Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-23
Oświęcim: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń oraz konferencji realizowanych w 2012r. w ramach projektu systemowego Czas na aktywność, wykonywanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku 2012r.
Numer ogłoszenia: 92302 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu , ul. Sobieskiego 15B, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 8479000, faks 33 8479001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń oraz konferencji realizowanych w 2012r. w ramach projektu systemowego Czas na aktywność, wykonywanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku 2012r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : A- świadczenie usług cateringowych na terenie miasta Oświęcim dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektu systemowego Czas na aktywność wykonywanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku 2012. Wykonawca będzie dostarczać posiłki dla uczestników szkoleń, które odbędą się w roku 2012 w mieście Oświęcim: 1. Warsztaty dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy dla 16 osób przez 19 dni 2. Szkolenie z zakresu udzielania pomocy przedmedycznej dla 16 osób przez 3 dni 3. Szkoła dla rodziców dla 16 osób przez 10 dni 4. Trening kompetencji społecznych dla 13 osób przez 12 dni 5.Trening budżetowy dla 13 osób przez 9 dni 6. Wykład profilaktyczny (narkotyki) dla 12 osób przez 3 dni 7. Warsztaty reporterskie dla 20 osób przez 10 dni 8. Szkolenie ABC wolontariatu dla 20 osób przez 2 dni Zamówienie obejmuje gotowanie, przygotowywanie i dostarczanie posiłków. W skład posiłku dla jednej osoby wchodzi obiad złożony z drugiego dania i deser. Szczegółowy opis zawierający składniki, gramaturę, rodzaje menu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagania zamawiającego: Wykonawca będzie dostarczać wyżywienie uczestnikom szkoleń w dniach oraz godzinach wskazanych przez zamawiającego. Trzy dni przed terminem szkolenia zamawiający wskaże miejsce, datę i godzinę dostawy, ilość zamawianych posiłków oraz menu wybrane od nr 1 do nr 11 spośród wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Posiłki będą przygotowywane przez wykonawcę w obiekcie, dla którego wykonawca posiada decyzję o dopuszczeniu do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli w trakcie przygotowywania posiłków w miejscu ich produkcji wskazanym przez wykonawcę. Wykonawca odpowiada za dostawę przedmiotu zamówienia oraz przekazanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności. W przypadku nieprzewidzianych sytuacji z powodu, których Wykonawca nie będzie w stanie dostarczyć własnych posiłków jest on zobowiązany do zapewnienia posiłków nie gorszej jakości, pokrycia ewentualnej różnicy w kosztach oraz zachowania uzgodnionego terminu dostaw. Ilość i wielkość zamawianych usług wskazana w SIWZ tj. ilość szkoleń i liczba uczestników szkoleń - razem 1061 posiłków dla 1061 uczestników szkoleń dostarczanych przez 68 dni stanowi maksymalną ilość i wielkość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług niż maksymalna, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług ,a ilością wskazaną do realizacji. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza zlecić podwykonawcom. Niewskazanie części przewidzianych do podzlecenia będzie rozumiane, że zamówienie w całości jest realizowane przez wykonawcę składającego ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, Miejsce realizacji: Miasto Oświęcim. Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować (wykonać) zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami oraz z Istotnymi postanowieniami umowy, których wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ,i w których są również zawarte warunki płatności. B- świadczenie usług cateringowych na terenie miasta Oświęcim dla uczestników konferencji (I i II) realizowanych w ramach projektu Czas na aktywność wykonywanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku 2012. Wykonawca będzie dostarczać posiłki w formie stołu szwedzkiego oraz serwisu kawowego dla uczestników konferencji, które odbędą się w roku 2012 w Oświęcimiu: 1.Konferencja I dla przedstawicieli władz w ilości maksymalnie 100 osób, 2.Konferencja II dla przedstawicieli władz, mediów i uczestników projektu w ilości maksymalnie 160 osób. Konferencja I planowana jest w miesiącu kwietniu b.r., natomiast konferencja II w miesiącu grudniu b.r. Zamówienie obejmuje gotowanie, przygotowywanie, dostarczanie posiłków i usługi kawiarniane. W skład posiłku dla jednej osoby wchodzić będzie serwis kawowy, napoje oraz zimna płyta w składnikach, gramaturze i rodzajach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagania zamawiającego: Wykonawca będzie