Og³oszenie z dnia 2025-05-09
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont stolarki w trzech Urzêdach Skarbowych podleg³ych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Feliñskiego 2b
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont stolarki w trzech Urzêdach Skarbowych podleg³ych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-13ed6111-daf9-47a5-8b4e-4e3cc0e92083
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00225006
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00054893/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej w jednostkach podlegaj±cych IAS w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/208565/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/208565/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.: 1.Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; 2. Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz
wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej; 3.Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2; 4.W³±czona obs³uga JavaScript; 5.Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf. 6.Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:a)Przegl±darka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty podpisanej Kwalifikowanym Podpisem Elektronicznym jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta. b) Uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalaj±ce na
przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy eZamawiaj±cy (ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze. c) Zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci podpisu elektronicznego w platformie eZamawiaj±cy. Rozszerzenie Szafir SDK mo¿napobraæ tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y prze³adowaæ bie¿±c± stronê. d) Przed uruchomieniem platformy eZamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci pod³±cz czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera. e)
Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajduj± siê na stronie: ttps://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowiskopc- wykonujac-ponizsze-kroki. f) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. g) Kodowanie i czas odbioru danych: -Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert. - Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu – zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 6. Informacje dodatkowe znajduj± siê w Rozdziale 8 SWZ. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku
jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego „Platforma zakupowa” tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje zawiera Rozdzia³ 21 SWZ - Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/18/2025/RB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji zosta³y okre¶lone dla: czê¶ci 1 przedmiotu zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) na który sk³ada siê:
1. Projekt techniczny wraz specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót (zwanym dalej: „STWiORB”), za³±cznikami (fotografi±, rysunkiem - w tym: zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej, przedmiarem – który ma charakter pomocniczy – informacyjny), który stanowi Za³±cznik nr 1a) do SWZ,
2. projektowanych postanowieniach umowy – wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6a) do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów przyznan± wg wzoru wskazanego w SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji zosta³y okre¶lone dla: czê¶ci 2 przedmiotu zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) na który sk³ada siê:
1. Dokumentacj± techniczn± wraz specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót (zwanym dalej: „STWiORB”), za³±cznikami (rysunkiem - zestawienie stolarki okiennej, przedmiarem – który ma charakter pomocniczy – informacyjny) stanowi±cym Za³±cznik nr 1b) do SWZ,
2. projektowanych postanowieniach umowy – wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6b) do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów przyznan± wg wzoru wskazanego w SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji zosta³y okre¶lone dla: czê¶ci 3 przedmiotu zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) na który sk³ada siê:
1. Dokumentacj± techniczn± wraz specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót (zwanym dalej: „STWiORB”), za³±cznikami (rysunkiem – zestawienie stolarki okiennej – inwentaryzacja oraz stolarka okienna -projekt, przedmiarem – który ma charakter pomocniczy – informacyjny) stanowi±cym Za³±cznik nr 1c) SWZ,
2. projektowanych postanowieniach umowy – wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6c) do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów przyznan± wg wzoru wskazanego w SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art 112 ust. 2 ustawy Pzp dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
4.1) w ramach czê¶ci 1 przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
4.2) w ramach czê¶ci 2 przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia niniejszy warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿
w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wykona³ nale¿ycie: co najmniej 2 roboty
budowlane o warto¶ci brutto minimum 200 000,00 z³*, polegaj±ce na wymianie stolarki okiennej lub wstawianiu nowej stolarki okiennej.
Zamawiaj±cy wymaga, aby warto¶æ brutto minimum 200 000,00 z³* dotyczy³a tylko robót
budowlanych polegaj±cych na wymianie stolarki okiennej lub wstawianiu nowej stolarki okiennej
(w przypadku, gdy w zrealizowanym zadaniu zakres robót obejmowa³ równie¿ innego rodzaju roboty budowlane).
Uwaga:
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspól-nie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w Rozdziale 7 czê¶æ 3 pkt 1 lit. b) SWZ, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
*W przypadku gdy kwoty w z³o¿onych dokumentach podane bêd± w innej walucie ni¿ z³oty polski – Zamawiaj±cy dokona przeliczenia tej kwoty na z³ote polskie na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych, okre¶lonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzieñ wszczêcia postêpowania.
