Ogłoszenie z dnia 2008-04-19
Celestynów: dostawa leków i maateriałów medycznych- weterynaryjnych-sprawa 48/2008
Numer ogłoszenia: 80021 - 2008; data zamieszczenia: 19.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej, ul. Wojska Polskiego 57, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897906 w. 317, fax 022 7898291.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wofitm.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków i maateriałów medycznych- weterynaryjnych-sprawa 48/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment J.m. Ilość do zakupu 1 Surolan zawiesina 15 ml op. 40 2 Woda utleniona a 100 ml but. 30 3 Parafina ciekła a 1000 ml but. 2 4 Lorinden N krem a 15 g op. 30 5 Gaziki niejałowe a 7,5 x 7,5 cm 100szt op. 50 6 Dexamethasone 0,2% a 100 ml but. 2 7 Przylepiec 5 cm szt. 10 8 Przylpiec 2,5 cm szt. 10 9 Lignina w rolkach szt. 20 10 Bandaż zwykły 10 cm szt. 80 11 Ceporex inj 100 ml but. 3 12 Drontal Plus a 2 tbl blist. 60 13 Biomectin inj. A 100 ml but. 1 14 Combivit a 100 ml but. 2 15 Rumen Tabs a 100szr op. 30 16 Imizol 40 ml op. 2 17 Delvosteron a 20ml but. 2 18 Mastijet Forte tubostrzykawka szt 20 19 Sol.. Iodi Spirituosa a 250 ml ml 3 20 Maść borna a 20 g op. 20 21 Strzykawki j. u. 5 ml - 100 szt op. 3 22 Strzykawki j. u.2 ml - 100 szt op. 3 23 Igły j. u. 0,8 x 100 szt. op. 2 24 Igły j. u. 0,9 x 100 szt. op. 2 25 Enrobioflox tabl. a 50 tab op. 8 26 Fiprex XL op. 50 27 No -spa inj. Amp. 2Mlx5 op. 8 28 Rabisin a 10 daw but. 7 29 Nobivac DHPPI szt 40 30 Vagothyl a 50 ml but. 3 31 Braunol płyn 1l but. 1 32 Venflon różowy szt 10 33 Venflon niebieski szt. 5 34 Rękawiczki jałowe S 100szt op. 3 35 Morbital a 100 ml but. 3 36 Bioketan a 10% 20 but. 2 37 Rometar a 100 ml 2% but. 2 38 Relanium amp. 10Mlx5 op. 3 39 Dicortineff Vet. A 5 ml op. 10 40 Gentamicin gtt. A 5ml op. 10 41 Wata a 100g op. 10 42 Maxitrol gtt. A 5ml but. 4 43 Ung.Olei.Jec.Aselli a 150g op. 6 44 Otosol a 100ml but. 15 45 Płyn do przemywania oczu a 20ml op. 10 46 Obroża Preventic szt 50 47 Pratel a 10 szt blist. 50 48 Szmpon dla psów a 200ml op. 50 49 Virkon a 200g op. 20 50 Fartoximin a 170g op. 5 51 Indexel Tramnsponder szt. 60
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 24.45.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego Oryginalny kod CPV: 24.45.16.90 - Szczepionki dla medycyny weterynaryjnej Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.16.90 - Szczepionki dla medycyny weterynaryjnej Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 24.46.11.00 - Środki znieczulające Kod CPV wg słownika 2008: 33.66.11.00 - Środki znieczulające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 51.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano niżej) 1) wypełniony formularz oferty zgodny w treści z wzorem stanowiącym -załącznik nr 1; 2) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp o zapoznaniu się z treścią SIWZ i projektem umowy oraz przyjęciu ich postanowień bez zastrzeżeń, oświadczenie o związaniu ofertą i aktualności dostarczonych zaświadczeń - załącznik nr 2; 3) wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3; 4) zaakceptowany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (części) - załącznik nr 4; 5) zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 5; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym); 7) koncesja, zezwolenie lub licencja - Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 8) zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą --za zgodność z oryginałem-- przez wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 3. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak. 4. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ,że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania . Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 art. ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający może także w wyznaczonym terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wofitm.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej-Celestynów ul . Wojska polskiego 57 05-430 Celestynów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Wojskowym Ośrodku Farmacji i Techniki Medycznej - Celestynów w Celestynowie ul. Wojska Polskiego 57 (kancelaria jawna lub biuro przepustek) w dni robocze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pozycja nr 1 zakresu zamówienia.kazda pozycja zakresu zamówienia jest częścią zamówienia ( razem 51 części).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zgodnie z opisem w części nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem w części nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- Zakup 2 sztuk agregatów prądotwórczych o mocy min. 100 kVA.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy, GOPS i GK w Celestynowie, z podziałem na części.
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Zawarcie umowy ramowej na dostawę środków antyseptycznych i dezynfekujących.
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2026 roku.
- Dostawa środków do mycia i dezynfekcji powierzchni, urządzeń medycznych (w tym endoskopowych) oraz narzędzi chirurgicznych.
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej do Domu pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2, oraz filii DPS w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9.
- Sukcesywna dostawa środków higieny i artykułów chemicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach.
więcej: Plastry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





