eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Przygotowanie i realizację kampanii billboardowej w ramach projektu Welcome to Twinpigs City - promocja regionalnego produktu turystycznego zlokalizowanego w Żorach współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Żory: Przygotowanie i realizację kampanii billboardowej w ramach projektu Welcome to Twinpigs City - promocja regionalnego produktu turystycznego zlokalizowanego w Żorach współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 244062 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170996 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nowe Miasto Sp z o.o., ul. Boczna 6, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 73 40 345, faks 32 73 40 345.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i realizację kampanii billboardowej w ramach projektu Welcome to Twinpigs City - promocja regionalnego produktu turystycznego zlokalizowanego w Żorach współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach realizacji kampanii billboardowej Wykonawca jest zobowiązany do: a. opracowania media-planu określającego co najmniej: - udział 25 nośników reklamowych typu billboard o wymiarach 18 m2 przy założeniu potencjalnej liczby kontaktów generowanych przez dany billboard dziennie na minimum 15 000 kontaktów; Zamawiający dopuszcza aby w media-planie została podana potencjalna liczba kontaktów generowanych przez nośniki typu bilboard w ujęciu średnia na miasto; minimum 80% nośników powinno być oświetlonych, - lokalizację nośników wielkoformatowych we wskazanych przez Zamawiającego miejscowościach (w formie wykazu uwzględniającego nazwę miasta i ulicy, przy jakiej trasie i nr drogi): przyjmuje się, że nośniki używane w kampanii zlokalizowane będą w miejscach o dużym natężeniu ruchu dla pieszych i pojazdów tj.: przy obiektach użyteczności publicznej: przy dworcach komunikacji publicznej, przy centrach handlowych i rozrywkowych, urzędach itp. - w odległości nie większej niż 100 m od głównego wejścia do obiektu, przy głównych ciągach komunikacyjnych: przy dużych skrzyżowaniach będących ważnymi węzłami komunikacji miejskiej, przy trasach wjazdowych/wyjazdowych do wytypowanych miejscowości, w odległości nie większej niż 20 m od krawędzi jezdni do podstawy nośnika, oraz prostopadle do krawędzi do podstawy nośnika, b. wydrukowania 3 rodzajów plakatów billboardowych do realizacji kampanii reklamowej na nośnikach wielkoformatowych o powierzchni 18 m2 w ilości 25 sztuk każdy; Zamawiający we własnym zakresie opracuje 3 projekty graficzne plakatów billboardowych i przekaże Wykonawcy odpowiednie pliki umożliwiające druk plakatów najpóźniej na 10 dni przed terminem realizacji kampanii, - papier: typu Blue Back Side (115-130 g/m2), - druk: pełny kolor (4+0) offset, c. realizacji założonego media planu polegającego na ekspozycji plakatów billboardowych w terminie 1 lipca 2012 roku - 30 września 2012 roku na nośnikach o powierzchni 18 m2; każdy z trzech rodzajów plakatów billboardowych powinien być eksponowany na wszystkich 25 nośnikach przez okres 1 miesiąca, Wykonawca będzie więc zobowiązany do 3-krotnego wyklejenia plakatów billboardowych, d. bieżącej kontroli jakości wyeksponowanych plakatów billboardowych, a także do wymiany brakującego lub uszkodzonego plakatu, w przypadku gdy zaistnieje taka konieczność, e. usunięcia plakatów po okresie kampanii promocyjnej, f. opracowania trzech raportów z realizacji kampanii, wraz z dokumentacją fotograficzną obejmującą 100% liczby eksponowanych plakatów billboardowych, i przekazania ich Zamawiającemu: - pierwszego raportu nie później niż w terminie 5 dni od dnia rozpoczęcia ekspozycji plakatów billboardowych, - drugiego raportu w terminie pomiędzy 40 a 50 dniem ekspozycji plakatów billboardowych, - trzeciego raportu nie później niż w terminie 5 dni od dnia zakończenia ekspozycji plakatów billboardowych. Kampania billboardowa zostanie zrealizowana w terminie 1 lipca 2012 roku - 30 września 2012 roku. Zamiana terminu realizacji kampanii możliwa będzie wyłącznie w następujących przypadkach: a. gdy z przyczyn obiektywnych, w okolicznościach niezawinionych przez Wykonawcę, zadeklarowana przez, niego liczba nośników okaże się niedostępna, b. gdy opóźnienie w realizacji kampanii nastąpi z winy Zamawiającego w związku z nieterminowym przekazaniem Wykonawcy plików umożliwiających druk plakatów billboardowych, Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania kampanii na nośnikach wielkoformatowych 18 m2 zlokalizowanych w województwie śląskim : a. przy drogach krajowych: - DK 81 na odcinku Katowice - Żory, - DK 1 na odcinku Bielsko-Biała - Tychy - DK 44 na odcinku Gliwice - Oświęcim - DK 78 na odcinku Gliwice - Wodzisław Śląski, b. przy drogach wojewódzkich: - DW 935 na odcinku Rybnik - Żory - Pszczyna, - DW 933 na odcinku Pszczyna - Jastrzębie Zdrój - Wodzisław Śląski, - DW 925 na odcinku Rybnik - Mikołów - Bytom c. w centrach miast: Katowice, Rybnik, Bielsko-Biała, Gliwice, Zabrze, Chorzów, Częstochowa, Sosnowiec W przypadku gdyby Wykonawca nie był w stanie zapewnić zadeklarowanej w media planie lokalizacji nośnika, zobowiązany jest przedstawić do akceptacji zamawiającego równoważną lokalizację zastępczą, Zamawiający ma prawo do zmiany lokalizacji billboardu na etapie sporządzania przez Wykonawcę media-planu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Welcome to Twinpigs City - promocja regionalnego produktu turystycznego zlokalizowanego w Żorach wspólfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Wojwwództwa Śląskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Długa 29, 00-238 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122231,25

  • Oferta z najniższą ceną: 122231,25 / Oferta z najwyższą ceną: 131788,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.