eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plBaza orzeczeń KIO2014 › Sygn. akt: KIO 993/14
rodzaj: POSTANOWIENIE
data dokumentu: 2014-06-02
rok: 2014
sygnatury akt.:

KIO 993/14

Komisja w składzie:
Przewodniczący: Marzena Teresa Ordysińska Protokolant: Agata Dziuban

w Warszawie, wobec cofnięcia w dniu 30 maja 2014 r., przed otwarciem rozprawy,
odwołania wniesionego do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w dniu 19 maja br. przez
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Cleaning sp. z o.o.,
Hospital Service „Company” Sp. z o.o. Spółka Komandytowa i Impel Catering „Company”
Sp. z o.o. Spółka Komandytowa we Wrocławiu w postępowaniu prowadzonym przez
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie

przy udziale przystępujących do postępowania odwoławczego po stronie Zamawiającego
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Clar System S.A.,
Hospital System Sp. z o.o. w Poznaniu


postanawia:
1. umarza postępowanie;
2. nakazuje zwrot z rachunku bankowego Urzędu Zamówień Publicznych na rzecz
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Cleaning sp. z o. o.,
Hospital Service „Company” Sp. z o.o. Spółka Komandytowa i Impel Catering „Company”
Sp. z o.o. Spółka Komandytowa we Wrocławiu kwoty 13 500 zł 00 gr (słownie: trzynaście
tysięcy pięćset złotych, zero groszy), stanowiącej 90% uiszczonego wpisu.

Stosownie do art. 198a i 198b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) na niniejsze postanowienie -
w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia - przysługuje skarga za pośrednictwem
Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej do Sądu Okręgowego w Suwałkach.


Przewodnicz
ący: ……………


Sygn. akt KIO 993/14

U z a s a d n i e n i e

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie prowadzi w trybie
przetargu nieograniczonego postępowanie na świadczenie usług kompleksowych
związanych z codzienną i całodobową usługą polegającą na: sporządzaniu posiłków (diet)
dla pacjentów SPZOZ, dystrybucji do kuchenek oddziałowych, odbiorze, gromadzeniu
i zagospodarowaniu resztek i odpadów pokonsumpcyjnych (zadanie 1), świadczenie usług
utrzymania czystości, usług transportu wewnątrzszpitalnego, usług pomocowych przy
pacjencie i usług obsługi technicznej (zadanie 2).
W dniu 19 maja 2014 r. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
Impel Cleaning sp. z o. o., Hospital Service „Company” Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
i Impel Catering „Company” Sp. z o.o. Spółka Komandytowa we Wrocławiu (Odwołujący)
wnieśli odwołanie, kwestionując prawidłowość unieważnienia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego. W dniu 30 maja br. Odwołujący wycofali odwołanie.

Uwzględniając powyższe, Izba, działając na podstawie art. 187 ust. 8 oraz art. 192
ust. 1 zd. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.
z 2013 r., poz. 907 z poźn. zm.) wydała postanowienie, w którym umorzyła postępowanie
odwoławcze w niniejszej sprawie.
Stosownie do art. 187 ust. 8 zd. drugie ustawy Prawo zamówień publicznych skład
orzekający Izby postanowił zwrócić na rzecz Odwołującego 90% kwoty uiszczonego wpisu.

Wobec powyższego, orzeczono jak w sentencji.

Przewodniczący: ……………




Wcześniejsze orzeczenia:

Baza orzeczeń KIO - wyszukiwarka

od: do:

Najnowsze orzeczenia

Dodaj swoje pytanie