Ogłoszenie z dnia 2025-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00139344/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
- 2025/BZP 00147814/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa drobnego specjalistycznego sprzętu medycznego i wyrobów medycznych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612854031
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa drobnego specjalistycznego sprzętu medycznego i wyrobów medycznych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-074401c3-6973-480b-b4d7-38845994dd09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225089
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139344
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/7/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego sukcesywnych dostaw specjalistycznego sprzętu medycznego i wyrobów medycznych, niezbędnych do wykonywania przez Zamawiającego działalności leczniczej.2. Szczegółowy wykaz asortymentu składającego się na zamówienie wraz z parametrami określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – wykaz asortymentu.
3. Zamawiający składać będzie zamówienia na asortyment według bieżących potrzeb za pośrednictwem poczty elektronicznej.
4. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 121300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego sukcesywnych dostaw specjalistycznego sprzętu medycznego i wyrobów medycznych, niezbędnych do wykonywania przez Zamawiającego działalności leczniczej.2. Szczegółowy wykaz asortymentu składającego się na zamówienie wraz z parametrami określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – wykaz asortymentu.
3. Zamawiający składać będzie zamówienia na asortyment według bieżących potrzeb za pośrednictwem poczty elektronicznej.
4. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 111650,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego sukcesywnych dostaw specjalistycznego sprzętu medycznego i wyrobów medycznych, niezbędnych do wykonywania przez Zamawiającego działalności leczniczej.2. Szczegółowy wykaz asortymentu składającego się na zamówienie wraz z parametrami określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – wykaz asortymentu.
3. Zamawiający składać będzie zamówienia na asortyment według bieżących potrzeb za pośrednictwem poczty elektronicznej.
4. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego sukcesywnych dostaw specjalistycznego sprzętu medycznego i wyrobów medycznych, niezbędnych do wykonywania przez Zamawiającego działalności leczniczej.2. Szczegółowy wykaz asortymentu składającego się na zamówienie wraz z parametrami określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – wykaz asortymentu.
3. Zamawiający składać będzie zamówienia na asortyment według bieżących potrzeb za pośrednictwem poczty elektronicznej.
4. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 23082,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131085,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131085,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131085,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Medical Care Polska spółka akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 831480785
7.3.3) Ulica: ul. Krzywa 13
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-118
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131085,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 2, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 871732,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 871732,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 871732,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8002,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8002,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8002,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promed spółka akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001325900
7.3.3) Ulica: ul. Działkowa 56
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-234
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8002,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26455,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26455,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26455,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opta-Tech spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211082492
7.3.3) Ulica: ul. AL. KEN, nr 36, lok. U211,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26455,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-28INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Izerskiego Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o.
- Zakup aparatu USG okulistycznego, tomografu okulistycznego oraz aparatu RTG ramię C
- Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- Zakup ambulansu z wyposażeniem
- Zakup ambulansu dla potrzeb szpitalnego transportu sanitarnego
- DOSTAWĘ STRZYKAWKI AUTOMATYCZNEJ DO PODAWANIA KONTRASTU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.