4.3) w ramach czê¶ci 3 przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia niniejszy warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wykona³ nale¿ycie: co najmniej 2 roboty budowlane o warto¶ci brutto minimum 500 000,00 z³*, polegaj±ce na wymianie stolarki okiennej lub wstawianiu nowej stolarki okiennej.
Zamawiaj±cy wymaga, aby warto¶æ brutto minimum 500 000,00 z³* dotyczy³a tylko robót budowlanych polegaj±cych na wymianie stolarki okiennej lub wstawianiu nowej stolarki okiennej (w przypadku, gdy w zrealizowanym zadaniu zakres robót obejmowa³ równie¿ innego rodzaju roboty budowlane).
Uwaga:
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w Rozdziale 7 czê¶æ 3 pkt 1 lit. b) SWZ, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
*W przypadku gdy kwoty w z³o¿onych dokumentach podane bêd± w innej walucie ni¿ z³oty polski – Zamawiaj±cy dokona przeliczenia tej kwoty na z³ote polskie na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych, okre¶lonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzieñ wszczêcia postêpowania.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w z³o¿onym w postêpowaniu o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 5 SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy UKR. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: -wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Za³±cznik nr 8a do SWZ dla czê¶ci 2 przedmiotu zamówienia, Za³±cznik nr 8b do SWZ dla czê¶ci 3 przedmiotu zamówienia,
Uwaga:
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
-dowody okre¶laj±ce, czy wskazane w ww. wykazie roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Rozdzia³ 7- Czê¶æ 5 – Informacje dla Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (np. konsorcjum, spó³ka cywilna)1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia (Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika, do:
- reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia,
albo
- do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ za³±czone do oferty, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Roz-dziale 7 czê¶æ 2 pkt 2 ppkt 2 lit. f) SWZ.
3. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie sk³adaj± jedn± ofertê, przy czym:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale 7 czê¶æ 2 pkt 2 ppkt 2 lit. a) i b) SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia z postêpowania w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego,
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale 7 czê¶æ 2 pkt 2 ppkt 2 lit. c) SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie. O¶wiadczenie to potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
c) pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty wskazane w Rozdziale 7 czê¶æ 2 pkt 2 SWZ, sk³adaj± wszyscy Wykonawcy wspólnie, z wyj±tkiem dokumentu opisanego w Rozdziale 7 czê¶æ 2 pkt 2 ppkt 2 lit. e), który ka¿dy z Wykonawców sk³ada oddzielnie.
4. Ofertê sk³ada i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców – Pe³nomocnik lub wszyscy Wykonawcy, sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
5. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y wpisaæ w formularzu ofertowym.
6. Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy, przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartych umów w ramach czê¶ci 1, 2 oraz 3 przedmiotu zamówienia w stosunku do tre¶ci ofert, na podstawie których dokonano wyboru Wykonawców. Rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia tych zmian wskazane s± we wzorach umów, stanowi±cych Za³±cznik nr 6a) do SWZ dla czê¶ci 1 przedmiotu zamówienia, Za³±cznik nr 6b) do SWZ dla czê¶ci 2 przedmiotu zamówienia oraz Za³±cznik nr 6c) do SWZ dla czê¶ci 3 przedmiotu zamówienia.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-26 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/208565/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-26 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-24
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Che³m, Dêblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemy¶l, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamo¶æ
- Remont umocnieñ brzegowych i urz±dzeñ wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa K³odzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Us³ugi konserwacji, przegl±du oraz napraw bie¿±cych instalacji i urz±dzeñ teletechnicznych oraz bie¿±cej obs³ugi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIA£ÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzêtu AGD do Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie
- Us³uga kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciuj±cego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. Kiliñskiego 90, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Le¶nictwie Warblewo - Nadle¶nictwo Polanów_etap II
- REMONT £AZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzêdach Skarbowych podleg³ych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "¦cie¿ki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.