eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimDostawa i instalacja syren elektronicznych z urządzeniami sterującymi



Ogłoszenie z dnia 2025-10-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i instalacja syren elektronicznych z urządzeniami sterującymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 84 66 222, +48 33 84 66 223

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i instalacja syren elektronicznych z urządzeniami sterującymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55b6bfd9-50bc-4356-9042-df61515bc867

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042199/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa i instalacja syren elektronicznych z urządzeniami sterującymi w ramach realizacji zadań z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55b6bfd9-50bc-4356-9042-df61515bc867

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w Specyfikacji warunków
zamówienia (SWZ).
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) i we wzorze umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisane w Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) i we wzorze umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest dostawa pięciu kompletów fabrycznie nowych syren alarmowych wraz z urządzeniami sterującymi oraz materiałami i osprzętem instalacyjno-montażowym (dalej też: „produkty”) wraz z ich instalacją na dachach budynków – 5 lokalizacji, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia, tj. między innymi we wzorze umowy i w opisie przedmiotu zamówienia, na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego.
2) Zakup i instalacja syren elektronicznych z urządzeniami sterującym realizowany jest w ramach zadań z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej. Zadanie podlega dofinansowaniu z dotacji celowej Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
3) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego, warunki realizacji zamówienia, odbioru i rozliczenia, warunki gwarancji i rękojmi określone zostały w załączonych do SWZ:
a) opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”),
b) wzorze umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
4) Dokumenty publikowane przez Zamawiającego w związku z przedmiotowym postępowaniem stanowią całość i są podstawą dla określenia przez wykonawców ceny ofertowej oraz dla wskazania obowiązków wykonawcy wynikających z przekazania mu do realizacji przedmiotowego zamówienia.
5) W odniesieniu do rozwiązań szczegółowych niewskazanych w SWZ lub w dokumentach do niej dołączonych przedmiot zamówienia należy wykonać po konsultacji z Zamawiającym i zgodnie z jego zaleceniami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35121700-5 - Systemy alarmowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35240000-8 - Syreny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny oferty:
1) Nazwa kryterium: cena ofertowa brutto
a) waga kryterium: 60 %
b) maksymalna ilość punktów przewidziana dla tego kryterium: 60 pkt
2) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi
a) waga kryterium: 40 %
b) maksymalna ilość punktów przewidziana dla danego kryterium: 40 pkt
2. Ocena oferty w kryterium cena ofertowa brutto
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wskazanej w ofercie wyrażonej kwotowo ceny ofertowej brutto obliczonej zgodnie z treścią rozdziału XVII SWZ, z zastrzeżeniem sytuacji, o której mowa w rozdziale XVII ust. 6 SWZ.
2) Liczba punktów przyznana w kryterium cena ofertowa brutto obliczona zostanie według wzoru:
((Cmax - C) ÷ (Cmax - Cmin)) × 60
gdzie:
C - cena oferty ocenianej
Cmin - najniższa cena spośród cen wszystkich ocenianych ofert
Cmax - najwyższa cena spośród cen wszystkich ocenianych ofert
3) Działanie, o którym mowa w pkt 2, nie ma zastosowania w sytuacji złożenia w postępowaniu:
a) tylko jednej oferty - oferta otrzymuje 60 pkt;
b) tylko dwóch ofert - oferta z najwyższą ceną otrzymuje 0 pkt, a oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt;
3. Ocena oferty w kryterium okres gwarancji jakości i rękojmi
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wskazanej w ofercie, wyrażonej w miesiącach gwarancji co do jakości przedmiotu zamówienia, zgodnej z warunkami określonymi w dokumantach zamówienia.
2) Okres gwarancji jakości i rękojmi: minimum 12 miesięcy, maksimum 24 miesiące .
3) Liczba punktów przyznana w kryterium okres gwarancji jakości i rękojmi na motopompę obliczona zostanie według wzoru:
40 x (gwarancja w ofercie ocenianej / najdłuższa gwarancja)
4) Długość oferowanego okresu gwarancji jakości należy określić w pełnych miesiącach. Jeśli wykonawca wskaże termin przy użyciu dni lub wartości ułamkowych ocena oferty zostanie dokonana przez wyliczenie pełnych miesięcy poprzez zaokrąglenie zgodnie z regułami matematycznymi. W przypadku wskazania w ofercie okresu krótszego niż 12 miesięcy Zamawiający odrzuci ofertę jako nieodpowiadającą treści SWZ. W przypadku wskazania w ofercie okresu dłuższego niż 24 miesiące Zamawiający przyzna ofercie maksymalną ilość punktów przewidzianą dla danego kryterium, do umowy natomiast zostanie przyjęta długość okresu gwarancji zaoferowana przez wykonawcę w ofercie. Jeśli wykonawca w złożonej ofercie nie wskaże długości okresu gwarancji jakości Zamawiający przyjmie za zaoferowany okres minimalny wskazany w SWZ.
4. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Opisane w Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w rozdziale VII SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w postaci doświadczenia w realizowaniu zamówień o charakterze podobnym z przedmiotem niniejszego zamówienia i do niego proporcjonalnym .
W zakresie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali jedno zamówienie (umowę), którego przedmiotem była dostawa wraz z instalacją co najmniej jednej fabrycznie nowej elektronicznej syreny alarmowej sterowanej radiowo.
3. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niezbędne jest wykazanie spełnienia warunku, o którym mowa w ust. 2, względem tego z podmiotów, który będzie w zasadniczej części realizował dostawę i instalację objętą zamówieniem. W zakresie warunku, o którym mowa w ust. 2 niezbędne jest wykazanie spełnienia warunku w sposób całościowy przez co najmniej jeden z podmiotów.
5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118-123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na którego potencjał wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania , tj.: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba, że dokument taki Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 3, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych środków.
3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.
3) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu , tj.: wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - z uwzględnieniem w tym wykazie dostawy, o której mowa w rozdziale VI ust. 2 SWZ oraz w sekcji Ogłoszenia Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu
2. W przypadku, gdy w dokumentach, o których mowa w ust. 3 pkt 2, wskazanie wartości dokonane zostanie w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość na PLN zgodnie ze średnim kursem NBP właściwym dla dnia wszczęcia niniejszego postępowania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Opisane w Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
1. W celu potwierdzenia, że przedmiot oferty wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego, wykonawca złoży wraz z ofertą Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) ze wskazaniem w tym dokumencie parametrów oferowanych produktów zgodnie z zakresem informacji wymaganym przez Zamawiającego w OPZ.
2. Dopuszcza się złożenie, zamiast lub w uzupełnieniu OPZ, kart informacyjnych, katalogowych lub innych dokumentów określających parametry oferowanych produktów zgodnie z zakresem informacji wymaganym przez Zamawiającego w OPZ.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia zgodności oferowanych produktów z wymogami Zamawiającego, wykorzystując w tym celu wszelkie dostępne środki, w tym między innymi informacje dostępne w sieci internet.
4. Zamawiający uprawniony jest do żądania od wykonawcy dokumentów potwierdzających, że oferowane produkty spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia. W zakresie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający uprawniony jest żądać od wykonawcy dokumentów, o których mowa w ust. 2.
5. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
6. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych.
7. Przedmiotowe środki dowodowe należy sporządzić w języku polskim lub przedłożyć z tłumaczeniem na język polski.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Uzupełnieniu podlegają wszystkie Przedmiotowe środki dowodowe określone w SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przepisu art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Opisane w Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalne są zmiany postanowień Umowy, w tym zmiany wynagrodzenia Wykonawcy i terminu wykonania Umowy, w sytuacji, gdy zmiany takie są korzystne dla Zamawiającego albo gdy zmiany wynikają z okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę i od niego niezależnych, w szczególności w przypadku:
1) zmiany co do przedmiotu lub zakresu Umowy,
2) zmiany co do sposobu lub warunków wykonania Umowy,
3) zaakceptowanej przez Zamawiającego realizacji Umowy w sposób równoważny,
4) bonifikaty cenowej udzielonej Zamawiającemu, np. z tytułu rabatów w związku z akcjami
promocyjnymi prowadzonych w odniesieniu do produktów objętych Umową,
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na Umowę, w tym np. zmiany stawki VAT,
6) niemożliwych wcześniej do przewidzenia zdarzeń losowych lub działań osób trzecich, które nie są konsekwencją winy Wykonawcy,
7) zaistnienie niezawinionej przez Wykonawcę okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożnością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z jej pierwotnymi postanowieniami,
8) zaistnienia okoliczności zależnej od Zamawiającego, w tym opóźnienia procedury udzielenia zamówienia publicznego, w wyniku którego Umowa jest zawierana,
9) opóźnień w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
10) zmian przewidzianych przepisami ustawy Pzp lub zapisami Umowy innych niż określone w pkt 1-9.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-24 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-24 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia (dostawy): do 40 dni kalendarzowych liczone od daty zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, jednak nie dłużej niż do dnia 15 grudnia 2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.