eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskOrganizacja Dnia Pracownika Socjalnego dla pracowników MOPR w ramach Projektu "Pomoc dla Pomagających" ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027



Ogłoszenie z dnia 2025-10-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja Dnia Pracownika Socjalnego dla pracowników MOPR w ramach Projektu „Pomoc dla Pomagających” ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002837021

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konrada Leczkowa 1A

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-432

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 583423150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopr@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.gda.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja Dnia Pracownika Socjalnego dla pracowników MOPR w ramach Projektu „Pomoc dla Pomagających” ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf7572d7-39d1-4f74-bf81-5e558bdbe3d7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482529

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037127/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Organizacja Dnia Pracownika Socjalnego dla pracowników MOPR w ramach Projektu „Pomoc dla pomagających” ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021 – 2027

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt "Pomoc dla pomagających” realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021- 2027 (FEPM) współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu społecznego Plus (EFS+) w ramach: Priorytetu 5 „Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFS+)” w ramach Działania 5.5. Aktywne i zdrowe starzenie się” . Projekt FEPM. 05.05- IZ.00- 0015/24

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf7572d7-39d1-4f74-bf81-5e558bdbe3d7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści Formularza do komunikacji”). Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r.
poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy
e-Zamówienia. W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek dot. RODO w dokumentach zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SAMROP.II.260.7.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wynajmowana powierzchnia musi: • być dostępna w dniu 17 listopada 2025 r. w godzinach 10:00-16:00; • znajdować się na terenie Gminy Miasta Gdańsk; • być wyposażona w min. 350 ponumerowanych miejsc siedzących, w ustawieniu teatralnym, zwróconych w kierunku sceny; • być wyposażona w scenę o powierzchni użytkowej minimum 11m x 9m, scena wyposażona musi być w mównicę, ekran oraz projektor konferencyjny o wysokiej rozdzielczości, pilot do zmiany slajdów, minimum 2 promptery podłogowe; • być wyposażona w profesjonalny sprzęt nagłośnieniowy m. in. cyfrową konsolę mikserską audio, kolumny głośnikowe, monitory odsłuchowe, mikrofony, statywy mikrofonowe (liczba mikrofonów 4, liczba mówców jednocześnie do 4), podstawowe oświetlenie sceniczne oraz dodatkowe (np. punktowe na prelegentów) z możliwością regulacji natężenia światła; • mieć dostęp do mebli konferencyjnych na scenie takich jak: 2 stoły oraz 4 krzesła;
• mieć dostęp do minimum 2 niezależnych garderób, szatni z obsługą dla 350 gości, miejsc parkingowych wliczonych w ofertę dla minimum10 pojazdów;
• mieć wyznaczone dodatkowe miejsce w tym samym budynku, poza przestrzenią konferencyjną, na przeprowadzenie usługi cateringowej dla 350 osób; Wynajmujący zobowiązuje się do: • udostępnienia Najemcy usług: ochrony, sprzątania oraz nadzoru technicznego na czas trwania Wydarzenia;
• zapewnienia Najemcy dostępu do wody i energii elektrycznej na potrzeby realizacji Wydarzenia; • zapewnienia Najemcy możliwości korzystania z wyposażenia oraz sprzętu technicznego; • umożliwienia Najemcy, w dniu wynajmu, dokonania niezbędnych przygotowań w budynku, w tym montażu i demontażu elementów związanych z Wydarzeniem. • umożliwienia Najemcy, w dniu wynajmu, przeprowadzenia konfiguracji i próby technicznej przed rozpoczęciem Wydarzenia; • umożliwienia Najemcy, na terenie budynku, zlecenia realizacji usługi cateringowej przez wybranego przez siebie dostawcę usług gastronomicznych; • umożliwienia Najemcy zlecenia realizacji usługi obsługi technicznej sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego oraz obsługi multimediów przez wybranego przez siebie specjalistę; • udostępnienia powierzchni do oznakowania Wydarzenia plakatami w formacie A3 zgodnymi z aktualnie obowiązującymi Zasadami promocji i oznakowania projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEPM). Miejsca zamieszczenia plakatów: - tablica informacyjna przy wejściu do budynku, w którym znajduje się wynajmowana powierzchnia, bądź w miejscu ogólnie dostępnym; - powierzchnia przed wejściem do sali konferencyjnej (np. drzwi, ściana); • zapewnienia, że sala oraz jej infrastruktura będą dostępne i użyteczne dla wszystkich uczestników wydarzenia, zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników z uwzględnieniem spełnienia wymagań określonych w Standardach dostępności dla polityki spójności 2021 - 2027, stanowiących załącznik nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta spełniająca wymagania SWZ oraz ustawy Pzp, która uzyska największą łączną liczbę punktów K = KC + KK + KP.

