS w Kwidzynie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29 A, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi. Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.01.2009 roku do dnia 31.12.2010 roku. Zakres usługi: 1) Zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Kwidzynie - 1 raz w tygodniu (środa). 2) Najem pojemników na nieczystości w ilości: 1 sztuka o pojemności 1,1 m3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Inspektorat ZUS w Wejherowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi. Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 10.08.2008 roku do dnia 31.12.2010 roku. Zakres usługi: 1) Zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Wejherowie - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek). 2) Najem pojemników na nieczystości w ilości: 1 sztuka o pojemności 1,1 m3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Inspektorat ZUS w Kościerzynie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Kościerzynie, ul. 3-go Maja 9, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi. Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.01.2009 roku do dnia 31.12.2010 roku. Zakres usługi: 1) Zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Kościerzynie - 1 raz w tygodniu (poniedziałek). 2) Najem pojemników na nieczystości w ilości: 1 sztuka o pojemności 1,1 m3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





