eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowiceDostawa osprzętu do endoskopii wraz z utworzeniem składu konsygnacyjnego- banku osprzętu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Starachowice: Dostawa osprzętu do endoskopii wraz z utworzeniem składu konsygnacyjnego- banku osprzętu
Numer ogłoszenia: 93409 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2745202 w. 182, faks 041 2746158.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz.starachowice.sisco.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa osprzętu do endoskopii wraz z utworzeniem składu konsygnacyjnego- banku osprzętu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa osprzętu do endoskopii wraz z utworzeniem składu konsygnacyjnego - banku osprzętu. 1.1. Protezy typu Amsterdam protezy o średnicy 5Fr długości pomiędzy zaczepami 1.2. Protezy typu Amsterdam Protezy o średnicy 8,5Fr długości pomiędzy zaczepami Amsterdam proste 1.3. Protezy typu Amsterdam Protezy średnicy 10 Fr. długości pomiędzy zaczepami proste 2.1. Protezy typu Zimon średnicy 5Fr (pojedynczy świński ogon oraz liczne otwory boczne) 2.2. Protezy typu Zimon średnicy 7Fr (pojedynczy świński ogon oraz liczne otwory boczne) 3. Protezy z zagiętym około 1/3 dystalnym końcem miękkie Protezy średnicy 7 Fr. długości pomiędzy zaczepami 4. Dreny do drenażu przezskórnego Typu Pig -tail 5. Dreny do przezskórnego drenażu przewodowo-XII-czego prosty 6. Zestaw do drenażu przezskórnego 7. Zestaw do drenażu przezustnego 8. Zestaw do rozszerzania dróg żółciowych typu Soehendra 9. Popychacze do protez 10. Papillotomy klasyczne 11. Papillotomy igłowe 12. Cewnik trzustkowy 13. Cewnik żółciowy 14. koszyki do litotrypsji zgodne z litotryptorem BML-4Q Olympus + osłona 15. litotryptor jednorazowy 16. Balony do usuwania złogów 17. stent (samorozprężalny) 18. Koszyk 19. igły do ostrzykiwania 20. Szczypce chwytające zębem szczura 21. Szczypce gastroskopowe wielorazowego użytku 22. szczypce biopsyjne jednorazowe 23. Szczypce kolonoskopowe wielorazowego użytku 24. Prowadnice typu Zebra 25. Prowadnice metalowe pokrywane teflonem średnicy 0,035 26. Pętle do polipektomii 27. korki biopsyjne 28. Korki do endoskopów ssanie 29. Korki do endoskopów powietrze-woda 30. Ustniki jednorazowe duże z gumką 31. dekiel butelki 32. Szczotki jednorazowego użytku do czyszczenia kanałów endoskopów 33. osłony do duoendoskopu 34. korki do płukania adapter 35. Zestaw do protezowania typu OAI one action Introducer 36. Zestaw do bandingu żylaków przełyku typu six shuter.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00 - Protezy naczyniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 36.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy; e)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Ocena na podstawie dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP a)Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów, d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a)wykaz wykonanych, a w przypadki świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zaświadczenia potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym t. j. dokumentów dopuszczających do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych Dz. U. nr 93 poz. 896 tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności. Katalogi lub inne dokumenty zawierające informację o parametrach, cechach techniczno-użytkowych. b) Foldery/prospekty/informacje producenta zawierające opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie parametrów techniczno - użytkowych. W przypadku folderów/prospektów/informacji producenta w języku obcym do oferty należy dołączyć oryginały wraz z ich tłumaczeniem na język polski..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zoz.starachowice.sisco.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starachowicach ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice lok. nr 218, w godz. 8:00 -14: 00 lub na pisemny wniosek drogą pocztową..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 10:00, miejsce: w Zespole zamówień publicznych Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starachowicach pokój nr 218..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.