Maksymalnie oferta Wykonawcy może uzyskać 100 pkt.

2) Kryteria oceny ofert obejmują:
a) cena (KC) - 60%, co odpowiada 60 pkt.
b) komunikacja (KK) – 20%, co odpowiada 20 pkt.
c) parking (KP) - 20%, co odpowiada 20 pkt.

Zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach zostały opisane w ust. 3 - 5 niniejszego rozdziału SWZ.

3) Kryterium „cena” (KC) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty wg poniższych zasad:
Cena - znaczenie kryterium (60%)
Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

KC = (CN/CB × 100) x 60%
gdzie:
KC - ilość punktów w kryterium cena,
CB - cena oferty badanej,
CN - najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny.

4) Kryterium „dostępność komunikacyjna - odległość obiektu od przystanku komunikacji miejskiej przez ciąg komunikacyjny” (20%)
Zamawiający przyzna punkty za deklarację Wykonawcy w formularzu oferty, odległości obiektu
od przystanku komunikacji miejskiej przez ciąg komunikacyjny:

 powyżej 500 m - 0 pkt
 od 201 m do 500 m - 10 pkt
 od 0 do 200 m – 20 pkt

a) odległość powinna być weryfikowana na podstawie wskazań serwisu internetowego „Mapy Google” w linii prostej z adresu miejsca wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym do najbliższego przystanku komunikacji miejskiej przez ciąg komunikacyjny.

Wykonawca w formularzu oferty zaznacza odpowiedni kwadrat. W przypadku zaznaczenia więcej niż jednej deklaracji w Formularzu oferty lub nie zaznaczenia żadnej, Zamawiający przyzna w tym kryterium (0 pkt). Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie
20 punktów.

5) Kryterium „Parking bezpośrednio przynależny do obiektu” (20%)
Zamawiający przyzna punkty za deklarację Wykonawcy w formularzu oferty, parkingu bezpośrednio przynależnego do obiektu:

 parking od 10 do 20 miejsc parkingowych - 0 pkt
 parking od 21 do 30 miejsc postojowych - 10 pkt
 parking od 31 miejsc postojowych – 20 pkt

Wykonawca w formularzu oferty zaznacza odpowiedni kwadrat. W przypadku zaznaczenia więcej niż jednej deklaracji w Formularzu oferty lub nie zaznaczenia żadnej, Zamawiający przyzna w tym kryterium (0 pkt). Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie
20 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ostępność komunikacyjna - odległość obiektu od przystanku komunikacji miejskiej przez ciąg komunikacyjny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parking bezpośrednio przynależny do obiektu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Osoba wyznaczona do obsługi technicznej musi posiadać min. 5 letnie doświadczenie w obsłudze gal, koncertów, eventów w zakresie podłączania zespołów muzycznych i obsługi nagłośnienia oraz oświetlenia i musi być dostępna w dniu wydarzenia godzinach 10:00-16:00; 2. Do obowiązków Wykonawcy w tym zakresie należeć będzie: - wsparcie techniczne do obsługi wydarzenia - obsługa systemu nagłośnieniowego dostosowanego do wielkości sali; - obsługa techniczna koncertu na żywo pod kątem nagłośnienia i oświetlenia; - obsługa multimediów; - obecność technika/techników podczas całego wydarzenia (dźwięk, światło, multimedia); - pomoc w konfiguracji i próbach technicznych przed rozpoczęciem wydarzenia tj. od godz. 10:00); - szybka reakcja na problemy techniczne w trakcie wydarzenia; - stały kontakt z koordynatorem wydarzenia. 3. Przy realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania: a) art. 100 Ustawy Pzp, b) zasady równości szans i niedyskryminacji w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników z uwzględnieniem spełnienia wymagań określonych w Standardach dostępności dla polityki spójności 2021-2027, stanowiących załącznik nr 2 do Wytyczne dotyczące realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92370000-5 - Usługi techników dźwięku

