Ogłoszenie z dnia 2025-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00104879/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
- 2025/BZP 00112304/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-20
- 2025/BZP 00121624/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-26
- 2025/BZP 00255037/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Edukacja włączająca w Gminie Kozy” dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 i Szkoły Podstawowej nr 2- dwie częśći
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA W KOZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072329860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Kozy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-340
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 602240033
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzosip@gzosip.kozy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-244b7c34-7881-411b-91da-f1f7e6a9ba501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Edukacja włączająca w Gminie Kozy” dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 i Szkoły Podstawowej nr 2- dwie częśći2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-244b7c34-7881-411b-91da-f1f7e6a9ba50
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00083864/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Edukacja włączająca w Gminie Kozy” dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 i Szkoły Podstawowej nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Edukacja włączająca w Gminie Kozy” Projekt jest realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+), Priorytet FESL. 06 Fundusze Europejskie dla edukacji, Działanie 6.2 Kształcenie ogólne, Typ: Edukacja włączająca w kształceniu ogólnym2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104879
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZOSIP-D.241.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: ZAKUP I DOSTAW POMOCY DYDAKTYCZNYCHPrzedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych wykorzystywanych do realizacji projektu pn. „Edukacja włączająca w Gminie Kozy”, zgodnie z złącznikiem nr 1a do SWZ – szczegółowym wykazem pozycji przedmiotu zamówienia – formularz cenowy oraz załącznikiem nr 3 do SWZ – opisem przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy wykaz pozycji przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SWZ, który określa minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe dostarczanych pomocy dydaktycznych. Wykonawca składając ofertę musi potwierdzić wymagane przez Zamawiającego parametry. Jeżeli oferowane wyroby nie spełnią minimalnych podanych parametrów, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się ze szczegółowego wykazu pozycji przedmiotu zamówienia – formularz cenowy (załącznik nr 1a do SWZ), opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 68834,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO I KOMPUTEROWEGO.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego oraz wykorzystywanych do realizacji projektu pn. „Edukacja włączająca w Gminie Kozy”, zgodnie z złącznikiem nr 1b do SWZ – szczegółowym wykazem pozycji przedmiotu zamówienia – formularz cenowy oraz załącznikiem nr 3 do SWZ – opisem przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy wykaz pozycji przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1b do SWZ, który określa minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe dostarczanych pomocy dydaktycznych. Wykonawca składając ofertę musi potwierdzić wymagane przez Zamawiającego parametry. Jeżeli oferowane wyroby nie spełnią minimalnych podanych parametrów, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się ze szczegółowego wykazu pozycji przedmiotu zamówienia – formularz cenowy (załącznik nr 1b do SWZ), opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 153316,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68834,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112895,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68834,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720
7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka 64/43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68834,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133456,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182023,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153316,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNITRON Tadeusz Robaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491028080
7.3.3) Ulica: Broniewskiego 15
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-225
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153316,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI KOZY
więcej: przetargi KOZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach - etap VIII.4 - dostawa i montaż wyposażenia teleinformatycznego.
- Odnowienie rocznego pakietu opieki technicznej do posiadanej przez użytkownika licencji oprogramowania Ansys Zemax OptiStudio Pro
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 3 zadania
- Zakup i dostawa do siedziby Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka fabrycznie nowego serwera baz danych wraz z licencjami oprogramowania
- Zakup wyposażenia informatycznego do pracowni kształcenia w ramach projektu pn. "Modernizacja bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Złotym Potoku i Zespole Szkół w Koniecpolu"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.