eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinKonserwacja, przeglądy i naprawy urządzeń, instalacji elektrycznych oraz urządzeń elektroinstalacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-06

Koszalin: Konserwacja, przeglądy i naprawy urządzeń, instalacji elektrycznych oraz urządzeń elektroinstalacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów.
Numer ogłoszenia: 110106 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie , ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3485500, 3485965, faks 94 3425262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, przeglądy i naprawy urządzeń, instalacji elektrycznych oraz urządzeń elektroinstalacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń, instalacji elektrycznych oraz urządzeń elektroinstalacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów. -Miejsce realizacji usługi: Oddział ZUS w Koszalinie ul. J.Fałata 30; Inspektorat w Białogardzie ul. Wojska Polskiego 56; Inspektorat w Kołobrzegu ul. Łopuskiego 21; Inspektorat w Szczecinku Plac Wolności 18; ul. Piotra Skargi 1; Inspektorat w Świdwinie ul. Wojska Polskiego 1; Inspektorat w Drawsku Pomorskim ul. Sikorskiego 30; ul. Basztowa 1B; Inspektorat w Wałczu ul. Dąbrowskiego 11; -Serwisowaniu podlegają wszystkie urządzenia i elementy instalacji elektrycznej zgodnie z dokumentacją techniczną. -Częstotliwość wykonywania usług konserwacji, przeglądów i napraw przedstawia zał. nr 1 A do SIWZ -Usługi konserwacji przeprowadzane będą zgodnie z ustalonym z zamawiającym harmonogramem. -W zakres usług konserwacyjnych wchodzą wszelkie prace zapewniające sprawne funkcjonowanie instalacji elektrycznych oraz urządzeń elektroinstalacyjnych wykonane zgodnie z wymogami technicznymi oraz obowiązującymi normami i przepisami. -W zakres przeglądów okresowych (rocznych i pięcioletniego) wchodzą wszelkie prace , badania i pomiary, których zakres jest zgodny z obowiązującymi normami i przepisami. W Oddziale przeglądom podlega również stacja transformatorowa KS 15/0,4 kV z transformatorem o mocy 400 kVA wraz z jej wyposażeniem. -Zgłaszanie awarii urządzeń i instalacji elektrycznych odbywać się będzie w formie pisemnej (fax.).Dopuszcza się w nagłych sytuacjach zgłaszanie telefoniczne. -Konserwacje w Oddziale i podległych Inspektoratach odbywać się będą w godzinach pracy jednostek organizacyjnych ZUS tj. w godz.7.00 - 15.00. -W Inspektoratach w Białogardzie, Drawsku Pomorskim, Szczecinku, Świdwinie i Wałczu naprawy mogą być dokonywane w godz.6.00 - 18.00 (obiekty chronione przez ochronę fizyczną).W Oddziale w Koszalinie i w Inspektoracie w Kołobrzegu możliwe jest dokonywanie napraw w pozostałych godzinach po uzgodnieniu z przedstawicielem zamawiającego. -Reakcja serwisu na zgłoszenie awarii jest niezwłoczna, uwzględniająca czasowe możliwości dokonywania napraw w godzinach wymienionych powyżej. -W przypadku awarii skutkującej wyłączeniem z eksploatacji urządzeń lub instalacji stanowiących o bezpieczeństwie osób i mienia oraz wpływających na prawidłową pracę pozostałych urządzeń , naprawy powinny być dokonane w czasie nie dłuższym niż 8 h od chwili zgłoszenia. Pozostałe uszkodzenia i usterki powinny być usunięte w ciągu 24 h. -W szczególnych przypadkach po uzgodnieniu z zamawiającym możliwe jest wydłużenie terminu wykonania napraw. -Usługa naprawy wraz z wymienionymi częściami zamiennymi w urządzeniach i instalacjach elektrycznych podlegać będzie co najmniej 12-to miesięcznemu okresowi gwarancyjnemu. -Usługi konserwacji , przeglądów i napraw przeprowadzane będą przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. -Do zadań serwisu należeć będzie również: - informowanie zamawiającego o usterkach i nieprawidłowościach w działaniu urządzeń i instalacji elektrycznych oraz podjętych krokach w celu ich wyeliminowania;- zapewnienie części zamiennych do serwisowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;- zgłaszanie konieczności modernizacji urządzeń i instalacji elektrycznych;- wykonywanie ekspertyz technicznych urządzeń i instalacji elektrycznych objętych przedmiotem zamówienia; - wykonywanie na życzenie zamawiającego pomiarów natężenia oświetlenia we wskazanych pomieszczeniach;- utrzymanie stałej gotowości serwisu. -Cena za konserwację i roboczogodzinę napraw zawiera;- koszt dojazdu do miejsca wykonania usługi;- koszt pracy wszelkich urządzeń i mierników;- koszt drobnych części i materiałów niezbędnych do wykonania usługi;- inne opłaty w rozumieniu obowiązujących przepisów. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ . Jest to zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń 50.53.22.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji transformatorów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ---

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ---

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ---

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami, wyznaczonymi do realizacji niniejszego zamówienia, które w sumie: - posiadają kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji E w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń ,instalacji i sieci o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz napięciu powyżej 1 kV; - posiadają kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru D w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz powyżej 1 kV ; zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003r. Nr 89, poz.828 );

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • --

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. dokument , z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp; 3. jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - cena roboczogodziny naprawy - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego w Koszalinie, ul. Fałata 30, pok. 318 lub pocztą na wniosek wykonawcy fax: 94 348 12 33 lub 342 52 62. SIWZ jest bezpłatna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego w Koszalinie , ul. Fałata 30 , Kancelaria. Godziny pracy Kancelarii: od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.