eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skąpe"Modernizacja urządzeń wodnych na terenie Gminy Skąpe na potrzeby niwelowania skutków suszy"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja urządzeń wodnych na terenie Gminy Skąpe na potrzeby niwelowania skutków suszy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skąpe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skąpe 65

1.5.2.) Miejscowość: Skąpe

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-213

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683470555

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skape.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skape.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e873723a-c81d-47c8-a454-93a96d52df7c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja urządzeń wodnych na terenie Gminy Skąpe na potrzeby niwelowania skutków suszy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e873723a-c81d-47c8-a454-93a96d52df7c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027061/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja urządzeń wodnych na terenie Gminy Skąpe na potrzeby niwelowania skutków suszy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250341

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pt. „Modernizacja urządzeń wodnych na terenie Gminy Skąpe na potrzeby niwelowania skutków suszy”, w tym:
1) Zadanie nr 1: „Przebudowa stawu wiejskiego w m. Pałck na potrzeby niwelowania skutków suszy”,
2) Zadanie nr 2: „Przebudowa stawu wiejskiego w m. Skąpe na potrzeby niwelowania skutków suszy”,
3) Zadanie nr 3: „Przebudowa stawu wiejskiego w m. Rokitnica na potrzeby niwelowania skutków suszy”.
Zadania o których mowa w pkt 1 i 2 są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, natomiast zadanie o którym mowa w pkt 3 finansowane jest z dochodów własnych Gminy Skąpe.
2. Nieruchomości, na których prowadzone będą roboty budowlane w ramach ww. zadań, stanowią własność Gminy Skąpe i zlokalizowane są w miejscowościach:
1) dla zadania nr 1: Pałck – dz. ewid. nr 87 (obręb 0008 Pałck),
2) dla zadania nr 2: Skąpe – dz. ewid. nr 356/1, 356/2 (obręb 0012 Skąpe),
3) dla zadania nr 3: Rokitnica – dz. ewid. nr 61 (obręb 0010 Rokitnica).
3. Nieruchomości, o których mowa w ust. 3 powyżej nie są objęte Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, a na wykonanie stawów nie jest wymagane uzyskanie decyzji o ustaleniu warunków zabudowy.
4. W ramach ww. zadania Wykonawca zobowiązuje się w szczególności wykonać poniższe roboty budowlane obejmujące urządzenia wodne, których parametry opisane są w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy:
1) odpompowanie wody ze stawów,
2) usunięcie namułu z dna stawów mechanicznie,
3) wywiezienie urobku oraz jego rozplantowanie w obrębie stawów,
4) wykonanie zabezpieczenia skarp stawów poprzez ukształtowanie skarpy z nachyleniem 1:1,5 oraz wbudowanie zabezpieczenia skarpy geokratą gr. 10,0 cm, szer. 3,0 m ułożoną na geotkaninie filtracyjnej i wypełnionej grubym żwirem,
5) geokrata ma zostać oparta o palisadę z pali drewnianych o średnicy 10,0-12,0 cm i dł. 1,5 m,
6) wykonanie humusowania o gr. 5,0 cm,
7) zagospodarowanie terenu wokół stawów z obsiewem traw.
5. Wszystkie materiały zastosowane przy inwestycji przez Wykonawcę muszą posiadać atesty i być dopuszczone do stosowania w budownictwie. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, o której mowa w ust. 9 poniżej.
6. Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy będzie obejmował wszystkie prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną , o której mowa w ust. 9 poniżej, jak również z punktu widzenia celu, który ma osiągnąć
Zamawiający w postaci stawów służących do magazynowania wody oraz w celach retencyjnych.
7. Szczegółowy zakres prac do wykonania opisany został w SWZ, dokumentacji technicznej opracowanej osobno dla każdego zbiornika wodnego, stanowiącej dokumentację zgłoszenia wodnoprawnego oraz zgłoszenia robót, a także w przedmiarze robót - załącznik nr 2 do umowy.
8. W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie m. in. wykonanie wskazanych elementów robót w dokumentacji, a także tych, które wynikną z oceny warunków terenowych, wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, jak również przestrzeganie zapisów decyzji, uzgodnień, warunków, zatwierdzeń, ustaleń itp., uzyskanych przez Zamawiającego w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia.
9. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną sporządzoną osobno dla każdego urządzenia wodnego, stanowiącą dokumentację zgłoszenia wodnoprawnego do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie – Nadzoru Wodnego w Sulechowie z dnia 14.03.2025 r. opracowaną przez Zakład Robót Inżynieryjno-Hydrotechnicznych Jan Turowski
z siedzibą przy ul. Wiejskiej 31, 66-415 Kłodawa oraz zgłoszeniem robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie z dnia 07.04.2025 r. i uzyskanymi zaświadczeniami o braku sprzeciwu odpowiednio z dnia 04.04.2025 r. oraz 16.04.2025 r.
10. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń, których dostarczenie obciąża Wykonawcę, wykorzystanych do realizacji przedmiotu umowy, opisanego powyżej, uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 7 umowy.
11. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z przedmiotem zadania i dokumentacją techniczną, rozpoznał zakres robót konieczny do wykonania w ramach przedsięwzięcia, który wycenił w swojej ofercie. Wykonawca nadto oświadcza, że roboty objęte umową należą do zakresu jego działalności
i profesjonalnie zajmuje się wykonaniem takich robót.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów planowanych do zamontowania urządzeń. Użycie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów i urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45244000-9 - Wodne roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278558,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317353,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278558,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meliotech Jarosław Jóźwiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080274940

7.3.3) Ulica: Międzyrzecz -Wybudowanie 10

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz

7.3.5) Kod pocztowy: 66-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278558,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.