dostarczać wyżywienie uczestnikom konferencji w dniach oraz godzinach wskazanych przez zamawiającego. Pięć dni przed terminem konferencji zamawiający wskaże miejsce, datę i godzinę dostawy, ilość uczestników konferencji. Szczegółowe menu na konferencje zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Posiłki będą przygotowywane przez wykonawcę w obiekcie, dla którego wykonawca posiada decyzję o dopuszczeniu do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli w trakcie przygotowywania posiłków w miejscu ich produkcji wskazanym przez wykonawcę. Wykonawca odpowiada za dostawę przedmiotu zamówienia oraz przekazanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności. W przypadku nieprzewidzianych sytuacji z powodu, których Wykonawca nie będzie w stanie dostarczyć własnych posiłków jest on zobowiązany do zapewnienia posiłków nie gorszej jakości, pokrycia ewentualnej różnicy w kosztach oraz zachowania uzgodnionego terminu dostaw. Ilość i wielkość zamawianych usług wskazana w SIWZ tj. dwie konferencje i łącznie 260 uczestników stanowi maksymalny ich zakres i wielkość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług, niż maksymalna wskazana w SIWZ, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług , a ilością wskazaną do realizacji. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza zlecić podwykonawcom. Niewskazanie części przewidzianych do podzlecenia będzie rozumiane, że zamówienie w całości jest realizowane przez wykonawcę składającego ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, Miejsce realizacji: Miasto Oświęcim. Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować (wykonać) zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami oraz z Istotnymi postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, i w której są również zawarte warunki płatności..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przewidywane zamówienie uzupełniające będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego określonego w pkt.3.1 i pkt 3.10 SIWZ i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Wartość zamówienia uzupełniającego nie stanowi więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.33.00.00 - Usługi kawiarniane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W danym postępowaniu wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. -formularz ofertowy, - stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszyć postanowień zawartych w art. 144 ustawy p.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, o którym mowa w umowie (załącznik nr 6 do SIWZ) w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej umowy: - ceny netto określone w ofercie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto. - zmiany mogą również dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, warunki płatności, terminy dostaw.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops-oswiecim.pl zakładka BIP zakładka zamówienia publiczne i ogłoszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek pomocy Społecznej w Oświęcimiu ul.Sobieskiego 15B, 32-600 Oświęcim, pokój nr 1 - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek pomocy Społecznej w Oświęcimiu ul.Sobieskiego 15B, 32-600 Oświęcim, pokój nr 1 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- USŁUGI WYKONANIA PRZEGLĄDÓW APARATURY MEDYCZNEJ NE ROK 2026
- ODBIÓR I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH NA ROK 2026
- "Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów popiołu z palenisk domowych (kod ex 20 01 99) pochodzących z realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w 2026 roku"
- Nadzór nad aktualizacją bazy danych EGiB jednostki ewidencyjnej Oświęcim - miasto
- Dostawa i instalacja syren elektronicznych z urządzeniami sterującymi
- Modernizacja dróg wewnętrznych w Gminie Oświęcim w zakresie remontu ul. Łanowej w Babicach - etap I
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przygotowywanie i dostarczanie śniadań i dwudaniowych obiadów dla DDP w Łodzi.
- Organizacja Dnia Pracownika Socjalnego dla pracowników MOPR w ramach Projektu "Pomoc dla Pomagających" ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- Kompleksowa usługa cateringowa na potrzeby spotkania rozpoczynającego projekt BAS4WIND - Kompozyty z włóknami bazaltowymi dla zrównoważonej energetyki wiatrowej.
- Świadczenie kompleksowej całodziennej usługi żywienia pacjentów wraz z dzierżawą pomieszczeń kuchni i bufetu
- Usługa cateringu dla dzieci, które będą uczęszczać do trzech przedszkoli w 2026 roku w dzielnicy Ursus m. st. Warszawy
- Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodobowego żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Sierakowskiego 65 w 2026 roku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.