To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-22
Szczecin: Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych oraz usługi reklamowe dla Urzędu Miasta Szczecin
Numer ogłoszenia: 162105 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100889 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Szczecin, ul. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4245102, faks 091 4245104.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych oraz usługi reklamowe dla Urzędu Miasta Szczecin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych oraz usługi reklamowe dla Urzędu Miasta Szczecin.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Ogólnopolska oraz lokalna kampania outdoorowa nr 1: Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 60 reklam na nośnikach o powierzchni ekspozycyjnej min. 18 m2 każdy, w terminie od 01.06.2010 r. do 15.06.2010 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Długa 29, 00-238 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65573,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63600,00
Oferta z najniższą ceną: 63600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71736,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Ogólnopolska oraz lokalna kampania outdoorowa nr 3 : 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 43 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej min. 18,0 m2 każdy, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miast oraz na głównych skrzyżowaniach, w terminie od 16.07.2010 r. do 31.07.2010 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Długa 29, 00-238 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49180,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45580,00
Oferta z najniższą ceną: 45580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46689,40
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 5: 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.06.2010 r. do 30.06.2010 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STROER MEDIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
STROER MEDIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- STROER MEDIA Sp. z o.o., Sp. Komandytowa, ul. Belwederska 6A, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4098,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4950,00
Oferta z najniższą ceną: 4950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5550,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 6: 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.09.2010 r. do 30.09.2010 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STROER MEDIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
STROER MEDIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- STROER MEDIA Sp. z o.o., Sp. Komandytowa, ul. Belwederska 6A, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4098,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4950,00
Oferta z najniższą ceną: 4950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6480,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 7: 1.Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.12.2010 r. do 31.12.2010 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STROER MEDIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
STROER MEDIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- STROER MEDIA Sp. z o.o., Sp. Komandytowa, ul. Belwederska 6A, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4098,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4950,00
Oferta z najniższą ceną: 4950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5550,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dokończenie zadania "Modernizacja obiektów sportowych przy Zachodniopomorskim Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie"
- Roboty budowlane związane z budową budynku Centrum Symulatorów Promów i Offshore przy ul. Wały Chrobrego w Szczecinie - etap I - stan zero
- Świadczenie usług serwisowych instalacji wentylacji i klimatyzacji, wraz z automatyką
- Dostawa ciężkiego kombinezonu przeciwwybuchowego dla Straży Granicznej Szczecin-Goleniów
- Przebudowa pomieszczeń szpitalnych na II, III i IV piętrze budynku głównego Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 1 PUM w Policach
- TP-19/24 Dostawa wyrobów medycznych.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa publikacji artykułów prasowych promujących Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027
- "Organizacja cyklu 3 plenerowych wydarzeń Biznes Camp 2024"
- Realizacja działań reklamowych w podziale na 3 części
- Kampania reklamowa wystawy "Ci, którzy na statkach ruszyli na morze"
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.