rodzaj: POSTANOWIENIE
data dokumentu: 2008-12-12
rok: 2008
data dokumentu: 2008-12-12
rok: 2008
sygnatury akt.:
KIO/UZP 1394/08
KIO/UZP 1394/08
Komisja w składzie:
Przewodniczący: Magdalena Grabarczyk Członkowie: Barbara Bettman, Dagmara, Gałczewska - Romek Protokolant: Przemysław Śpiewak
Przewodniczący: Magdalena Grabarczyk Członkowie: Barbara Bettman, Dagmara, Gałczewska - Romek Protokolant: Przemysław Śpiewak
wobec cofnięcia przed otwarciem rozprawy w dniu 12 grudnia 2008 r. w Warszawie
odwołania wniesionego przez Konsorcjum: Impel Cleaning Sp. z o.o., Hospital Serwis
Sp. z o.o., 53-111 Wrocław, ul. Ślężna 118 od rozstrzygnięcia przez zamawiającego
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, 20-6000 Sandomierz, ul.
Schinzla 13 protestu z dnia 31 października 2008 r.
odwołania wniesionego przez Konsorcjum: Impel Cleaning Sp. z o.o., Hospital Serwis
Sp. z o.o., 53-111 Wrocław, ul. Ślężna 118 od rozstrzygnięcia przez zamawiającego
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, 20-6000 Sandomierz, ul.
Schinzla 13 protestu z dnia 31 października 2008 r.
postanawia:
1. Umorzyć postępowanie odwoławcze.
2. NakazaćUrzędowi ZamówieńPublicznych zwrot z rachunku dochodów własnych Urzędu
ZamówieńPublicznych na rzecz Konsorcjum: Impel Cleaning Sp. z o.o., Hospital
Serwis Sp. z o.o., 53-111 Wrocław, ul. Ślężna 118 kwoty 13500 zł 00 gr (słownie:
trzynaście tysięcy pięćset złotych zero groszy), stanowiącej 90% uiszczonego wpisu.
U z a s a d n i e n i e
W postępowaniu prowadzonym przez Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki
Zdrowotnej w Sandomierzu w trybie przetargu nieograniczonego naświadczenie usług
porządkowych dla szpitala, usług pomocniczych przy pacjencie i na zlecenie personelu
medycznego, usług transportu wewnątrz szpitala oraz utrzymania i konserwacji terenu
zewnętrznego pismem z dnia 24.10.2008 roku (data podana błędnie przez wykonawcę)
odwołanie od rozstrzygnięcia protestu z dnia 31.10.2008 roku wnieśli wykonawcy wspólnie
ubiegający sięo udzielenie zamówienia: Impel Cleaninig Sp. z o. o. z siedzibąwe Wrocławiu
(lider Konsorcjum), Hospital Serwis Sp. z o.o. z siedzibąwe Wrocławiu.
Pismem z dnia 27.11.2008 roku, przed otwarciem posiedzenia Izby, Odwołujący sięcofnął
odwołanie.
Uwzględniając powyższe Izba, działając na podstawie art. 189 ust. 1 oraz art. 191 ust. 1
ustawy
z
dnia
29
stycznia
2004r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), postanowiła postępowanie odwoławcze w niniejszej
sprawie umorzyć.
Zgodnie z art. 189 ust. 2 ustawy Prawo zamówieńpublicznych Izba postanowiła
zwrócićna rzecz Odwołującego się90% kwoty uiszczonego wpisu.
Stosownie do art. 194 i 195 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieńpublicznych
(Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) na niniejsze postanowienie - w terminie 7 dni od
dnia jego doręczenia - przysługuje skarga za pośrednictwem Prezesa Urzędu Zamówień
Publicznych do Sądu Okręgowego w Kielcach.
Przewodniczący:
………………………………
Członkowie:
………………………………
………………………………
1. Umorzyć postępowanie odwoławcze.
2. NakazaćUrzędowi ZamówieńPublicznych zwrot z rachunku dochodów własnych Urzędu
ZamówieńPublicznych na rzecz Konsorcjum: Impel Cleaning Sp. z o.o., Hospital
Serwis Sp. z o.o., 53-111 Wrocław, ul. Ślężna 118 kwoty 13500 zł 00 gr (słownie:
trzynaście tysięcy pięćset złotych zero groszy), stanowiącej 90% uiszczonego wpisu.
U z a s a d n i e n i e
W postępowaniu prowadzonym przez Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki
Zdrowotnej w Sandomierzu w trybie przetargu nieograniczonego naświadczenie usług
porządkowych dla szpitala, usług pomocniczych przy pacjencie i na zlecenie personelu
medycznego, usług transportu wewnątrz szpitala oraz utrzymania i konserwacji terenu
zewnętrznego pismem z dnia 24.10.2008 roku (data podana błędnie przez wykonawcę)
odwołanie od rozstrzygnięcia protestu z dnia 31.10.2008 roku wnieśli wykonawcy wspólnie
ubiegający sięo udzielenie zamówienia: Impel Cleaninig Sp. z o. o. z siedzibąwe Wrocławiu
(lider Konsorcjum), Hospital Serwis Sp. z o.o. z siedzibąwe Wrocławiu.
Pismem z dnia 27.11.2008 roku, przed otwarciem posiedzenia Izby, Odwołujący sięcofnął
odwołanie.
Uwzględniając powyższe Izba, działając na podstawie art. 189 ust. 1 oraz art. 191 ust. 1
ustawy
z
dnia
29
stycznia
2004r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), postanowiła postępowanie odwoławcze w niniejszej
sprawie umorzyć.
Zgodnie z art. 189 ust. 2 ustawy Prawo zamówieńpublicznych Izba postanowiła
zwrócićna rzecz Odwołującego się90% kwoty uiszczonego wpisu.
Stosownie do art. 194 i 195 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieńpublicznych
(Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) na niniejsze postanowienie - w terminie 7 dni od
dnia jego doręczenia - przysługuje skarga za pośrednictwem Prezesa Urzędu Zamówień
Publicznych do Sądu Okręgowego w Kielcach.
Przewodniczący:
………………………………
Członkowie:
………………………………
………………………………
Wcześniejsze orzeczenia:
- Sygn. akt KIO 263/15 z dnia 2015-12-23
- Sygn. akt KIO 245/15, KIO 305/15 z dnia 2015-03-04
- Sygn. akt KIO 270/15 z dnia 2015-03-03
- Sygn. akt KIO 273/15 z dnia 2015-02-27
- Sygn. akt KIO 267/15 z dnia 2015-02-27


