eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinPrzeglądy, konserwacje i naprawy instalacji elektrycznej oraz urządzeń elektroinstalacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-15

Koszalin: Przeglądy, konserwacje i naprawy instalacji elektrycznej oraz urządzeń elektroinstalacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów.
Numer ogłoszenia: 154272 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110106 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie, ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3485500, 3485965, faks 94 3425262.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy, konserwacje i naprawy instalacji elektrycznej oraz urządzeń elektroinstalacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeglądy,konserwacje i naprawy instalacji elektrycznej oraz urządzeń elektroinstalacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów. -Miejsce realizacji usługi: Oddział ZUS w Koszalinie ul. J.Fałata 30; Inspektorat w Białogardzie ul. Wojska Polskiego 56; Inspektorat w Kołobrzegu ul. Łopuskiego 21; Inspektorat w Szczecinku Plac Wolności 18; ul. Piotra Skargi 1; Inspektorat w Świdwinie ul. Wojska Polskiego 1; Inspektorat w Drawsku Pomorskim ul. Sikorskiego 30; ul. Basztowa 1B; Inspektorat w Wałczu ul. Dąbrowskiego 11; -Serwisowaniu podlegają wszystkie urządzenia i elementy instalacji elektrycznej zgodnie z dokumentacją techniczną. -Częstotliwość wykonywania usług konserwacji, przeglądów i napraw przedstawia zał. nr 1 A do SIWZ -Usługi konserwacji przeprowadzane będą zgodnie z ustalonym z zamawiającym harmonogramem. -W zakres usług konserwacyjnych wchodzą wszelkie prace zapewniające sprawne funkcjonowanie instalacji elektrycznych oraz urządzeń elektroinstalacyjnych wykonane zgodnie z wymogami technicznymi oraz obowiązującymi normami i przepisami. -W zakres przeglądów okresowych (rocznych i pięcioletniego) wchodzą wszelkie prace , badania i pomiary, których zakres jest zgodny z obowiązującymi normami i przepisami. W Oddziale przeglądom podlega również stacja transformatorowa KS 15/0,4 kV z transformatorem o mocy 400 kVA wraz z jej wyposażeniem. -Zgłaszanie awarii urządzeń i instalacji elektrycznych odbywać się będzie w formie pisemnej (fax.).Dopuszcza się w nagłych sytuacjach zgłaszanie telefoniczne. -Konserwacje w Oddziale i podległych Inspektoratach odbywać się będą w godzinach pracy jednostek organizacyjnych ZUS tj. w godz.7.00 - 15.00. -W Inspektoratach w Białogardzie, Drawsku Pomorskim, Szczecinku, Świdwinie i Wałczu naprawy mogą być dokonywane w godz.6.00 - 18.00 (obiekty chronione przez ochronę fizyczną).W Oddziale w Koszalinie i w Inspektoracie w Kołobrzegu możliwe jest dokonywanie napraw w pozostałych godzinach po uzgodnieniu z przedstawicielem zamawiającego. -Reakcja serwisu na zgłoszenie awarii jest niezwłoczna, uwzględniająca czasowe możliwości dokonywania napraw w godzinach wymienionych powyżej. -W przypadku awarii skutkującej wyłączeniem z eksploatacji urządzeń lub instalacji stanowiących o bezpieczeństwie osób i mienia oraz wpływających na prawidłową pracę pozostałych urządzeń , naprawy powinny być dokonane w czasie nie dłuższym niż 8 h od chwili zgłoszenia. Pozostałe uszkodzenia i usterki powinny być usunięte w ciągu 24 h. -W szczególnych przypadkach po uzgodnieniu z zamawiającym możliwe jest wydłużenie terminu wykonania napraw. -Usługa naprawy wraz z wymienionymi częściami zamiennymi w urządzeniach i instalacjach elektrycznych podlegać będzie co najmniej 12-to miesięcznemu okresowi gwarancyjnemu. -Usługi konserwacji , przeglądów i napraw przeprowadzane będą przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. -Do zadań serwisu należeć będzie również: - informowanie zamawiającego o usterkach i nieprawidłowościach w działaniu urządzeń i instalacji elektrycznych oraz podjętych krokach w celu ich wyeliminowania;- zapewnienie części zamiennych do serwisowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;- zgłaszanie konieczności modernizacji urządzeń i instalacji elektrycznych;- wykonywanie ekspertyz technicznych urządzeń i instalacji elektrycznych objętych przedmiotem zamówienia; - wykonywanie na życzenie zamawiającego pomiarów natężenia oświetlenia we wskazanych pomieszczeniach;- utrzymanie stałej gotowości serwisu. -Cena za konserwację i roboczogodzinę napraw zawiera;- koszt dojazdu do miejsca wykonania usługi;- koszt pracy wszelkich urządzeń i mierników;- koszt drobnych części i materiałów niezbędnych do wykonania usługi;- inne opłaty w rozumieniu obowiązujących przepisów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń 50.53.22.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji transformatorów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacyjno-Budowlany MAR-MIL Mariusz Tokarek, ul. Wańkowicza 23c/1, 75-445 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88782,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 80900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 212395,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.