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta spełniająca wymagania SWZ oraz ustawy Pzp, która uzyska największą łączną liczbę punktów K = KC + KT
2) Maksymalnie oferta Wykonawcy może uzyskać 100 pkt.
3) Kryteria oceny ofert obejmują:
a) cena (KC) - 60%, co odpowiada 60 pkt.
b) technicy (KT) – 40%, co odpowiada 40 pkt.

Zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach zostały opisane w ust. 4 - 5 niniejszego rozdziału SWZ.

4) Kryterium „cena” (KC) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty wg poniższych zasad:
Cena - znaczenie kryterium (60%)
Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

KC = (CN/CB × 100) x 60%
gdzie:
KC - ilość punktów w kryterium cena,
CB - cena oferty badanej,
CN - najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny.

5) Kryterium „ilość techników do obsługi wydarzenia” (40%)
Zamawiający przyzna punkty za deklarację Wykonawcy w formularzu oferty, ilości techników do obsługi wydarzenia:

 jeden technik do obsługi wydarzenia- 0 pkt
 dwóch techników do obsługi wydarzenia - 20 pkt
 trzech techników i więcej do obsługi wydarzenia – 40 pkt

Wykonawca w formularzu oferty zaznacza odpowiedni kwadrat. W przypadku zaznaczenia więcej niż jednej deklaracji w Formularzu oferty lub nie zaznaczenia żadnej, Zamawiający przyzna w tym kryterium (0 pkt). Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie 40 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość techników do obsługi wydarzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Liczba uczestników: Realizacja usługi cateringowej dla 350 osób.
2. Czas trwania wydarzenia: Wydarzenie będzie realizowane w wymiarze 4 godzin w jednym dniu w godzinach 12:00-16:00. 3. Forma cateringu:
1) bufet samoobsługowy dostępny dla uczestników w godzinach 13:30-15:30;
2) oferta nie obejmuje obiadu – wyłącznie przekąski i napoje; 3) oferta nie dopuszcza użytkowania pieców grzewczych na miejscu wydarzenia. 4. Zakres cateringu: W ramach usługi wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
1) catering w formie finger food, na który mają się składać: a) lekkie przekąski słone minimum 6 rodzajów po 3 szt. na osobę (np. kanapki bankietowe, mini tortille, tartaletki, kawałki tarty, sałatki w warzywne w małych pojemniczkach, koreczki wytrawne, itp.) –każda porcja co najmniej 70 g/szt., b) przekąski słodkie minimum 3 rodzaje po 1 szt. na osobę (muffinki, kawałki ciast, mini deserki w małych pojemniczkach, itp) – każda porcja co najmniej 60 g/szt., w przypadku mini deserków w pojemniczkach co najmniej 80 g/szt., 2) napoje, na które mają się składać: a) kawa świeżo parzona z ekspresów ciśnieniowych: espresso/americano/cappuccino – porcja około 200 ml na osobę, b) herbata w saszetkach (różne rodzaje) – porcja około 200 ml na osobę, c) dodatki do ciepłych napojów -mleko zwierzęce i roślinne, cukier biały i brązowy, cytryna w plastrach,
b) woda mineralna niegazowana z cytrusami podawana w dzbankach – porcja około 500 ml na osobę, c) soki podawane w dzbankach (co najmniej dwa rodzaje) – porcja około 300 ml na osobę; 3) catering uwzględniający wariant wegetariański oraz opcje dla osób z nietolerancją laktozy i glutenu, czytelnie oznaczony - minimum 20% zamówienia; 4) catering dostarczony w biodegradowalnych opakowaniach wykonanych z materiałów takich jak papier, tektura, bambus czy skrobia kukurydziana lub w opakowaniach/naczyniach wielokrotnego użytku tj. ceramicznych lub szklanych; 5) odpowiednią ilość zastawy (naczynia i sztućce wielokrotnego użytku lub jednorazowe wykonane z materiałów biodegradowalnych); 6) aranżację bufetu, spójną z charakterem wydarzenia; 7) obsługę cateringową (przygotowanie, bieżące uzupełnianie bufetu, sprzątanie po wydarzeniu); 8) ponadto Wykonawca powinien zapewnić stoły i meble bufetowe, transport z rozładunkiem oraz demontaż do miejsca wydarzenia na terenie Gminy Miasta Gdańsk. 5. Niezbędne wymagania:
