eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetarg › CITYBOARD MEDIA SP. Z O.O.

Dane wykonawcy:

CITYBOARD MEDIA SP. Z O.O.
Ludwika Narbutta 30
02-541 Warszawa
woj. mazowieckie

Zamówienia publiczne udzielone firmie CITYBOARD MEDIA SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2010 - 2023



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

13

Łączna wartość
wygranych przetargów

1 764 374 zł

Liczba zamawiających

10

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma CITYBOARD MEDIA SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie łódzkim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie CITYBOARD MEDIA SP. Z O.O. zamówień to 1 764 373,53 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2023 (5 przetargów). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Urząd Miasta Szczecin.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 403 533,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Urząd Miasta Łodzi przetargu, którego przedmiotem było Usługa udostępnienia Zamawiającemu przedpłaconych kont reklamowych Google Ads, Meta Ads, Twitter Ads, TikTok Ads.

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 24 907,50 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Montaż/wyklejenie i ekspozycja bilboardów o wielkości 18 m2 na terenie Wrocławia w wybranych terminach, zgodnie z dokładną specyfikacją, którą zawiera załącznik nr 5 do SIWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Przetarg ogłoszony był przez Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o..


Liczba udzielonych firmie CITYBOARD MEDIA SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy CITYBOARD MEDIA SP. Z O.O. w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2023 5 1 091 456,38 PLN 4
2013 1 24 907,50 PLN 1
2012 1 122 231,25 PLN 1
2011 2 141 220,00 PLN 2
2010 4 384 558,40 PLN 3
RAZEM: 13 1 764 373,53 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (13 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 1 764 373,53 zł). Przetargi, w których wygrywa firma CITYBOARD MEDIA SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi w zakresie promocji, Usługi reklamowe, Usługi reklamowe i marketingowe, Usługi prowadzenia kampanii reklamowych, Usługi projektów graficznych



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma CITYBOARD MEDIA SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Łódź (3 przetargi na łączną kwotę 964 177,21 zł). Szczecin (2 przetargi na łączną kwotę 109 180,00 zł). Żory (2 przetargi na łączną kwotę 187 191,25 zł). Toruń (1 przetarg na łączną kwotę 96 555,00 zł). Kraków (1 przetarg na łączną kwotę 164 700,00 zł).

Lista przetargów, w których firma CITYBOARD MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2023

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2023-10-02 Zielona Góra

Województwo Lubuskie-Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Usługi

Kampania promocyjna atrakcji turystycznych województwa lubuskiego w mediach społecznościowych (Facebook i YouTube)
30 724,17 PLN
  Łódź

„EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi
Usługi

Usługa udostępnienia Zamawiającemu przedpłaconych kont reklamowych Google Ads, Meta Ads oraz zakup reklam w wybranych mediach
560 644,21 PLN
2023-07-20   Usługa udostępnienia Zamawiającemu przedpłaconych kont reklamowych Google Ads, Meta Ads oraz zakup reklam w wybranych mediach - część 2 296 196,30 PLN
2023-07-20   Usługa udostępnienia Zamawiającemu przedpłaconych kont reklamowych Google Ads, Meta Ads oraz zakup reklam w wybranych mediach - część 1 264 447,91 PLN
2023-03-17 Łódź

Urząd Miasta Łodzi
Usługi

Usługa udostępnienia Zamawiającemu przedpłaconych kont reklamowych Google Ads, Meta Ads, Twitter Ads, TikTok Ads
403 533,00 PLN
2023-01-16 Toruń

Województwo Kujawsko-Pomorskie
Usługi

Kampania billboardowa promująca tereny inwestycyjne Miasta Bydgoszczy
96 555,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CITYBOARD MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2023 to 1 091 456,38 zł.

Rok 2013

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2013-04-18 Wrocław

Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
Usługi

Montaż/wyklejenie i ekspozycja bilboardów o wielkości 18 m2 na terenie Wrocławia w wybranych terminach, zgodnie z dokładną specyfikacją, którą zawiera załącznik nr 5 do SIWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
24 907,50 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CITYBOARD MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2013 to 24 907,50 zł.

Rok 2012

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2012-06-21 Żory

Nowe Miasto Sp z o.o.
Usługi

Przygotowanie i realizację kampanii billboardowej w ramach projektu Welcome to Twinpigs City - promocja regionalnego produktu turystycznego zlokalizowanego w Żorach współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
122 231,25 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CITYBOARD MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2012 to 122 231,25 zł.

Rok 2011

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2011-04-27 Gdańsk

Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Usługi

Wynajem powierzchni reklamowej na nośnikach wielkoformatowych typu Billboard
76 260,00 PLN
2011-03-18 Żory

Nowe Miasto Sp z o.o.
Usługi

Przygotowanie i realizacja kampanii billboardowej w ramach projektu pod nazwą Żyła złota w Żorach - promocja unikatowej oferty inwestycyjnej w regionalny produkt turystyczny współfinansowanego przez Unię Europejską z Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
64 960,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CITYBOARD MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2011 to 141 220,00 zł.

Rok 2010

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2010-08-31 Lublin

Województwo Lubelskie
Usługi

Ekspozycja kampanii promocyjnej Województwa Lubelskiego na nośnikach wielkoformatowych typu billboard OP.IV.AO.3331/76/10
110 678,40 PLN
  Szczecin

Urząd Miasta Szczecin
Usługi

Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych oraz usługi reklamowe dla Urzędu Miasta Szczecin
109 180,00 PLN
2010-05-21   Ogólnopolska oraz lokalna kampania outdoorowa nr 3 : 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 43 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej min. 18,0 m2 każdy, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miast oraz na głównych skrzyżowaniach, w terminie od 16.07.2010 r. do 31.07.2010 r. 45 580,00 PLN
2010-05-20   Ogólnopolska oraz lokalna kampania outdoorowa nr 1: Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 60 reklam na nośnikach o powierzchni ekspozycyjnej min. 18 m2 każdy, w terminie od 01.06.2010 r. do 15.06.2010 r. 63 600,00 PLN
2010-05-14 Kraków

Gmina Miejska Kraków
Usługi

Usługi reklamowe polegające na zapewnieniu nośników i ekspozycji reklamy outdoorowej przez okres dwóch tygodni w 6 miastach w Polsce
164 700,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CITYBOARD MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2010 to 384 558,40 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.