rodzaj: POSTANOWIENIE
data dokumentu: 2014-07-03
rok: 2014
data dokumentu: 2014-07-03
rok: 2014
sygnatury akt.:
KIO 1306/14
KIO 1306/14
Komisja w składzie:
Przewodniczący: Renata Tubisz
Przewodniczący: Renata Tubisz
po rozpoznaniu na posiedzeniu niejawnym bez udziału stron w dniu 3 lipca 2014 r. odwołania
wniesionego do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w dniu 25 czerwca 2014r. przez
odwołującego: „IZAN+” sp. z o.o. ul. Żabiniec 46; 31-215 Kraków (Lider konsorcjum) oraz
Naprzód sp. z o.o. ul. Żabiniec 46; 31-215 Kraków (Członek konsorcjum) oraz Vendi Servis
sp. z o.o. 91-204 Łódź; Traktorowa 126 (Członek konsorcjum) w postępowaniu
prowadzonym przez zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łowiczu; 99-400 Łowicz;
ul. Ułańska 28
wniesionego do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w dniu 25 czerwca 2014r. przez
odwołującego: „IZAN+” sp. z o.o. ul. Żabiniec 46; 31-215 Kraków (Lider konsorcjum) oraz
Naprzód sp. z o.o. ul. Żabiniec 46; 31-215 Kraków (Członek konsorcjum) oraz Vendi Servis
sp. z o.o. 91-204 Łódź; Traktorowa 126 (Członek konsorcjum) w postępowaniu
prowadzonym przez zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łowiczu; 99-400 Łowicz;
ul. Ułańska 28
postanawia:
1. umorzyć postępowanie odwoławcze
2. nakazać zwrot z rachunku bankowego Urzędu Zamówień Publicznych kwoty 7.500 zł
00 gr (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych zero groszy) uiszczoną przez „IZAN+”
sp. z o.o. ul. Żabiniec 46; 31-215 Kraków (Lider konsorcjum) oraz Naprzód sp. z o.o.
ul. Żabiniec 46 31-215 Kraków (Członek konsorcjum) oraz Vendi Servis sp. z o.o. 91-
204 Łódź; Traktorowa 126 (Członek konsorcjum) tytułem wpisu od odwołania.
Stosownie do art. 198a i 198b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) na niniejsze postanowienie -
w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia - przysługuje skarga za pośrednictwem Prezesa
Krajowej Izby Odwoławczej do Sądu Okręgowego w Tarnowie.
Przewodniczący: ……………
Sygn. akt KIO 1306/14
U z a s a d n i e n i e
Odwołanie zostało złożone w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: ”Świadczenie usług
związanych z utrzymaniem czystości sanitarno-epidemiologicznej w ZOZ Łowicz”.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
26.05.2014r. pod pozycją 112 069.
Pismem z dnia 27.06.2014r. doręczonym w dniu 03.07.2014r. za pośrednictwem Poczty
Polskiej, zamawiający uwzględnił odwołanie w całości.
Do dnia wydania niniejszego Postanowienia o umorzeniu to jest do dnia 3 lipca 2014r. żaden
z wykonawców nie zgłosił przystąpienia do postępowania odwoławczego po stronie
zamawiającego, którego termin upłynął 30 czerwca 2014r. wobec zawiadomienia
pozostałych wykonawców faksem w dniu 26 czerwca 2014r. o wniesionym odwołaniu.
W tym stanie rzeczy Izba na podstawie art.186 ust.2 ustawy Pzp umorzyła postępowanie
odwoławcze.
O kosztach orzeczono stosownie do wyniku sprawy zgodnie z art. 192 ust. 9 i 10 z
zastrzeżeniem art.186 ust.6 pkt 1) ustawy i § 5 ust.1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 15 marca 2010r. w sprawie wysokości i sposobu pobierania wpisu od
odwołania oraz rodzaju kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz.
U. 2010r. Nr 41 poz. 238) dokonując zwrotu odwołującemu kwoty uiszczonego wpisu od
odwołania w wysokości 7.500,00 złotych.
Przewodniczący: ……………
1. umorzyć postępowanie odwoławcze
2. nakazać zwrot z rachunku bankowego Urzędu Zamówień Publicznych kwoty 7.500 zł
00 gr (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych zero groszy) uiszczoną przez „IZAN+”
sp. z o.o. ul. Żabiniec 46; 31-215 Kraków (Lider konsorcjum) oraz Naprzód sp. z o.o.
ul. Żabiniec 46 31-215 Kraków (Członek konsorcjum) oraz Vendi Servis sp. z o.o. 91-
204 Łódź; Traktorowa 126 (Członek konsorcjum) tytułem wpisu od odwołania.
Stosownie do art. 198a i 198b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) na niniejsze postanowienie -
w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia - przysługuje skarga za pośrednictwem Prezesa
Krajowej Izby Odwoławczej do Sądu Okręgowego w Tarnowie.
Przewodniczący: ……………
Sygn. akt KIO 1306/14
U z a s a d n i e n i e
Odwołanie zostało złożone w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: ”Świadczenie usług
związanych z utrzymaniem czystości sanitarno-epidemiologicznej w ZOZ Łowicz”.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
26.05.2014r. pod pozycją 112 069.
Pismem z dnia 27.06.2014r. doręczonym w dniu 03.07.2014r. za pośrednictwem Poczty
Polskiej, zamawiający uwzględnił odwołanie w całości.
Do dnia wydania niniejszego Postanowienia o umorzeniu to jest do dnia 3 lipca 2014r. żaden
z wykonawców nie zgłosił przystąpienia do postępowania odwoławczego po stronie
zamawiającego, którego termin upłynął 30 czerwca 2014r. wobec zawiadomienia
pozostałych wykonawców faksem w dniu 26 czerwca 2014r. o wniesionym odwołaniu.
W tym stanie rzeczy Izba na podstawie art.186 ust.2 ustawy Pzp umorzyła postępowanie
odwoławcze.
O kosztach orzeczono stosownie do wyniku sprawy zgodnie z art. 192 ust. 9 i 10 z
zastrzeżeniem art.186 ust.6 pkt 1) ustawy i § 5 ust.1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 15 marca 2010r. w sprawie wysokości i sposobu pobierania wpisu od
odwołania oraz rodzaju kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz.
U. 2010r. Nr 41 poz. 238) dokonując zwrotu odwołującemu kwoty uiszczonego wpisu od
odwołania w wysokości 7.500,00 złotych.
Przewodniczący: ……………
Wcześniejsze orzeczenia:
- Sygn. akt KIO 263/15 z dnia 2015-12-23
- Sygn. akt KIO 245/15, KIO 305/15 z dnia 2015-03-04
- Sygn. akt KIO 270/15 z dnia 2015-03-03
- Sygn. akt KIO 273/15 z dnia 2015-02-27
- Sygn. akt KIO 267/15 z dnia 2015-02-27