1) na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby przy realizacji usługi co najmniej jedna osoba wykonująca czynności związane z przygotowaniem posiłków tj.: przygotowanie produktów zgodnie z recepturami i standardami gastronomicznymi, przygotowanie potraw w odpowiednich porcjach, z zachowaniem wymagań dotyczących gramatury, dekorowanie i aranżacja potraw w sposób estetyczny, była zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy; 2) Produkty wykorzystywane do realizacji zamówienia muszą być świeże, nieprzeterminowane, zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawa żywnościowego. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów w szczególności: ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U.UE.L.2004.139.1 z późniejszymi zmianami) wraz z aktami wykonawczymi do nich. 3) Wykonawca zobowiązany jest do: a) stosowania w ramach realizacji zamówienia opakowań, sztućców, talerzy, kubków, obrusów - wielokrotnego użytku lub wykonanych z materiałów biodegradowalnych (papier, tektura, bambus, skrobia kukurydziana).
W celu potwierdzenia spełnienia wymogu dot. materiałów biodegradowalnych. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży kopie etykiet lub innych dokumentów producenta/dostawcy wskazujących, że dany produkt spełnia wymogi biodegradowalności. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zastosowanych materiałów podczas realizacji zamówienia. Wszystkie naczynia, sztućce i opakowania stosowane przez Wykonawcę: -są dopuszczone do kontaktu z żywnością (zgodnie z Rozporządzeniem (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r.),
-posiadają odpowiednie atesty i oznaczenia, -nie zawierają szkodliwych substancji migrujących do żywności. b) zapewnienia biodegradowalnych serwetek jednorazowych w ilości odpowiedniej do liczby osób. W celu potwierdzenia biodegradowalności produktu stosuje się zapisy pkt. 3) lit. a);
c) przygotowania bufetu i jego estetycznego zaaranżowania oraz bieżącego uzupełniania posiłków i napojów podczas wydarzenia. Bufet powinien być przygotowany i serwowany zgodnie z zasadami higieny oraz bezpieczeństwa żywności. W trakcie trwania cateringu obsługa sprawnie i na bieżąco zbiera zużyte naczynia ze stołów, dbając o estetyczny wygląd stołów, uzupełniając brakujące naczynia oraz potrawy według ustaleń z Zamawiającym;
d) zapewnienia co najmniej 1 osoby do obsługi kelnerskiej, z zastrzeżeniem pkt XIX Kryteria oceny ofert w SWZ oraz stosownego ubioru kelnerów/kelnerek podczas świadczenia usługi. e) zapewnienia, aby wszystkie osoby skierowane do przygotowania, obsługi i wydawania posiłków w ramach realizacji zamówienia posiadały aktualne orzeczenia do celów sanitarno- pidemiologicznych, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży kopie tych orzeczeń lub oświadczenie potwierdzające ich posiadanie. Brak ważnych orzeczeń po stronie osób obsługujących catering będzie traktowany jako nienależyte wykonanie umowy. f) stosowania przy realizacji zamówienia zasady równości szans
i niedyskryminacji w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników z uwzględnieniem spełnienia wymagań określonych w Standardach dostępności dla polityki spójności 2021-2027, stanowiących załącznik nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027; g) kompleksowego posprzątania miejsca realizacji usług cateringowych po zakończeniu wydarzenia obejmującego: uprzątnięcie stołów, usunięcie i utylizację odpadów, usunięcia elementów dekoracyjnych, opakowań, sztućców, naczyń i sprzętu. Wykonawca odpowiada za właściwe i zgodne
z przepisami gospodarowanie odpadami. 6. Pozostałe informacje:
1) Zamawiający nie zapewnia żadnych urządzeń i sprzętów do przechowywania żywności (np. lodówka, chłodziarka itp.). 2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za transport, logistykę, obsługę
oraz porządek w zakresie świadczonej usługi. Potrawy powinny być odpowiednio zapakowane na czas przewozu tj. w pojemniki wielokrotnego użytku lub wykonane z materiałów biodegradowalnych, które zabezpieczą ich trwałość, świeżość oraz wygląd; 3) Oprawa cateringowa powinna być spójna z charakterem wydarzenia promującego zdrowy styl życia. 4) Zachowanie zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowaniu posiłków i ich podawaniu. 5) Zagospodarowanie na własny koszt odpadów, w sposób zgodny z warunkami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022r., poz. 699). 6) Przestrzegania w trakcie realizacji usług wchodzących w zakres przedmiotu umowy obowiązujących przepisów sanitarnych, w tym ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. (tj. Dz.U. z 2020., poz. 2021 ze zm.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta spełniająca wymagania SWZ oraz ustawy Pzp, która uzyska największą łączną liczbę punktów K = KC + KK
2) Maksymalnie oferta Wykonawcy może uzyskać 100 pkt.
3) Kryteria oceny ofert obejmują:
a) cena (KC) - 60%, co odpowiada 60 pkt.
b) kelnerzy (KK) – 40%, co odpowiada 40 pkt.

Zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach zostały opisane w ust. 4 - 5 niniejszego rozdziału SWZ.

4) Kryterium „cena” (KC) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty wg poniższych zasad:
Cena - znaczenie kryterium (60%)
Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

KC = (CN/CB × 100) x 60%
gdzie:
KC - ilość punktów w kryterium cena,
CB - cena oferty badanej,
CN - najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny.

5) Kryterium „ilość osób do obsługi kelnerskiej wydarzenia” (40%)
Zamawiający przyzna punkty za deklarację Wykonawcy w formularzu oferty, ilości osób
do obsługi kelnerskiej wydarzenia (poza OPZ):

 1 osoba do obsługi kelnerskiej - 0 pkt
 od 2 do 3 osób do obsługi kelnerskiej - 20 pkt
 powyżej 3 osób do obsługi kelnerskiej - 40 pkt

Wykonawca w formularzu oferty zaznacza odpowiedni kwadrat. W przypadku zaznaczenia więcej niż jednej deklaracji w Formularzu oferty lub nie zaznaczenia żadnej, Zamawiający przyzna w tym kryterium (0 pkt). Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie 40 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość osób do obsługi kelnerskiej wydarzenia”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z KRS lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż na trzy miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów o których mowa wyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wezwanie do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie , nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania wymienionych poniżej podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Odpis lub informacja z KRS lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż na trzy miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów o których mowa wyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wezwanie do złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie , nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania wymienionych poniżej podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Odpis lub informacja z KRS lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż na trzy miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów o których mowa wyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 455 ustawy Pzp. 2) Zamawiający na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1 dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy, w zakresie: a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy; b) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT o kwoty wynikające ze zmian stawki podatku, c) w zakresie sposobu i realizacji zamówienia w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
d) nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 Prawa Zamówień Publicznych, zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną Umowy (np.: zmiana numeru rachunku bankowego).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https:/ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.