Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00213858/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup siedmioosobowego samochodu dostawczego typu furgon - brygadowy na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Sulęcinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210938790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wincentego Witosa 30A
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgmsulecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/zgm_sulecin/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a25802de-68c0-4e32-9507-7d59ba8b33b91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie i eksploatacja budynków i terenów przyległych stanowiących własność lub współwłasność gminy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup siedmioosobowego samochodu dostawczego typu furgon - brygadowy na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Sulęcinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a25802de-68c0-4e32-9507-7d59ba8b33b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00166261/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup siedmioosobowego samochodu dostawczego typu furgon - brygadowy na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Sulęcinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213858
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM.DT.242.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152818,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa i przeniesienie własności na Zamawiającego jednego siedmioosobowego samochodu dostawczego typu furgon-brygadowy, przystosowanego do przewożenia osób w przedziale kierowcy oraz w odpowiednio wydzielonej i przystosowanej z przestrzeni ładunkowej przestrzeni pasażerskiej, zgodnie z wymogiem homologacji EU, na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Sulęcinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192572,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225582,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REN-CAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420000429
7.3.3) Ulica: ul. Gliwicka
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-207
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Wykonanie rozbiórki obiektów budowlanych w m. Nowogród Bobrzański i Skwierzyna
- Dostawa preparatów do dezynfekcji III
- Usługa prac pielęgnacyjnych i karczowania przy opłotowaniu w m2 oraz wycinki drzew i przejęcia pozyskanego drewna, obmiar brakarski, prace pielęgnacyjne, nasadzenia drzew, frezowanie pni
- Regeneracja (naprawa) Technicznych Środków Materiałowych do KTO Rosomak dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie
- Dostawa pralek i suszarek automatycznych w podziale na dwie części: Część nr 1 - dostawa pralek automatycznych Część nr 2 - dostawa suszarek automatycznych
- Dostawa materiałów elektrycznych i pomocniczych z przeznaczeniem dla SOI 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu wraz z wyposażeniem dla osób z niepełnosprawnością /niesamodzielnych na potrzeby Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica"
- Zakup fabrycznie nowego samochodu brygadowego o DMC do 3,5 t. dla RCKiK w Wałbrzychu
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu kombi-van dla IUNG PIB w Puławach"- postępowanie powtórzone
- "Zakup trzech samochodów."
- Zakup samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych.
- Zakup wraz z dostawą dwóch samochodów 9-osobowych, typu mikrobus, specjalnie przystosowanych do przewozu osób z niepełnosprawnością na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.