Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-13
Żyrardów: Wykonanie remontu elewacji (od strony posesji przy ul. Armii Krajowej 5 i Dittricha 3) budynku użyteczności publicznej, położonego w Żyrardowie przy ul. Armii Krajowej 3, wraz z wymianą stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 74561 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o. , ul. Armii Krajowej 5, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 858 10 00, faks 046 858 10 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-zyrardow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu elewacji (od strony posesji przy ul. Armii Krajowej 5 i Dittricha 3) budynku użyteczności publicznej, położonego w Żyrardowie przy ul. Armii Krajowej 3, wraz z wymianą stolarki okiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są:. 1. Prace remontowe w zakresie ogólnobudowlanym (bez prac konstrukcyjnych) dotyczące odnowienia fragmentu elewacji budynku użytkowego przy ul. Armii Krajowej 3 w Żyrardowie, od strony posesji przy ul. Armii Krajowej 5 i ul. Dittricha 3. Prace remontowe obejmują: odbicie odspojonych tynków (głównie na gzymsie), uzupełnienie tynków na gzymsach, ścianach budynku i schodów, pochylni, naprawa ścian murowanych schodów, pochylni, naprawa balustrad schodów, przygotowanie powierzchni elewacji do malowania, pomalowanie elewacji, balustrad, farbami emulsyjnymi fasadowymi akrylowymi, przygotowanie do malowania krat okiennych, obróbek blacharskich (pas podrynnowy i nadrynnowy). malowanie krat okiennych, obróbek blacharskich (pas podrynnowy, nadrynnowy), montaż, demontaż i utrzymanie rusztowania na czas trwania robót- prace porządkowe z wywiezieniem materiałów z rozbiórek. 2. Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV (kolor biały)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.41.00 - Odnawianie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta nie musi być zabezpieczona wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: akceptuje i spełnia warunki zawarte w niniejszej specyfikacji spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 wyżej cytowanej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie realizacji zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunków należy złożyć nw. dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunków należy złożyć n/w dokumenty: Wykaz wykonanych robót, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat wskaże roboty wyłącznie o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. Należy wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał min 1 robotę o zakresie rzeczowym zbliżonym do zamówienia oraz złożyć dokumenty potwierdzające jej należyte wykonanie, zawierające zakres rzeczowy robót i adres robót podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania zleceniodawcy. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Należy złożyć wykaz osób potwierdzających, że wykonawca dysponuje: a) przynajmniej jednym kierownikiem z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej,. b) co najmniej trzema pracownikami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Załączy: kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane. dokument świadczący o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub Architektów oraz posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty i uprawnienia będą dotyczyć osoby, która będzie odpowiedzialna za realizację zamówienia. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunku należy złożyć niżej wymienione dokumenty: Polisę (lub inny dokument ubezpieczenia) musi potwierdzać, że Wykonawca (firma) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres realizacji zamówienia. Należy złożyć polisę do wysokości 100.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. W przypadku: mniejszej wysokości polisy należy złożyć przyrzeczenie, że suma ubezpieczenia będzie powiększona do wysokości 100.000,00 zł, oraz powiększana każdorazowo do ww. wysokości, gdy nastąpi redukcja sumy ubezpieczenia w związku z zaistniałą szkodą mającą wpływ na obniżenie wartości polisy, krótszego okresu ważności polisy należy złożyć przyrzeczenie, że Wykonawca przedłuży polisę na okres realizacji zamówienia. wg zał. nr 8 do SIWZ. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1-4 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy złożone wg zał. nr 2 do SIWZ. Aprobaty techniczne oraz certyfikaty o dopuszczeniu do stosowania w budownictwie dotyczące stolarki z PCV. Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły, (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: akceptuje i spełnia warunki zawarte w niniejszej specyfikacji spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 wyżej cytowanej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie realizacji zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunków należy złożyć nw. dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunków należy złożyć n/w dokumenty: Wykaz wykonanych robót, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat wskaże roboty wyłącznie o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. Należy wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał min 1 robotę o zakresie rzeczowym zbliżonym do zamówienia oraz złożyć dokumenty potwierdzające jej należyte wykonanie, zawierające zakres rzeczowy robót i adres robót podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania zleceniodawcy. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Należy złożyć wykaz osób potwierdzających, że wykonawca dysponuje: a) przynajmniej jednym kierownikiem z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej,. b) co najmniej trzema pracownikami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Załączy: kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane. dokument świadczący o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub Architektów oraz posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty i uprawnienia będą dotyczyć osoby, która będzie odpowiedzialna za realizację zamówienia. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunku należy złożyć niżej wymienione dokumenty: Polisę (lub inny dokument ubezpieczenia) musi potwierdzać, że Wykonawca (firma) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres realizacji zamówienia. Należy złożyć polisę do wysokości 100.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. W przypadku: mniejszej wysokości polisy należy złożyć przyrzeczenie, że suma ubezpieczenia będzie powiększona do wysokości 100.000,00 zł, oraz powiększana każdorazowo do ww. wysokości, gdy nastąpi redukcja sumy ubezpieczenia w związku z zaistniałą szkodą mającą wpływ na obniżenie wartości polisy, krótszego okresu ważności polisy należy złożyć przyrzeczenie, że Wykonawca przedłuży polisę na okres realizacji zamówienia. wg zał. nr 8 do SIWZ. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1-4 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy złożone wg zał. nr 2 do SIWZ. Aprobaty techniczne oraz certyfikaty o dopuszczeniu do stosowania w budownictwie dotyczące stolarki z PCV. Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły, (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Kosztorys ofertowy. Składniki do kosztorysowania. Oświadczenie o wykonaniu całości zamówienia siłami własnymi lub o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Aprobaty techniczne oraz certyfikaty o dopuszczeniu do stosowania w budownictwie dotyczące stolarki z PCV.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - rg po narzutach - 10.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm-zyrardow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka. z o.o. z siedzibą przy ul. Armii Krajowej 5, 96-300 ŻYRARDÓW.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka. z o.o. z siedzibą przy ul. Armii Krajowej 5, 96-300 ŻYRARDÓW, pokój nr 7 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników. "
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót budowlanych polegających na pracach remontowych wraz z pracami renowacyjnymi oraz montażem i uruchomieniem windy oraz wykonaniem tych robót
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Pragnienie" w Żyrardowie
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.